Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Ziet Nederland Er Over 50 Jaar Uit?

Pagina's : [1] 2

LZN
20-08-2002, 23:00

salaam, hoe denken jullie dat nederland er over 50 jaar uit zal zien? denken jullie niet dat we dan al verzopen zijn door het water? kijk maar eens naar het ijs op noordpool dat langzamerhand, maar zeker smelt..

BentDagilia
20-08-2002, 23:04
Over 50 jaar hebt je hier huizen zoals marokko en is het hier denk ik heel heet door die gat in de ozon of zoiets ( geleerd bij aardrijkskunde ;) ) en ik denk dat iedereen dan een CABRIO heeft... :D Bent Dagilia

ZiLaaL
20-08-2002, 23:07
50 JAAR OUDER.... :D

LELIJKERD
20-08-2002, 23:07
inshalah zie ik dan dat NL bezet is door palestijnse soldaten wordt echt tijd dat de Moslims de wereld over nemen nucliare wapens hier en nucliare wapens daar , overal worden ze geplaats met gevolg dat westerlingen (lees joden) uitgeroeid worden prachtig !

BentDagilia
20-08-2002, 23:22

Rasheedd je moet niet vergeten dat ik erg jong ben vergeleken met jullie en als jong meisje heb ik nog volop fantasie dus... Bent Dagilia

Junkie
20-08-2002, 23:23
Origineel gepost door LELIJKERD inshalah zie ik dan dat NL bezet is door palestijnse soldaten wordt echt tijd dat de Moslims de wereld over nemen nucliare wapens hier en nucliare wapens daar , overal worden ze geplaats met gevolg dat westerlingen (lees joden) uitgeroeid worden prachtig ! Fanatici zullen redeneren dat jij als werkend persoon, hebt meegewerkt aan het duivelse door belasting te betalen. Lelijkerd in een kerker met 100 joden, hahahaha:D

LELIJKERD
20-08-2002, 23:26
Origineel gepost door Tahriboy Ik hoop dat onze kinderen over 50 jaar een stuk ruimdenkender zullen zijn dan ons en dat ze met alle volkeren door 1 deur kunnen en iedereen met respect behandelen I.p.v. alleen maar haat en bederf zaaien zoals meneer Lelijkerd hierboven doet. HAAT EN VERDERF zaait SHARON met zijn billemaatjes ik probeer me enkel te verzetten tegen zulke zionisten, waar jij het voor opneemt

Junkie
20-08-2002, 23:30
Origineel gepost door Tahriboy Ik hoop dat onze kinderen over 50 jaar een stuk ruimdenkender zullen zijn dan ons en dat ze met alle volkeren door 1 deur kunnen en iedereen met respect behandelen I.p.v. alleen maar haat en bederf zaaien zoals meneer Lelijkerd hierboven doet. Je zaait geen be-, maar verderf;)

BentDagilia
20-08-2002, 23:42
Over 50 jaar worden alle turken Marokkanen:D Bent Dagilia

LELIJKERD
20-08-2002, 23:47
Origineel gepost door Bent Dagilia Over 50 jaar worden alle turken Marokkanen:D Bent Dagilia LEES JE PM'S awella ben je me vergeten ofshow ?

BentDagilia
20-08-2002, 23:50
Ik zie ze nu pas... Bent Dagilia

BentDagilia
20-08-2002, 23:53
Nee turken ondergaan dan een operatie om Marokkaan te worden.. want dat kan dan... Dan wordt er een beetje hash in zijn bloed gespoten zodat hij dan even gek wordt als een Marokkaan.. Bent Dagilia

BentDagilia
21-08-2002, 00:18
Hahaha Rasheed... Maar ff seriues ik denk dat je over 50 jaar heel weinig 100 % Marokkanen hebt dus allemaal half bloedjes.. en over 50 jaar ben ik aan een stok toe... Bent Dagilia

Najib26
21-08-2002, 01:09
Over 50 jaar als de wereld er dan nog is inchallah, is een moslim een beschermde mens-soort. Dan zijn de Marokkanen zogenaamd geïntegreerd. Als ik zie hoe de meeste Marokkaanse jongeren tegenwoordig omgaan met de islam, dan vraag ik me af hoe hun kinderen later zullen worden. Ik vrees het ergste. Maar inchallah zal ik het mis hebben.

Amira_s
21-08-2002, 14:24

Over 50 jaar zullen er geen nederlanders meer zijn, op dit moment is alweer bijna de helft van buitenlandse afkomst laat staan over 50 jaar

Pagina's : [1] 2