Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil Je Perse Uit Liefde Trouwen???

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
20-08-2002, 23:32

DE VRAAG IS HEEL DUIDELIJK...WIL JE PERSE UIT LIEFDE TROUWEN?? OF ZEG JE VAN LIEFDE KOMT LATER??? EN WIL JE DAN MET IEMAND TROUWEN DIE JE HEM OF HAAR NIET ECHT GOED KENT?????.

Missy20
20-08-2002, 23:39
Dat is een hele goede vraag elmarocani!!

Junkie
20-08-2002, 23:39
Ik ben nu twee keer getrouwd. Allebei de keren uit liefde. Respectievelijk eerst 1 en 2 jaar samengewoond voor ik 't bootje instapte. Mijn tweede scheiding is aanstaande vrees ik. Ik trouw nooit meer. Niet met kaas, niet met Mocro, niet met sisa. Junkie heeft het huwelijk gezien. Het huwelijk=Gruwelijk!

UndercoverAngel
20-08-2002, 23:52
Hoe kun je zonder liefde met iemand trouwen :confused: Zelf zou ik dat nooit kunnen ;) :zwaai: P.s. Ben je er nog :stout:

Missy20
20-08-2002, 23:53

Origineel gepost door elmarocani IWA HEB JIJ DAN EEN ANTWOORD???? :D Een kant en klaar antwoord heb ik helaas niet voor je.. Ik ben erg ruimdenkend, en zie in beide opties zowel voor- als nadelen..

Junkie
20-08-2002, 23:55
Origineel gepost door elmarocani HAHA JUNKIE TOCH!!!!! MEEN JE DAT NOU ECHT????? :D Bloedserieus ja, geen zin meer in dat geklaag van ze. Bijna elke topic door een vrouw geplaatst gaat over de slechtheid van jongens/mannen. En als het daar niet over gaat is 't wel iets van "vindt je harrira lekker"? Jullie vrijgezellen zetten gewoon de computer uit, maar bij ons gaat 't gewoon door. Als je ze negeert worden ze kwaad, en als je wel iets terugzegt heb je helemaal de poppen aan 't dansen. :kwaad:

Missy20
20-08-2002, 23:58
Origineel gepost door elmarocani JE HEBT ONS HEEL VEEL GEHOLPEN!!!! :D Misschien dat jij de vraag beter kunt beantwoorden :)

_MISsISS_
21-08-2002, 00:00
eyaauw junkie xl , als je nog verder vertelt en de mensen blijven naar je luisteren , gaat niemand meer trouwen..SSsssssssssssssttttttttttt!!!

_MISsISS_
21-08-2002, 00:03
rasheed ..liefde kan je zien als een bloem....eerst zijn het knopjes...en later....JUIST ja..:haha: FLOWER POWER!!!

Missy20
21-08-2002, 00:04
Origineel gepost door elmarocani OF ZEKERHEID HEB JE NOOIT!!!!!!!! :D OF JE MET LIEFDE TROUWT OF ZONDER!!!!! Daar heb je gelijk in, maar dat neemt niet weg dat je in bepaalde situaties gewoon knopen door moet hakken..

Junkie
21-08-2002, 00:04
Origineel gepost door _MISsISS_ eyaauw junkie xl , als je nog verder vertelt en de mensen blijven naar je luisteren , gaat niemand meer trouwen..SSsssssssssssssttttttttttt!!! Hmpf, dit is nog maar het topje van de ijsberg.:D

Missy20
21-08-2002, 00:06
Origineel gepost door elmarocani ALS IK DE ANTWOORD HAD? DAN HAD IK DIT TOPIC NIET GEPLAATST!! :D Bedoel je: Het antwoord en deze topic :)

_MISsISS_
21-08-2002, 00:08
Origineel gepost door JunkieXL Hmpf, dit is nog maar het topje van de ijsberg.:D JUNKIE mag ik eerst uitproberen????.....dan pas onze reacties van het getrouw vergelijken....PLEASEEEEEEEEEEEEE :(

_MISsISS_
21-08-2002, 00:09
Origineel gepost door Rasheed _MISsISS_ of juist verwelken... :confused: MIJN BLOEMETJES NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :huil: :huil:

Junkie
21-08-2002, 00:12

Origineel gepost door _MISsISS_ JUNKIE mag ik eerst uitproberen????.....dan pas onze reacties van het getrouw vergelijken....PLEASEEEEEEEEEEEEE :( Straks niet zeggen: "had je me niet kunnen waarschuwen"?:cool:

Pagina's : [1] 2 3 4