Bekijk originele versie : Nieuwe buikspierentrainer
Hoi dames,
Ik zag 2 weken op tv (het was toen op zaterdagochtend) dat er een nieuwe buikspierentrainer was, geschikt voor pilates! die ondersteunt je rug enz... Nu ben ik vergeten op welk zender ik had gezien, ik heb gekeken op www.tellshop.nl en teleshop of zo, maar ik zag geen NIEUWE buiksperentrainer die ik op tv had gezien.... wie o wie weet welke ik bedoel en geef de link welk zender en evt website het was. Want ik wil het graag bestellen! Alvast bedankt! :goedzo:
Mizz Fez
RENTMEESTER
16-10-2007, 21:29
Ik geef je 1 tip: niet doen. Dat soort shit werkt voor geen meter. Als je echt wilt afvallen moet je naar de sportschool
kindly_mom
16-10-2007, 21:42
Ik geef je 1 tip: niet doen. Dat soort shit werkt voor geen meter. Als je echt wilt afvallen moet je naar de sportschool
:goedzo:
Hallo broeder,
Mijn figuur is raar want ben al slank, alleen heb ik een slappe buik en daarom wil ik alleen buikspierenoefeningen en pilates doen, als ik naar de sportschool ga dan word ik graatmager :D maar bedankt voor je tip! :goedzo:
-Zonnestraal-
17-10-2007, 09:48
Doe thuis gewoon buikspieroefeningen. Google op "buikspieroefeningen" en voila!!
Die troep van tellsel helpt voor geen meter, tis echt weggegooid geld.. Je moet gewoon je spieren trainen en dat kan heeeeeeel goed zonder apparaat..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.