Bekijk originele versie : ruzie met mijn baas HELP!
lastminute
15-10-2007, 15:46
salam allemaal,
ik heb constant ruzie met mijn baas, hij loopt me constant af te zeiken, nooit doe ik iets goed in zijn ogen en hij is ook nog eens heel denegrerend en vrouwonvriendelijk. het ergste is nog dat ik constand met hem in 1 kantoor zit....Ik pik dit niet, maar wil tegelijkertijd mijn baan niet kwijt, heb het geld te hard nodig..... ik wordt hier helemaal gek van... wat moet ik doen????????
wittewarda
15-10-2007, 15:52
andere baan zoeken. Werk zat!
lastminute
15-10-2007, 15:54
niet parttime helaas... ik heb al veel moeite gehad deze baan te vinden dus... laat staan een andere binnen een paar dagen (rekeningen vallen namelijke gewoon op de deurmat)
wittewarda
15-10-2007, 15:56
kijk op monsterboard misschien vind je daar wat.
blijft lastig als je niet met je baas kunt opschieten.. volgens mij kun je dan beter verder kijken.. want je zult het er dan nooit leuk meer hebben.
TabatweNabat
15-10-2007, 15:58
Als het echt heel erg is en je vermoed dat het gaat om ongelijke behandeling kun je bijv. naar de Commissie gelijke behandeling.. maar de uitspraken van hen zijn niet bindend.. maar als ze jou gelijk geven dan heb je grotere kans later bij de rechter als je zaak tegen hem voert. Maar dit allemaal moet je pas doen als je met je baas hebt gesproken en hij nog steeds zo blijft doen. Want zulke werkgevers denken dat ze alles kunnen maken maar dat is vaak niet het geval.. Ghair inshaAllah!
M3a Sallamaa.
lastminute
15-10-2007, 16:00
kijk op monsterboard misschien vind je daar wat.
blijft lastig als je niet met je baas kunt opschieten.. volgens mij kun je dan beter verder kijken.. want je zult het er dan nooit leuk meer hebben.
ja insha'allah vind ik wat anders... bedankt voor de tip!
lastminute
15-10-2007, 16:02
Als het echt heel erg is en je vermoed dat het gaat om ongelijke behandeling kun je bijv. naar de Commissie gelijke behandeling.. maar de uitspraken van hen zijn niet bindend.. maar als ze jou gelijk geven dan heb je grotere kans later bij de rechter als je zaak tegen hem voert. Maar dit allemaal moet je pas doen als je met je baas hebt gesproken en hij nog steeds zo blijft doen. Want zulke werkgevers denken dat ze alles kunnen maken maar dat is vaak niet het geval.. Ghair inshaAllah!
M3a Sallamaa.
ik ga insha'allah inderdaad eens nazoeken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.. ik had eigenlijk salarisverhoging moeten krijgen, maar nog steeds niet gehad. Misschien dat ik hier iets mee kan bereiken.
bedankt iig!
TabatweNabat
15-10-2007, 16:08
ik ga insha'allah inderdaad eens nazoeken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.. ik had eigenlijk salarisverhoging moeten krijgen, maar nog steeds niet gehad. Misschien dat ik hier iets mee kan bereiken.
bedankt iig!
Ougti werknemers hebben veel rechten ten opzichte van hun werkgever meer dan je denkt vergeet dat niet.. Als ik je ergens mee kan helpen, let me know:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.