Bekijk originele versie : Mijn haar is belangrijk
ik laat om de week mijn haar doen en sinds kort is er in Eindhoven een kapsalon die op dinsdag alleen voor vrouwen is, ik vind het super fijn, hoe denken jullie daarover? en kennen jullie nog meer van deze kapsalons, waar ik ga is een black hair kapsalon waar ze veel aandacht aan je haar besteden en je goed adviseren, wie kent deze kapsalon nog meer ze heten guys & dolls op de woenselsemarkt
Gekkerdje20
16-10-2007, 21:16
Wat laat je om de week aan je haar doen als ik vragen mag??
Wat laat je om de week aan je haar doen als ik vragen mag??
Ja dat vraag ik me ook af :D
Sinds kort bij guys & dolls in Eindhoven, daarvoor ging ik naar Buitenveldert Amsterdam. Wassen en fohnen en rollen.
Turkse_chick
16-10-2007, 21:55
:D Slim hey net op hababam en nu hier komen reklame maken wel sneaky hoor
Hahahha, het is de kapster zelf gewoon! :hihi:
Reclame voor jezelf maken. :haha: Wel slim.
Sinds kort bij Mixt-Colours in Eindhoven, daarvoor ging ik naar Buitenveldert Amsterdam. Wassen en fohnen en rollen.
rollen? dus krullen zetten >> en blijven die dan 2 weken zitten ?
nee die blijven geen 2 weken zitten, maar dat hoeft ook niet.
JaKweenie
17-10-2007, 11:39
IK zit hele tijd te denken om mijn haar gewoon te milimeteren zoals Demi Moore toen...
lijkt me zo stoer! Maar natuurlijk durf ik niet. :moe:
gewoon doen het staat bij veel vrouwen, en ik vind het ook karakter hebben
Saloua1978
17-10-2007, 23:17
De afstand buitenveldert en eindhoven is wel erg groot. Dan reis je wel erg veel voor je haar.
De afstand buitenveldert en eindhoven is wel erg groot. Dan reis je wel erg veel voor je haar.
nee hoor, ik woon namelijk pas kort in Eindhoven daarvoor woonde ik in Oud West, Kinkerbuurt.
mijn god......het is niet eens subtiel hoe jij reclame maakt!
Saloua1978
18-10-2007, 09:09
Ik moet zeggen dat jouw "sneaky reclame actie" averechts werkt. Nu ik dit heb gezien van je weet ik zeker dat ik nooit naar je salon zal komen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Heel vreemd vind ik dat je niet reageert op reacties van leden hier ,die je erop aanspreken.
Maar goed succes met je salon verder!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.