Bekijk originele versie : Jullie dames zijn bijgelovig
praatjes
25-10-2003, 21:03
Alles wat mooi in jullie oren klinkt doet het goed, en dan die sprookjes. En niet te vergeten de soaps waar jullie je helemaal ingeven. En dan liefde, dat is complete waanzin :)
praatjes
25-10-2003, 21:13
Origineel gepost door missbrabander
nou nee hoor want k weet wel wat de HARDE waarheid is en dat er geen sprookjes bestaan en wat we mooi in oze oren klinken doet het pas goed als we het zien met onze ogen
groetjes.....
Als jij mijn het Marokkaans volkslied hoort zingen dan wil je mijn nooit meer kwijt. Zonder kennis van mijn te hebben gehad. Haha :)
praatjes
25-10-2003, 21:14
Nadyaa_y meisje ik ben bezorgd om jou, heb je een slecht leven soms? ;)
niet bijgelovig maar naiƫf, en ik kan je zeggen dat de meeste wakker worden uit hun dromen... en sommige die gaan net slapen
en sommige die zijn altijd alert en leven niet in dromen...
praatjes
25-10-2003, 21:29
Origineel gepost door NadYaa_Y
Blalalallalalalallalalallalalalalallalalalallalala lallalalala
Ha Haaa Bezorgd om mij......... zou ik niet doen aangezien je al teveel zorgen maakt over de dames van yasmina ;) :hihi:
EN ehh Meisje. Ben je 10 jarige buurmeisje niet die je ook altijd zit te analyseren :D
Moet me om jou zorgen maken.... mellek riagg materiaal oulla ;)
Ha, kijk jezelf eens. Je wil je voordoen alsof je niet zwak bent voor mensen zoals ik. Maar ik weet beter! Jij bent zoals elk ieder ander meisje hier op Nederlandse bodem die ik kan controleren en bespelen. Ik heb de overmacht over jou en alle andere meisjes die zich sterk voordoen of sterk zijn.
Jij nu boos shodimieter :zwaai:
praatjes
25-10-2003, 21:35
Origineel gepost door Baby Boo
en sommige die zijn altijd alert en leven niet in dromen...
Nee er is geen verschil, al jullie meiden leven in de enige en zelfde droom. Jullie passen allemaal in het zelfde rijtje. Informeer bij je vader die heeft daar ook kennis van. Hij kan je alles erover vertellen. Hij heeft beschikt over kennis en hij zal jou niet anders inlichten.
laat ze wachten op de ware op het witte paard :D
http://www.millan.net/anims/giffar/giffar2/waiting.gif
praatjes
25-10-2003, 22:03
Origineel gepost door LevisKontje
bullshit :)
kapito no cupido :maf:
Ontkennen is niet anders dan liegen. Is jou nooit verteld om niet te liegen. :)
praatjes
25-10-2003, 22:08
Origineel gepost door AdamX
laat ze wachten op de ware op het witte paard :D
Haha :D ja eigenlijk moet ik ze laten wachten ja. Maar ook ik bevat het koninklijke bloed. Ik ben de ware prins zoals in het sprookjes boek. Ik liever dan een valse prins :D
praatjes
25-10-2003, 22:13
Origineel gepost door LevisKontje
fabeltjes is niet anders dan fantasie , Is jou nooit verteld om niet te fantaseren . :)
Ik ben tegen fabeltjes en al die sprookjes waar jullie in geloven. En ik verafschuw degenen die overal in geloven.
Wanneer je naar een heel mooi doek kijkt, dan zou je je fantasie naar voren moeten halen wil je een schilderij zien. Maar ga niet zitten dromen zoals jullie meiden wel doen. Je ben gearresteerd dame.haha :D
TUURLIJK IS HET WEER RAAK HAHAHHA BLA BLA BLABLA ALTIJD DE VROUWEN OF DE DAMES!!! ACH JA HET HOUDT NIET OP!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.