Bekijk originele versie : goede avond dames, ik ben er weer en ik ben anders gaan denken over jullie
praatjes
25-10-2003, 20:11
Ja echt, ik ben anders over jullie gaan denken dames, geloof me! Ik ben veranderd en mijn instelling ook. Jullie zijn het mooiste van de wereld en jullie mankeren echt helemaal niets. Ook hebben jullie dames iets gemeen met mijn, en dat is het feit dat jullie maagd zijn. Kortom, ik wil jullie vertellen dat jullie op mijn rust kunnen vertrouwen. Ik zal nooit meer negatief naar jullie uithalen :D
Lady_moi
25-10-2003, 20:20
da vertrouw ik nie...
MoCrO_PRiDe
25-10-2003, 20:22
ja dit is gewoon weer een ander manier om te SLIJMEN....
praatjes
25-10-2003, 20:27
Origineel gepost door missbrabander
he praatjes wat zit hier achter dat je zo bent (veranderd )
groetjes.........
Ik werd vanochtend wakker en ik besloot om voortaan mijn hart te volgen, ik heb alles wat zich om mijn hart heeft omringt aan de kant geschoven. En ik maak sinds vanochtend de grootste dag mee uit mijn leven. Ik zie nu in hoe mooi het leven is en al jullie dames eromheen. Op dit moment ben ik aan het genieten, en jij maakt daar ook een hele grote bijdrage aan. :)
Lady_moi
25-10-2003, 20:28
volgens mij is hij iets van plan..
praatjes
25-10-2003, 20:28
Origineel gepost door Lady_moi
da vertrouw ik nie...
Hoe kan ik jou vertrouwen voor me winnen, ik doe daar echt alles voor :)
praatjes
25-10-2003, 20:30
Origineel gepost door Lady_moi
volgens mij is hij iets van plan..
Ik ben echt veranderd, en ik wil mezelf voor een goed daglicht brengen. Je kan me ook gewoon helpen in plaats van te haten :D
praatjes
25-10-2003, 20:31
Origineel gepost door MoCrO_PRiDe
ja dit is gewoon weer een ander manier om te SLIJMEN....
Je hebt de verkeerde voor je :D
MoCrO_PRiDe
25-10-2003, 20:32
oja en hoe weet je dat?!
praatjes
25-10-2003, 20:39
Origineel gepost door MoCrO_PRiDe
oja en hoe weet je dat?!
Slijmen komt niet voor in mijn woordenboek, ook nu niet. Maar ik ben veranderd en ik wil dat jullie dames beter over mijn gaan denken, dat zal jullie ook veel beter doen. :)
Onze dag kan niet meer stuk...ahum
praatjes
25-10-2003, 20:43
Origineel gepost door missbrabander
wat heb je dan gedroomd dat je nu OPEENS zo over ons denk
zit echt wel wat hoor k weet het bijna zeker
groetjes...... :zwaai: :zwaai:
Ik heb een nare droom gehad, maar dat staat los van het feit dat ik veranderd ben. Ik heb nu mijn draai in het leven gevonden, ik ben positiever over jullie dames gaan kijken. Er is nu een heel nieuw tijdperk gebroken tussen mijn en jullie dames. :D
nee maar het kan wel
misschien ben ej wel verandert
maar hoe is er iets gebeurd
praatjes
25-10-2003, 20:46
Origineel gepost door Salaama
Onze dag kan niet meer stuk...ahum
Geloof me, ik kijk nu echt heel anders tegen jou op. Ik heb jou nu in mijn hart begeven :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.