Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje..?

hasna_the_best
16-10-2007, 23:57

ik heb een vraagje voor school moet ik met mijn groepje een presentatie houden en daarbij willen we dus een filmpje gebruiken nou was mijn vraagje dus hoe kan ik het filmpje op deze link opslaan als een windows media player bestand, dus dat tie m daar opent http://www.rtl.nl/(vm=/reality/vanettertotengel/home/)/system/video/html/components/reality/vanettertotengel/miMedia/2006/week45/di_van_etter_tot_engel_06_november.avi_plain.xml ik hoor t wel :D

marocieboy
17-10-2007, 20:17
waarom zou je het willen opslaan? je kunt toch de link in kladblok zetten of een word document en deze op een usb stick zetten of naar je zelf mailen. Vervolgens deze openen op de pc die je gebruikt op school. Als windows mediaplayer is geïnstalleerd op die pc dan zou die het gewoon moeten doen. succes :)

hasna_the_best
17-10-2007, 20:51
waarom zou je het willen opslaan? je kunt toch de link in kladblok zetten of een word document en deze op een usb stick zetten of naar je zelf mailen. Vervolgens deze openen op de pc die je gebruikt op school. Als windows mediaplayer is geïnstalleerd op die pc dan zou die het gewoon moeten doen. succes :) maar dan heb je internet nodig toch want als je op die link klikt dan opent tie m in een webpagina

marocieboy
17-10-2007, 22:27
maar dan heb je internet nodig toch want als je op die link klikt dan opent tie m in een webpagina idd dan heb je internet nodig. Is dat niet het geval dan?

hasna_the_best
18-10-2007, 20:46

idd dan heb je internet nodig. Is dat niet het geval dan? neej dat is t m juist, dus ik dacht misschien dat het op een andere manier lukt:( maar goed bedankt voor t reageren :p

gabriel1890
18-10-2007, 21:44
ooh god, ik haat presentaties bahhh

hasna_the_best
18-10-2007, 22:28
ooh god, ik haat presentaties bahhh vertel mij wat, haat t ook maja moet he :(