Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Omscholen

kitabullah
17-10-2007, 00:27

Ik volg momenteel een HBO SJD opleiding, nou moet ik nog het stagejaar en afstudeerjaar. Mijn propedeuse heb ik, maar nu wil ik graag een andere opleiding volgen aangezien ik sjd gewoon niets vind. Graag zou ik een HBO willen volgen in een medische richting, het liefst werken/ leren. Wie heeft hier ervaringen mee en kan mij advies geven waar ik kan solliciteren/ aanmelden. Wat kan ik met me studieschuld doen bij de IBG groep en valt er wat met hun te regelen? Ik hoop dat iemand mij kan informeren/ adviseren

kitabullah
17-10-2007, 21:01
iemand die mij kan adviseren?

Candlelight
17-10-2007, 21:12
iemand die mij kan adviseren? Nou ik weet het niet...Ik heb dezelfde opleiding op mbo gedaan..vond het ook niet echt iets, in de zin van dat ik nu niet echt werk kan vinden in die richting...( ze willen vaak hbo-ers) iets wat leuk is! Dus dacht ga maar weer volgend jaar verder met de opleiding..kan dat trouwens al in februari? Ps: sorry dat ik jou niet kan helpen..:o

gekke_faysel
18-10-2007, 11:10
Dag dame, Ik heb dat probleem ook ben pas afgestudeert aan een opleiding die mij iegenlijk niet meer zo interreseert. Ik zou graag iest willen doen in de richting van MWD, SJD etc... Maar wil dit niet uit eigen zak betalen, dus zoek een instelling waar ik terecht kan en dat zijzorgen voor mijn omscholing en met zorgen bedoel ik finacieren. Dus als iemand mij kan helpen :)

kitabullah
19-10-2007, 15:37

Nou ik weet het niet...Ik heb dezelfde opleiding op mbo gedaan..vond het ook niet echt iets, in de zin van dat ik nu niet echt werk kan vinden in die richting...( ze willen vaak hbo-ers) iets wat leuk is! Dus dacht ga maar weer volgend jaar verder met de opleiding..kan dat trouwens al in februari? Ps: sorry dat ik jou niet kan helpen..:o bedankt voor het reageren het is mij erg tegengevallen. De werkzaamheden/ werkveld en de opleiding zelf. Als het goed is kan je de opleiding ook in februarie starten de zgn februari route succes, hoop dat jij het wel leuker zal vinden als ik

kitabullah
19-10-2007, 15:48
Dag dame, Ik heb dat probleem ook ben pas afgestudeert aan een opleiding die mij iegenlijk niet meer zo interreseert. Ik zou graag iest willen doen in de richting van MWD, SJD etc... Maar wil dit niet uit eigen zak betalen, dus zoek een instelling waar ik terecht kan en dat zijzorgen voor mijn omscholing en met zorgen bedoel ik finacieren. Dus als iemand mij kan helpen :) Hallo, is erg zonde als je jaren gestudeerd hebt en pas later er achter komt dat het toch niet jouw ding is. Ik ben er na mijn stageperiode achtergekomen dat het werken in de zorg mij meer aanspreekt. Daarom zou het voor goed uitkomen als ik werk en leer tegelijk, mocht het zijn dat ik het ook niet leuk vind kom ik daar eerder achter dan als je een voltijd opleiding volgt ik hoop dat iemand ons kan helpen. bij jouw persoonlijk is het denk ik handig om een werkplek te vinden waar je kunt groeien en zo een opleiding gefinancierd zal krijgen (denk aan Overheidsinstellingen als het CWI, DWI Gemeenten Rechtbank etc etc )