Bekijk originele versie : Wederzijdse Liefde met een NIET-Marokkaan????
Wederzijdse Liefde met een Niet-Marokkaan???
Wat ga jij doen???
Greatzzzzzzzzzzzzzzz Mensen...
Zolang hij moslim is , is accepteerbaar voor de islam(maar ook wel op de islamitsche manier)
chicamaroquia
25-10-2003, 17:59
Verloven... :D (mits hij moslim is)
hahahhahahahahha sjooooooooooo leviskontjeee hahahha
Lady_moi
26-10-2003, 16:56
lets get married :hoera: :hihi:..nee serieus :)..als hij moslim is vind ik het nie erg..:rolleyes: zoniet..:confused: hmm dan ga da noooooooit lukken :jammer:..
Vind jullie familie het geen probleem als het niet om een Marokaan(se) gaat?
ibtiessem18
26-10-2003, 17:14
nee tuurlijk niet het gaat er toch om dat het een moslim is... Als Bush een moslim zou zijn en ik zou verliefd op hem zijn zou ik met hem mogen trouwen ( als hij niet zo een sukkel was he, maar dit is een groffe voorbeeld, maar je begrijpt me wel toch erwin)
Ik begrijp het. Logisch. Er is natuurlijk meer voor nodig (wat Bush mist!), maar de basisvoorwaarde is het juiste geloof. De afkomst speelt echt geen rol? Dus het zou bijvoorbeeld ook een Soedanees of Turk kunnen zijn?
ibtiessem18
26-10-2003, 17:21
ja als je daar van houd wel he!!! waarom erwin wil jij dan een marokkaanse dame ofzo???
chicamaroquia
26-10-2003, 17:25
Ik ben verloofd. Mijn verloofde is een Afghaan. Who cares. Gaat er toch om dat wij gelukkig zijn met elkaar... :Iluvu:
Hij is moslim en ik ben moslim... :D
Ibtiessem mag niet meer radenPUNT
ibtiessem18
26-10-2003, 17:35
hihi:lol: vast...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.