Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft hier verstand van

marokkaan18
16-10-2007, 15:56

als ik een liedje opneemt dan doet ie niks ik speel die liedje wel af gwn maar hij neemt niet op

ILI_Amazigh
16-10-2007, 17:34
als ik een liedje opneemt dan doet ie niks ik speel die liedje wel af gwn maar hij neemt niet op Welk programma gebruik je om op te nemen en is je microfoon wel goed aangesloten en/of geinstaleerd

marokkaan18
16-10-2007, 17:41
ik gebruik bolderbits geluidrecorder en ik wist niet dat je mikrofoon moet voor nodig hebt want daarvoor deed ie het gwn wel

ILI_Amazigh
16-10-2007, 17:44
ik gebruik bolderbits geluidrecorder en ik wist niet dat je mikrofoon moet voor nodig hebt want daarvoor deed ie het gwn wel Hmm apart. Meestal moet je het gewoon opnemen via een microfoon. Maar als jij zegt dat het eerst zonder werkte kan best hoor. Maar wat probeer je precies op te nemen en van wat probeer je t op te nemen. Youtube, internetradio?

LelaLarousa
16-10-2007, 18:30

polderbits daar heb je echt geen microfoon voor nodig ik gebruik het zovaak heb je wel de goede audiohardware ingesteld kijk goed bij de instellingen

marokkaan18
16-10-2007, 19:05
ja normaal is ie goed hoor maar nu zegt tie van de geluid werkt niet ofzo maar werkt wel

ILI_Amazigh
16-10-2007, 20:38
polderbits daar heb je echt geen microfoon voor nodig ik gebruik het zovaak heb je wel de goede audiohardware ingesteld kijk goed bij de instellingen Handig... dus hij neemt gewoon op wat er naar je speakers wordt gestuurd.:p

LelaLarousa
16-10-2007, 21:07
Handig... dus hij neemt gewoon op wat er naar je speakers wordt gestuurd.:p speakers is geen microfoon je zegt zelf: Hmm apart. Meestal moet je het gewoon opnemen via een microfoon. je speakers zijn ook niet nodig als je ziet dat ie stream afspeelt gewoon volume goed zetten en dan neemt ie alles op

ILI_Amazigh
16-10-2007, 22:51
speakers is geen microfoon je zegt zelf: je speakers zijn ook niet nodig als je ziet dat ie stream afspeelt gewoon volume goed zetten en dan neemt ie alles op Ik bedoelde met die zin dat het programma de signalen die naar de speakers worden gestuurd onderschept en die opneemt. Dat is dus die stream die hij pakt. Want je kunt geen data zomaar oppikken zonder dat er een verbinding is.

marokkaan18
17-10-2007, 10:42
dus weet niemand het