Bekijk originele versie : Voor de meisjes die geen hoofdoek dragen!
ik hoor vaak van meisjes dat ze insha allah een hoofdoek gaan dragen, en dat ze nog wachten tot de tijd rijp is, dus zeg ik:
Is het niet een mooie tijdstip (begin van ramadan) om te beginnen voortaan altijd een hoofdoek te dragen :)
Ik draag hem tijdens Ramadan dan een jaar :D
*I'm covered with PROUD* ;)
Origineel gepost door Masriya1989
Daarom draag ik hem al.
:goedzo:
En die doe je weer af bij het suikerfeest? Goeie zaak trouwens. Bij veel meiden staat het errug sexy. Prikkelt de fantasie.
Origineel gepost door Liloesh
Ik draag hem tijdens Ramadan dan een jaar :D
*I'm covered with PROUD* ;)
:goedzo:
Origineel gepost door Erwin
En die doe je weer af bij het suikerfeest? Goeie zaak trouwens. Bij veel meiden staat het errug sexy. Prikkelt de fantasie.
nee, alleen je hoort veel meiden altijd zeggen, ik ga hem inscha allah dragen, wanneer de tijd rijp is enz....
daarom zeg ik, dat het nu een mooie tijdstip is om te beginnen om voortaan altijd een hoofdoek te dragen :)
Zoals ik het al zei , draag ik hem bijna al een jaar. En op feesten doe ik hem ook NIET uit, dan zegt men; We zitten hier toch alleen met vrouwen??
maar als ik het niet wil uitdoen, is dat toch normaal. Ik begrijp neit dat je de ene dag helemaal bedekt bent, en de andere dag als het feest is ga je losbollig doen.....I just don't get it ...:(
Zoals ik het al zei , draag ik hem bijna al een jaar. En op feesten doe ik hem ook NIET uit, dan zegt men; We zitten hier toch alleen met vrouwen??
maar als ik het niet wil uitdoen, is dat toch normaal. Ik begrijp neit dat je de ene dag helemaal bedekt bent, en de andere dag als het feest is ga je losbollig doen.....I just don't get it ...:(
meid, ik ben trots op je :)
Dat zijn die schijnheilige meiden, zien hoofddoek als een soort spelletje.
Ik wil ze neit schijnheilig noemen, echt niet...Ze kunnen beter dan dat.... :(
Dat zijn die schijnheilige meiden, zien hoofddoek als een soort spelletje.
dat zijn MEESTAL meiden die hun hoofdoek niet dragen voor Allah(swt) maar ze dragen het om een pak slaag van hun papa of broer te voorkomen :)
Lady_moi
25-10-2003, 17:43
ik ben em ook beginnen dragen in de ramadan van vorig jaar..
Zeer jammer, zo ken ik er ook wel 1 die bij me op school zit. In het begin van schooljaar zag ik haar met hoofddoek, dan weer niet, dan weer wel...Nu blijkt dat ze hem moet aandoen van de ouders..Ik begrijp sommige ouders wel dat het beter is dat men hem draagt, maar niet op die manier?
Zeer jammer, zo ken ik er ook wel 1 die bij me op school zit. In het begin van schooljaar zag ik haar met hoofddoek, dan weer niet, dan weer wel...Nu blijkt dat ze hem moet aandoen van de ouders..Ik begrijp sommige ouders wel dat het beter is dat men hem draagt, maar niet op die manier?
als ouder van dat meisje, moet je eigenlijk niet gelijk dwingen, maar vanaf jong af aan moet je je dochter leren dat het moet, waarom het moet, en wat er gebeurd als je het niet draagt...
en uiteindelijk gaat ze het uit haar zelf dragen voor allah (swt)..
maar als je haar niets leert, en dan oppeens, moet ze een hoofdoek dragen, dan gaat ze het zeker niet willen :)
Origineel gepost door babyboy
als ouder van dat meisje, moet je eigenlijk niet gelijk dwingen, maar vanaf jong af aan moet je je dochter leren dat het moet, waarom het moet, en wat er gebeurd als je het niet draagt...
en uiteindelijk gaat ze het uit haar zelf dragen voor allah (swt)..
maar als je haar niets leert, en dan oppeens, moet ze een hoofdoek dragen, dan gaat ze het zeker niet willen :)
Dat bedoel ik nou...ik heb net hetzelfde meegemaakt, ik was 10 toen mijn vader me het vroeg, en ik zei neen, maar ik moest, ik deed hem op en af...7 jaar later deed ik het zelf
Moge Allah(swt) je helpen om hem te dragen Levis....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.