Bekijk originele versie : Ruzie met je beste vriendin!
stel dat je ruzie hebt met je beste vriendin omdat jullie samen naar een feest gingen waar je eigenlijk niet eens naartoe wou, maar omdat zij per se wou dat je meeging, doe je haar een plezier en ga je mee.
maar daar aangekomen komt ze niet eens naar je toe omdat ze de mensen helpt die het feest hebben georganiseerd!
jij wordt boos en zegt het tegen haar en nu hebben jullie ruzie!
wat zou jij doen.
jullie hebben wel vaker ruzie gehad, maar dan maakte jij het altijd goed, zij komt nooit als eerste haar excuses aanbieden!
serieuze reacties aub! :cool:
niet zo lui mensen!
ik heb ruzie met mn beste vriendin, maar ik wil niet WEER degene zijn die het goedmaakt!
wat vinden jullie?
niet zo lui mensen!
ik heb ruzie met mn beste vriendin, maar ik wil niet WEER degene zijn die het goedmaakt!
wat vinden jullie?
misschien is het zo wel beter, we hebben de laatste tijd vaak ruzie en er heerst een irritatie tussen ons! misschien is onze tijd voorbij!:(
tatouzient
25-10-2003, 15:39
je hebt gelijk da je je beste vriendin erop hebt aangewezen. immers vind ik da je als beste vriende alleen het beste voor elkaar voorhebt, en da je kritiek van elkaar moet kunnen aanvaarden...
da je vriendin boos is, is geen reden toe...
zij heeft je immers uitgenodigd, en je alleen laten zitten. als ze toch maar alleen ging helpe, kon ze toch alleen gaan of ni??
jij bent in je recht, zij moet haar fout kunnen inzien...
bisous xxx
Origineel gepost door tatouzient
je hebt gelijk da je je beste vriendin erop hebt aangewezen. immers vind ik da je als beste vriende alleen het beste voor elkaar voorhebt, en da je kritiek van elkaar moet kunnen aanvaarden...
da je vriendin boos is, is geen reden toe...
zij heeft je immers uitgenodigd, en je alleen laten zitten. als ze toch maar alleen ging helpe, kon ze toch alleen gaan of ni??
jij bent in je recht, zij moet haar fout kunnen inzien...
bisous xxx
vind ik ook!!! :ego:
maar nadat ik haar erop had gewezen keek ze naar me en zwaaide ze ook een keer naar me om te dansen, maar ik wou dat ze naar me toe kwam en zeggen wat zij vond, en niet doen alsof er neits is gebeurd, zo werd ik alleen maar kwaaier!!!
ik zou er een knal verkoppen :p
tatouzient
25-10-2003, 15:45
Origineel gepost door LadyLo
vind ik ook!!! :ego:
maar nadat ik haar erop had gewezen keek ze naar me en zwaaide ze ook een keer naar me om te dansen, maar ik wou dat ze naar me toe kwam en zeggen wat zij vond, en niet doen alsof er neits is gebeurd, zo werd ik alleen maar kwaaier!!!
weet je zeker da jullie beste vriendinnen zijn?? :confused:
bisous xxx
Lady_moi
25-10-2003, 15:57
zeg haar waarom ze u zo had gelaten..misschien deed ze het nie opzettelijk..misschien wou ze gewoon da ge u daar wat beetje kon amuseren ofzo..en zeg haar dat ge wou dat ze bij u kwam ensow...als jullie beste vriendinnen zijn moet da zekers goekomen..
ik zou zeggen later voor jou of goed maken aan jou de keuzen
Misschien voelde zij zich verplicht om hen te helpen, en eerlijk gezegd is het toch gebruikelijk dat je als goede vriend/vriendin/familielid elkaar helpt bij feesten.
Dat jij het niet leuk vond om daar alleen te zitten is begrijpelijk, maar je om daarom nou ruzie te hebben met je beste vriendin?? Ik zou het goed met haar maken. Zeg haar dat je het absoluut niet leuk vond dat ze zo deed en dat je het zat bent dat jij steeds degene moet zijn die het goed moet maken.
Als ze dan nog 'ruzie' met je heeft, zou ik eens goed gaan bedenken wat jullie nu werkelijk voor elkaar betekenen...
Good Luck Sis.
Origineel gepost door jinane
Misschien voelde zij zich verplicht om hen te helpen, en eerlijk gezegd is het toch gebruikelijk dat je als goede vriend/vriendin/familielid elkaar helpt bij feesten.
Dat jij het niet leuk vond om daar alleen te zitten is begrijpelijk, maar je om daarom nou ruzie te hebben met je beste vriendin?? Ik zou het goed met haar maken. Zeg haar dat je het absoluut niet leuk vond dat ze zo deed en dat je het zat bent dat jij steeds degene moet zijn die het goed moet maken.
Als ze dan nog 'ruzie' met je heeft, zou ik eens goed gaan bedenken wat jullie nu werkelijk voor elkaar betekenen...
Good Luck Sis.
de mensen die ze hielp kent ze niet eens goed! ik ken ze beter maar toch liet me me daarvoor in de steek! ze wou niet dat ik meeging om me te amuseren, ze wou dat we samen gingen feesten! we dansen altijd samen en lachen samen en zo! ik heb haar er duidelijk op gewezen dat ik dit niet accepteer, want na een paar uur ging ik naar haar toe en liet haar blijken dat ik boos ben en zei dat ze me de volgende keer niet moet forceren om te gaan, want nu weet ik hoe ze is! en toen zei ze oke, en gingen we allebei onze eigen kant op!
de gene die het als eerst goed maakt, is bij allah(swt) de gene die goed bezig is :)
dus als ik jou was, zou ik het zelf goed maken, doe het voor je geloof, ook al wil je het niet!
ik maak het altijd goed! we hebben vaker ruzie gehad, en dan maak ik het ALTIJD goed, ik vind het niet erg om me te verlagen, maar ik wil niet dat ik het ALTIJD ben! als ik echt wat voor haar beteken, dan zoekt ze em zelf op, maar ze heeft een een echte marokkaanse trots!!!!
maja.
Origineel gepost door LadyLo
ik maak het altijd goed! we hebben vaker ruzie gehad, en dan maak ik het ALTIJD goed, ik vind het niet erg om me te verlagen, maar ik wil niet dat ik het ALTIJD ben! als ik echt wat voor haar beteken, dan zoekt ze em zelf op, maar ze heeft een een echte marokkaanse trots!!!!
maja.
doe het weer :)
vooral op deze heilige tijden is het goed om het goed te maken.
doe het voor Allah(swt), ook al heb je dit al 100 keer eerder gedaan.
waarom niet, je verlaagt jezelf zeker niet!
dus ik vraag jou nu, om de eerste keer dat je haar ziet om het goed te maken, of je doet het op een ander manier.
je vroeg om onze advies, en ik geef je advies ;)
waar mensen zich druk om maken :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.