Bekijk originele versie : Wannabee Fromagas
Analfabeet
20-08-2002, 20:54
Mijn naam is Achmed, Achmed Boeshoem, het spijt me mensen dat ik deze naam draag , alleen al aan de naam denkend komen er schaamtegevoelens in me op. Ik heb met moeite me Vwo diploma gehaald , dagelijks tot in de late uurtjes studerend om zo een diploma te bemachtigen zodat ik door de Nederlanders geaccepteert wordt. Maar mijn doel ligt hoger , het streven naar een Nederlandse Identiteit is voor mij mijn drijfveer , ik wil Hollander worden. Éen zijn met de Autochtoon , mijn landgenoten proberen af te kraken is een geliefde hobby van me , want ik ben meer waard dan de Allochtoonse Minderheid , en de link die door mijn Nederlandse vrienden gemaakt wordt tussen mij en marokkaan doet me pijn , veel pijn , maar ik leg me der niet bij neer Ooit ooit zal ik een Nederlander zijn. Ik ben namelijk in het bezit van een Vwo diploma, ik ben hoger , meer waard veel meer waard . Dagelijks irriteer ik me mateloos aan Marokkanen die in het sociale leven hun "Eigen" taaltje spreken , er gaan dan verschillende gedachtes door me hoofd , waarom denkt men niet aan de Hollander , we leven immers in hun land , en moeten dus voldoen aan de door hen gestelde normen en waarden. <--- ga spelen ga ga ga ga snel
Kort samengevat : Forgotten your Roots and became one with the Devil himself , pannekoeken !!!
Shame on those who can relate with this story , Fake ass Marokkanen !!!
Dit verhaal was sarcastisch bedoeld voor de Traag-van-begrip zijnde wezens
saidaaatje
20-08-2002, 22:21
hey goed stukje joh!!!!!!!!!!!! tja er zijn genoeg die zo zijn en niet alleen jongens heb mensen in de buurt wonen dus echt gezinnen die gewoon 100% kaas zijn it is a shame......
LELIJKERD
20-08-2002, 22:23
Origineel gepost door Analfabeet
Kort samengevat : Forgotten your Roots and became one with the Devil himself , pannekoeken !!!
OHWJEEE dit zal Pannenkoek niet leuk vinden :(
Missrapster
21-08-2002, 14:30
nee dat denk ik ook niet....maar wel een goed stukje...
ER WAS EENS EEN MOROC JONGEN DIE HOLLANDI WILDE WORDEN. HIJ VROEG AAN ZIJN LERARES HOE HIJ DAT KON VERWEZENLIJKEN. ZIJ ZEI TEGEN HEM HOGE CIJFERS TE HALEN EN MEER ZIJN BEST OP SCHOOL TE DOEN, EN ALS JE ALLEENMAAR 10en HAALT DAN BEN JIJ EEN NEDERLANDER. OP EEN ZONNIGE DAG HALDE DAT UITGEPUT ARME KINDJE ZIJN EERSTE TIEN EN DE LERARES ZEI TEGEN HEM, JIJ BENT NU EEN HOLLANDI. HIJ KON HET NIE GELOVEN EN RENDE VAN DE VREUGDE NAAR ZN HUIS. HIJ RENDE HELEMAAL BLIJ NAAR ZIJN VADER EN VERTELDE HEM DAT HIJ BLIJ IS, NU HIJ NEDERLANDER IS GEWORDEN. ZIJN VADER WERD WOEDEND EN SLOEG HEM VEROT(WAKL LOE L3MOED). DE VOLGENDE DAG OP SCHOOL, VROEG DE JUF HEEL NIEUWSGIERIG DAT KINDJE HOE HET VOELT OM NEDERLANDR TE ZIJUN. DAT KIND ANTWOORDE IK BEN 1 DAG HOLLANDI GEWEEST EN IK HAAT NU AL MAROKKANEN.
DIT ZIJN ECHT MAAR DAN OOK ECHT GEEN TNAWIES
Toch is het beter als kinderen al vroeg contact hebben met de Nederlandse taal, om hun kansen op school te vergroten. In principe vind ik dat iedereen in Nederland in enige mate de Nederlandse taal moet beheersen, als zij zich hier voor lange termijn willen vestigen. Ook om IEDEREEN een betere kans te geven....
Dus waarom Faissa, gaat die Marokkaanse moeder dan geen Nederlandse les volgen? Kinderen kunnen gemakkelijk twee of zelfs drie talen aanleren, mits ze daar consequent mee worden opgevoed. Het leidt uiteindelijk er zelfs toe dat ze gemakkelijker talen aanleren en er meer gevoel voor krijgen. En zwakkere kinderen kunnen makkelijker meekomen omdat ze het Nederlands al beheersen.
NL-girl
Petit_Taxi
22-08-2002, 02:05
First things first die fakers heb je er echt wel, maar niet iedereen die goed geschoold is, is meteen een "overloper".
Als dat de strekking van je verhaal was althans.
Tuurlijk iedereen heeft wel eens een identiteitscrisis meegemaakt, opgroeiend in dit vrije Nederland. Een diploma halen doe je overigens niet voor iemand anders dan jezelf....en ja een diploma dwingt WEL degelijk respect af. Je schets het hier alleen maar in negatieve zin.
I do what I do for me and mines, **** the rest
Ben zelf born and raised in nl, marokkaner dan mij kun je ze niet vinden...u can interpret that in more then one way ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.