Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zin in de Ramadan???

Pagina's : [1] 2

LadyLo
25-10-2003, 15:08

he mensen! De Ramadan staat zoals elk jaar weer voor de deur! hebben jullie er een beetje zin in??? ik wel hoor! ik vind het alleen soms wel moeilijk, want dan val ik bijna flauw en heb ik tot half 6 les en heb ik echt geen puf meer! maar ja, dat geeft niet, we krijgen er een goed gevoel voor terug! in de ramadan heb ik altijd zin in de raarste dingen, waar ik eerder niet eens naar keek! hebben jullie dit ook?? wat ik ook wel minder vind is die stinkbek, maar allah vind dat de geur van de bloesen of zo, dus dat maakt het weer minder erg! maar mensen, wat vinden jullie de voor en nadelen van de ramadan????

LadyLo
25-10-2003, 15:09
bloesen is bloesem! dus allah vindt het de geur van de bloesem!:D

Jeblia_Tetouania
25-10-2003, 15:15
Origineel gepost door LadyLo he mensen! De Ramadan staat zoals elk jaar weer voor de deur! hebben jullie er een beetje zin in??? ik wel hoor! ik vind het alleen soms wel moeilijk, want dan val ik bijna flauw en heb ik tot half 6 les en heb ik echt geen puf meer! maar ja, dat geeft niet, we krijgen er een goed gevoel voor terug! in de ramadan heb ik altijd zin in de raarste dingen, waar ik eerder niet eens naar keek! hebben jullie dit ook?? wat ik ook wel minder vind is die stinkbek, maar allah vind dat de geur van de bloesen of zo, dus dat maakt het weer minder erg! maar mensen, wat vinden jullie de voor en nadelen van de ramadan???? voor die "stinkbek" is er een oplossing>>>>>>>COLGATE en een tandeborstel:) Ciao:wijs:

LadyLo
25-10-2003, 15:17
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania voor die "stinkbek" is er een oplossing>>>>>>>COLGATE en een tandeborstel:) Ciao:wijs: nee man, dat mag toch niet! dan heb je smaak in je mond! en allah wil juist dat je zo'n stinkbek hebt, want hij ervaart het als de geur van de bloesem! het is net als kauwgom kauwen, als je het maar niet doorslikt, maar dat is dus geen vasten!!!!! :wijs: :wijs: :wijs:

Lady_moi
25-10-2003, 15:19

moest ge u tanden elke ochtend en savonds poetsde dan zou ge nie zo uit u bek stinken..okey en 2..natuurlijk heb ik er zin in wie niet..ennn de voor en nadelen tja tvalt in de vakantie bij ons das wel een beetje moeilijk voor mij..vooral als ik me verveel..ma goed voordeel.. in de ramadanmaand kunt ge veel hasanat bijwinnen..sow das toch goe eh..

Jeblia_Tetouania
25-10-2003, 15:19
Origineel gepost door LadyLo nee man, dat mag toch niet! dan heb je smaak in je mond! en allah wil juist dat je zo'n stinkbek hebt, want hij ervaart het als de geur van de bloesem! het is net als kauwgom kauwen, als je het maar niet doorslikt, maar dat is dus geen vasten!!!!! :wijs: :wijs: :wijs: :confused: Allah swt wil toch juist dat je schoon bent, wha dat ben je niet met een mond die stinkt:confused: wa allahoe 3alem:) ik poets mijn tanden in de ramadan gewoon 4 keer per dag:) Ciao:wijs:

LadyLo
25-10-2003, 15:20
ik poets mijn tanden 2 keer en soms 3 keer per dag! wanneer ik wakker word, ga slapen en wanneer ik een afspraak heb of ergens heen ga! stinkbek komt omdat je een lege maag hebt, en heeft iedereen last van!!!

Lady_moi
25-10-2003, 15:21
4keer?..mag da wel?..ik dacht dat het enkel mocht bij sobh en savonds na maghreb als je mag eten

LadyLo
25-10-2003, 15:22
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania :confused: Allah swt wil toch juist dat je schoon bent, wha dat ben je niet met een mond die stinkt:confused: wa allahoe 3alem:) ik poets mijn tanden in de ramadan gewoon 4 keer per dag:) Ciao:wijs: volgens mij mag dat echt niet! allah swt wil juist dat je in de ramadanmaand uit je mond stinkt!!!dat is de geur dat iemand vast! bloesemgeur! hmmmm nu hebben we wel najib nodig, hij weet het antwoord er vast wel op! ben benieuwd! :cool:

Jeblia_Tetouania
25-10-2003, 15:22
Origineel gepost door LadyLo ik poets mijn tanden 2 keer en soms 3 keer per dag! wanneer ik wakker word, ga slapen en wanneer ik een afspraak heb of ergens heen ga! stinkbek komt omdat je een lege maag hebt, en heeft iedereen last van!!! TIP: poets voordat je naar school gaat je tanden, neem je tandenborstel en tandpasta mee naar school en dan poets je in de lunchpauze je tanden dan als je thuis bent je tandenpoetsen en daarna voordat je gaat slapen zo voorkom je een "stinkbek":rolleyes: Ciao:wijs:

Jeblia_Tetouania
25-10-2003, 15:23
Origineel gepost door LadyLo volgens mij mag dat echt niet! allah swt wil juist dat je in de ramadanmaand uit je mond stinkt!!!dat is de geur dat iemand vast! bloesemgeur! hmmmm nu hebben we wel najib nodig, hij weet het antwoord er vast wel op! ben benieuwd! :cool: Like i Said wa allahoe 3alem ik weet het niet zeker! Ciao:wijs:

Lady_moi
25-10-2003, 15:24
Origineel gepost door LadyLo ik poets mijn tanden 2 keer en soms 3 keer per dag! wanneer ik wakker word, ga slapen en wanneer ik een afspraak heb of ergens heen ga! stinkbek komt omdat je een lege maag hebt, en heeft iedereen last van!!! tis nie omda gij da krijgt dat da bij iedereen zo is eh..

LadyLo
25-10-2003, 15:24
Najib?????????? a jeblia !!! volgens mij mag dat echt niet!!! serieus!!! het mag wel wanneer je wakker wordt uit je slaap, en wanneer wanneer maghreb is geweest!

LadyLo
25-10-2003, 15:26
Origineel gepost door Lady_moi tis nie omda gij da krijgt dat da bij iedereen zo is eh.. praat aub normaal nederlands! een lege maag veroorzaakt een bepaalde geur! das bij iedereen zo! of je moet een volle maag hebben :confused: :zwaai:

Jeblia_Tetouania
25-10-2003, 15:26

ALLAHOE 3ALEM maar of het nou mag ofniet ik doe het wel en ik word rond 12 uur 's middags wakker dus:rolleyes: Ciao:wijs:

Pagina's : [1] 2