Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tijdens het vasten geen topics plaatsen over liefdes, relaties enz.

Pagina's : [1] 2

douniaberkania
25-10-2003, 20:40

Tijdens het vasten mag je niet aan denken niet aan jongens/meisjes, dus ook geen topic plaatsen van dat soort verhaaltjes en niet reageren, die halfnaakte plaatjes zien enz. het mag sowieso maar zullen jullie het deze maand kunnen doen uit respect voor de ramadan?? Allah (swt) zal jullie belonen inchallah

TnawieMocro
25-10-2003, 20:51
precies

mocro_souhaila
25-10-2003, 20:53
En ook je avatar of ondertekening veranderen graag als je er iets 'bloots' in hebt staan...ik heb het zelf ook gedaan, ben bekend om de plaatjes van Aaliyah... alvast bedankt

Lady_moi
25-10-2003, 20:53
jah is toch logisch..

MissBlaBla
25-10-2003, 20:58

Stelletje hypocrieten :maf2: Nu in de ramadanmaand mag het niet, daarna weer wel jekoe... Ramadan of geen ramadan, wat je in die maand niet mag mag je buiten de maand om ook niet (op het vasten na). BlaBla

praatjes
25-10-2003, 21:04
Mag je ook geen haat naar een bepaald iemand plaatsen??

chicamaroquia
25-10-2003, 21:13
Origineel gepost door praatjes Mag je ook geen haat naar een bepaald iemand plaatsen?? Heb je een specifiek iemand op het oog... :hihi:

Lady_moi
25-10-2003, 21:13
Origineel gepost door MissBlaBla Stelletje hypocrieten :maf2: Nu in de ramadanmaand mag het niet, daarna weer wel jekoe... Ramadan of geen ramadan, wat je in die maand niet mag mag je buiten de maand om ook niet (op het vasten na). BlaBla respect voor de heilige maand kan geen kwaad..

EL_MoRo
25-10-2003, 21:20
Origineel gepost door MissBlaBla Stelletje hypocrieten :maf2: Nu in de ramadanmaand mag het niet, daarna weer wel jekoe... Ramadan of geen ramadan, wat je in die maand niet mag mag je buiten de maand om ook niet (op het vasten na). BlaBla Goed gezegd meid...als snap ik douniaberkania wel...

praatjes
25-10-2003, 21:21
Origineel gepost door chica*******a Heb je een specifiek iemand op het oog... :hihi: Haha :D Kom we gaan vrede sluiten ik en jou. Heb je mijn topic gelezen? Ik ben veranderd :D

chicamaroquia
25-10-2003, 21:23
Origineel gepost door praatjes Haha :D Kom we gaan vrede sluiten ik en jou. Heb je mijn topic gelezen? Ik ben veranderd :D Zijn we in staat van oorlog dan? :confused: We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar toch hou ik van je... :o Ramadan moubarak! :blauwkus: :Iluvu: :p

Lady_moi
25-10-2003, 21:23
Origineel gepost door EL_MoRo Goed gezegd meid...als snap ik douniaberkania wel... :jammer:

chicamaroquia
25-10-2003, 21:25
Origineel gepost door Lady_moi respect voor de heilige maand kan geen kwaad.. :goedzo: het heet niet voor niks de heilige maand. Moge deze maand leiden tot vele openbaringen voor onze moslimbroeders en zuster en moge deze maand mensen op het goed pad leiden en ze daar houden! Amien... :)

Lady_moi
25-10-2003, 21:27
Origineel gepost door chica*******a :goedzo: het heet niet voor niks de heilige maand. Moge deze maand leiden tot vele openbaringen voor onze moslimbroeders en zuster en moge deze maand mensen op het goed pad leiden en ze daar houden! Amien... :) amien..

taourirtlady
26-10-2003, 00:37

ben et helemaal met jullie eens....

Pagina's : [1] 2