Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wel of geen sprake van liefde..?klik SNEL..!!!!

Pagina's : [1] 2

doktora_mona
16-10-2007, 13:55

Mensen, Ik heb een vraagje/probleem. Mijn vriendin die heeft 1jaar lang een contact met een jongen. Ze was op het begin erg verliefd op hem, en wederzijds ook. Nu is het zo dat elke dag door de tel praat met hem, gewoon een evaluatie van de dag... Nu is het zo, dat als ze met hem praat ze geen verliefde gevoelens zoals voorheen wel had heeft.. Nu heeft ze allerlei vraagtekens, is ze nog wel uberhaupt verliefd, of is een dood normale koele gesprek,in de richting zakelijk zoals ik dat had verwoord??? Hij is nog wel erg verliefd op haar, en heeft zelfs hevige plannen voor in de toekomst! Als zij erover begint,is ze bang dat ze een verkeerde besluit zalnemen, althans als ze geen gevoelsn voor hem heeft....Of s dat de chitan??? dames help me aub. Ze heeft het nu erg moeilijk! M3a salama!!

doktora_mona
16-10-2007, 14:10
up up?? nobody

asilahacia
16-10-2007, 14:31
heb je het hier over jezelf? zoniet dan gaat het jou denk ik niets aan maar is het je vriendin die dit zelf dient te beslissen en goed over moet nadenken,wat hoe zij zich moet voelen kan jij niet beslissen als goede vriendin kan je haar alleen steunen in haar besluit

doktora_mona
16-10-2007, 14:37
meid, ik vraag je niet om pipi te spelen! Kortom of het nou om mij gaat of om mijn vriendin....in feite gaat dat jou geen reet aan. Ik vraag alleen om jullie mening/enof suggesties! Dus eet een dropje, jallah!!!! Kortom: dit plaats ik dus voor mijn vriendin, aangezien zij op werk zit.

asilahacia
16-10-2007, 15:06

aangezien jij a doktora hier deze post zet, gaat het mij wel degelijk aan,zoniet tieft je lekker op met je topic, advies vragen over een ander zijn situatie is zielig ga iets beters doen met je tijd ps=lekker drop!!!

doktora_mona
16-10-2007, 15:09
en 1 en 2 en 3 en 4, buigen die hoofd tegen je pc!!!!!!!! En smaakt die drop lekker!!!!!???????

miss_roena
16-10-2007, 16:04
Beetje kinderachtig..:moe:

erkeer
16-10-2007, 16:18
Beetje wel he... en dat voor onze lieftallige dames, shame on you...

Qaleysa
16-10-2007, 16:21
Beetje kinderachtig..:moe: Aaaaaaaaaaah die film is mooi he! umrao jaan:traan1:

Hypnotic
17-10-2007, 00:43
ja tuurlijk is er sprake van liefde, de liefde blijft niet altijd op een stand het neemt soms toe en soms word het weer minder, dus als ze geen gevoelens meer heeft voor hem, dan heeft ze geduld nodig om het langzaam weer op te bouwen, het is moeilijk voor de meeste omgaan in dit soort situaties maar zo hoort het wel, je kan niet iemand die je 1 jaar liefhebt verlaten omdat opeens liefde is verdwenen. geduld, geduld en nog eens geduld groetjes.

kalimaat
17-10-2007, 00:48
Praat ze alleen door de tel met hem?

xSoumayaa
17-10-2007, 00:57
Mensen, Ik heb een vraagje/probleem. Mijn vriendin die heeft 1jaar lang een contact met een jongen. Ze was op het begin erg verliefd op hem, en wederzijds ook. Nu is het zo dat elke dag door de tel praat met hem, gewoon een evaluatie van de dag... Nu is het zo, dat als ze met hem praat ze geen verliefde gevoelens zoals voorheen wel had heeft.. Nu heeft ze allerlei vraagtekens, is ze nog wel uberhaupt verliefd, of is een dood normale koele gesprek,in de richting zakelijk zoals ik dat had verwoord??? Hij is nog wel erg verliefd op haar, en heeft zelfs hevige plannen voor in de toekomst! Als zij erover begint,is ze bang dat ze een verkeerde besluit zalnemen, althans als ze geen gevoelsn voor hem heeft....Of s dat de chitan??? dames help me aub. Ze heeft het nu erg moeilijk! M3a salama!! Lid sinds 2005 & maar 20 reacties.. :eek:

alhoceima_city
17-10-2007, 01:13
meid, ik vraag je niet om pipi te spelen! Kortom of het nou om mij gaat of om mijn vriendin....in feite gaat dat jou geen reet aan. Ik vraag alleen om jullie mening/enof suggesties! Dus eet een dropje, jallah!!!! Kortom: dit plaats ik dus voor mijn vriendin, aangezien zij op werk zit. ga je kutje uit geven jij en haar

doktora_mona
17-10-2007, 08:36
Een: Alhoceimacity, Ik Heb Niks Toe Te Voegen, Behalve Dat Je Super Kinderachtig Bent...

doktora_mona
17-10-2007, 08:37

En Soumaya, Klopt Maar 20 Reacties, Goed Gelezen, Je Leert Al Snel De Cijfers Onthouden....but So What 20 Meer Of Minder.....??? Nep Hoor!!

Pagina's : [1] 2