Bekijk originele versie : 'Nederland moet Hamas-website sluiten'
LOS ANGELES (ANP) - Het Simon Wiesenthal Centrum heeft de Nederlandse overheid zaterdag gevraagd een website over de radicale Palestijnse groepering Hamas te sluiten. De website staat, volgens het centrum dat strijdt tegen racisme en antisemitisme, geregistreerd in Nieuwegein.
,,De website www.hamasonline.com vereert en promoot moordaanslagen en de andere terroristische doelen van Hamas. We dringen er bij de autoriteiten in Nederland op aan om onmiddelijk stappen te ondernemen en de website te sluiten'', aldus rabbijn Abraham Cooper in een brief aan de Nederlandse ambassadeur Van Eenennaam in Washington.
Lang leve de joodse lobby
SabroenDjamiel
25-10-2003, 17:36
Origineel gepost door Pistaa
Goeie zaak.... ;)
Sluiten die moordenaarssite..
Neen liever niet want heb veeeeel respect voor Hamas en andere groeperingen die strijden voor hun vrijheid....Dat zijn geen terroristen maar vrijheidsstrijders....Toen Nederland werd bezet door de Duitsers en velen Nederlanders in het verzet gingen om hun land te bevrijden met allerlei aanslagen op bijv. Duitse treinen, waren dat dan ook terroristen?....Neen toch, da geldt dus ook voor Hamas en al die andere vrijheidsstrijders.....
T-ManiaC
25-10-2003, 18:05
En toen was pistaa stil....
SabroenDjamiel
25-10-2003, 19:02
Gog zeg..jij denkt dat pista hier 24/24 aanwezig is..simpel hoor.
Maar hamas zijn geen vrijheidsstrijders noch helden, maar laffe moordenaars.
Nog rotter dan sharon.... ;)
Reageer inhoudelijk en draai er niet omheen....Wees concreter met je uitspraken :rolleyes: ....
Origineel gepost door Defender
Beledig het nederlandse verzet niet. Zij vermoorden geen duitse vrouwen en kinderen. Bij Hamas gaat het om uitroeiing van de joden. Het zijn inderdaad laffe zelfmoordenaar die nu in de hel branden.
hamas is palestijnse weerstand tegen zionistische bezetting en onderdrukking, het laatste wapen dat zij hebben is huj eigen leven en dat offeren zij op voor het volk.
Nou, als er een site was van Polisario die extreem geweldsacties tegen het legitieme bewind van Mohammed de zesde zou promoten op basis van een enge rassenleer, dan zouden al de gillenden en krijsende Marokkanen van wie de meesten Palestina niet eens op de kaart kunnen aanwijzen moord en brand schreeuwen.
Hebben jullie NederMarokkanen of het land van herkomst van jullie grootouders al geld gegeven aan Irak?
Joden mogen van hen niets zeggen, alsof MarokkaanseNederlanders hier wat te zeggen hebben. Joden mogen hier niet bedreigd worden, Marokkanen niet, niemand niet. Daarom vinden zoveel allochtonen het hier juist zo fijn.
Als jullie willen vechten ga er dan heen en put monye where mouth is ....
Een site die oproept tot geweld hoort gesloten te worden.
Scottie, Hamas, zonder licht, zonder gas.
Nou, dan, Defender is het juist heel goed dat dat hek er staat. Geen Israelier er in, geen Palestijn er uit.
"hamas is palestijnse weerstand tegen zionistische bezetting en onderdrukking, het laatste wapen dat zij hebben is huj eigen leven en dat offeren zij op voor het volk".
Je praat ook gewoon alles na. De zionisten zijn in Israel een marginale groep. Waarom ben je zo bezig met Palestijnen? Palestijnen weten echt niet waar Marokko ligt, hoor. Nederland wel, want hier woont familie en wij sturen hartstikke veel geld naar Palestina. belastinggeld.
Scottie, voor gaas.
scottie hopeloos geval heb je nog niet door dat je weer bazelt?
Maar jihad toch...niemand zegt hen dat ze hun eigen leven niet mogen offeren...het is wel zelfmoord en zelfmoordenaars komen nooit in het paradijs..maar ze vermoorden tegelijkertijd ook.
En moordenaars komen evenmin in het paradijs.
Het ombrengen van argeloze onschuldige burgers heeft nu eenmaal niets en dan ook helemaal niets met verzet te maken...het is gewoon moord.
Dus....zelfmoord en moord, ik ben er zeker van dat ze branden in de hel....die moordenaars van de jihad en van hamas...
Ik vraag me echt af of er onschuldige israielis bestaan :confused: :confused:
Nee, die bestaan ook niet. Die zitten in de regering. Maar de Palestijnen zouden de gewone Israelier er ook gewoon buiten kunnen laten. Dat worden straks weer hun buren.
Scottie.
Wie wil me uitleggen hoe ik een mooi Ramadanplaatje in mijn posting kan meesturen. Je moet het me precies uitleggen want ik ben een kluns met pece's
Bidawi_Mazlot
26-10-2003, 20:11
Origineel gepost door Sauda
Beste lezers,
Waarom denken jullie nou dat ze zich zelf opblazen? Gewoon voor de lol nou dus echt niet. Ze zien onrecht wat hun aangedaan wordt en door middel van een aanslag pakken ze Sharon terug. Als de palastijnen met stenen gooien, waarom gooit sharon dan ook niet met een steen terug. Maar nee hoor die gooit liever met een granaat. Vuile moordenaar.
Weet je wat volgens mijn fantaserende hoofd een oplossing voor het midden oosten probleem kan zijn?....zet Sharon en de Hamas leider ergens in een verlaten straat, beide met stenen en eens kijken wie de ander afmaakt..... :D , zo vallen er geen onschuldige burgers
Origineel gepost door Scottie
Nee, die bestaan ook niet. Die zitten in de regering. Maar de Palestijnen zouden de gewone Israelier er ook gewoon buiten kunnen laten. Dat worden straks weer hun buren.
Scottie.
Wie wil me uitleggen hoe ik een mooi Ramadanplaatje in mijn posting kan meesturen. Je moet het me precies uitleggen want ik ben een kluns met pece's
Nou ja......op zulke buren zit ik niet te wachten hoor :eek: :eek: eerlijk gezegd, ben ik ze liever kwijt dan rijk :D :D
www.maktab-al-jihad.com
Op deze site zie je waar fanatisme overal over de wereld moslims voor problemen zorgen.
Fanatisme in een religie zaait altijd dood en verderf.
DonAgewan
26-10-2003, 23:22
Hamas heeft bestaansrecht zolang Israel de VN resoluties niet naleeft. Zo simpel is het.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.