Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tvoejetvoejetvoeeeeeee.....!

chuckYou
25-10-2003, 18:47

waarom is het hier zo saai???:confused:???

Snugger
25-10-2003, 18:50
daarom :)

chuckYou
25-10-2003, 18:51
Origineel gepost door Snugger daarom :) .....is geen reden als je van de trap afvalt ben je snel benegen:lekkerpuh

Miss_Honey
25-10-2003, 18:52
Origineel gepost door Snugger daarom :) dat was niet echt snugger van jou :jammer: ;)

MoCrO_PRiDe
25-10-2003, 18:53

ga gewoon naar verhalenrubriek en lees het verhaal: TERUGGESCHOPT NAAR MAROKKO VANWEGE M S N!! :hihi: :hoera: die is egt goed en dan verveel je je tenminste nie....:D Bye Bye KiSs MiNa..:zwaai:

chuckYou
25-10-2003, 19:04
Origineel gepost door MoCrO_PRiDe ga gewoon naar verhalenrubriek en lees het verhaal: TERUGGESCHOPT NAAR MAROKKO VANWEGE M S N!! :hihi: :hoera: die is egt goed en dan verveel je je tenminste nie....:D Bye Bye KiSs MiNa..:zwaai: :blauwkus: :bril: I'm on my way..........:zwaai:

MoCrO_PRiDe
25-10-2003, 19:05
oke de schrijfster heet Sweety20...:zwaai:

LieveMeisje
25-10-2003, 19:06
i am back in tha houzeeeeeeeeeeeeeee :hoera: whazzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuup CHUCK UUUUUUUUUUUUUUH :stout:

chuckYou
25-10-2003, 19:09
Origineel gepost door LieveMeisje i am back in tha houzeeeeeeeeeeeeeee :hoera: whazzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuup CHUCK UUUUUUUUUUUUUUH :stout: :hoera: lang niet gezien meid!!!!!!!!!!!!! :regie: :goedzo:.....gaat bessssssssssst gister lekka gesopeeeeeeeeeeeeeeeeee!.....:jammer:.....maar hoest met jou meis gister ook gesopeeeeeeeee??:hihi:

LieveMeisje
25-10-2003, 19:21
Origineel gepost door chuckYou lang niet gezien meid!!!!!!!!!!!!! :regie: :.....gaat bessssssssssst gister lekka gesopeeeeeeeeeeeeeeeeee!.....:jammer:.....maar hoest met jou meis gister ook gesopeeeeeeeee??:hihi: :o njet zejguuuhhh gesopeeeeeeeeeeeee, t was heeerlijk :maf2: met mij gaat t goedd :goedzo: je weet toh :bril: ik heb je gemisttttttt a thamzaaaa :Iluvu: t is bijna novemberrrrrrrrrrrr :hoera: ps ik ben t nie vergeten :D

chuckYou
25-10-2003, 19:27
Origineel gepost door LieveMeisje :o njet zejguuuhhh gesopeeeeeeeeeeeee, t was heeerlijk :maf2: met mij gaat t goedd :goedzo: je weet toh :bril: ik heb je gemisttttttt a thamzaaaa :Iluvu: t is bijna novemberrrrrrrrrrrr :hoera: ps ik ben t nie vergeten :D ;)hoe kan je mij nou vergeten!........maarre het wordt denk ik verplaatst.....chuckie doet aan ramadan........en de cadeautjes kan ik natuuuuuuuuurlijk niet laten bederven!:giechel:

LieveMeisje
25-10-2003, 19:29
Origineel gepost door chuckYou ;)hoe kan je mij nou vergeten!........maarre het wordt denk ik verplaatst.....chuckie doet aan ramadan........en de cadeautjes kan ik natuuuuuuuuurlijk niet laten bederven!:giechel: :kwaad: t kan ook savond aan t feesten :confused: ik heb een dode lichaam in mijn schuur... wordt steeds stinker man..dat gaat t nie he :D ik breng hem wel morgen avond bij jou thuis...zodat je kunt savond etennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn soort een barbecue :haha:

chuckYou
25-10-2003, 19:31
Origineel gepost door LieveMeisje :kwaad: t kan ook savond aan t feesten :confused: ik heb een dode lichaam in mijn schuur... wordt steeds stinker man..dat gaat t nie he :D ik breng hem wel morgen avond bij jou thuis...zodat je kunt savond etennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn soort een barbecue :haha: ken die morgen in mijn HRIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:stout:.....

LieveMeisje
25-10-2003, 19:34
Origineel gepost door chuckYou ken die morgen in mijn HRIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:stout:..... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat kan oookkkk :Iluvu: JAMMMMMMMMMMMMMIE ik kan nie wachten :hoera: