Bekijk originele versie : Waar kan ik terecht SCHULDEN
arouitbaby
16-10-2007, 00:44
Salaam dames/heren
Ik heb namelijk veel schulden,van verzekering en studiefinanciering..
Ik wil graag weten,bij welke instantie ik terecht kan om mij te helpen.
Ik ben echt depressief,weet niet waar ik naar toe moet gaan.
Wie weet er meer van en kan mij helpen/adviseren..
Alvast bedankt
ga langs bij de schuldhulpverlening bij jou in de buurt..
het minimale wat je moet aflossen van je studiefinanciering is 9 euro per maand dus dat is nog wel te doen..dat is tenminste al 1 ding opgelost...die andere weet k niet :$ er is vast wel n instelling die je kan helpen
Medinah_2006
16-10-2007, 20:04
Bel die instantie's op doe je verhaal believe me ze sluiten meestal wel een goede deal... je kan het beter nu doen voordat de incasso erbij wordt gehaald en mocht dit toch wel het geval zijn dan bel incasso op...
Ik had n neef die die schulden had bij hem was t best erg maar hij kon er niets aan doen werkte niet etc... ewa gewoon gebeld en per mail zijn verhaal opgestuurd en voila per maand kun je een deel aflossen...
Enne 's avonds schoonmaakwerk gaan doen eh...want alleen uit het raam staren en met je handen in je haren daarmee los je niets op en maak je jezelf gek succes :sjans:
LadyRabat
16-10-2007, 20:09
Probeer eerst zelf met de instanties een regeling te treffen, zorg ook dat je dit zwart op wit krijgt.. of het nou gaat om een akkoord voor het treffen van een regeling of een afwijzing... alles zwart op wit.. ALTIJD !!
Lukt het dan nog niet dan kun je het beste kijken wat er in jouw gemeente aan schuldhulpverlening is, wellicht kun je hiervoor eerst contact opnemen met een maatschappelijk werker en/of sociaal raadslieden.
Probeer ook een budgetraining te krijgen zodat je beter leert om te gaan met je financien dan nu, zodat je jezelf behoedt om nog een keer in de schulden te geraken in de toekomst.
Er zijn altijd mogelijkheiden, ook voor mensen die niet een vast inkomen hebben. Maar je moet zelf wel even zoeken en navraag doen bij de instanties in jouw gemeente.
Succes en moge Allah je sterken en steunen incha Allah
mizzapart
16-10-2007, 20:36
ga een baan zoeken en lekker werken en akkoorden treffen. En als je nog niet ben afgestudeerd deetijd afstuderen. Depri zijn om niks ewa safie. Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.