Bekijk originele versie : PSP 3.52 ombouwen
Salam oe3aleikoem allemaal,
Allereerst 3idkoem mobarak sa3id.
Ik heb een PSP met daarop versie 3.52.
Deze wil ik ombouwen en dat wil ik graag zelf doen.
Wie heeft voor mij de benodigde software.
Shokran bezaf.
Gr Marouane
RonaldinhoXY
15-10-2007, 14:18
Salam oe3aleikoem allemaal,
Allereerst 3idkoem mobarak sa3id.
Ik heb een PSP met daarop versie 3.52.
Deze wil ik ombouwen en dat wil ik graag zelf doen.
Wie heeft voor mij de benodigde software.
Shokran bezaf.
Gr Marouane
Hey man. Je hebt een probleem. Er is geen downgrader voor 3.52 versie.
Wel als je de 3.50 versie had. Want dan kan je em zeg maar naar versie 1.5 zette en van daaruit een gehackte 3.XX versie zette. Maar ik moet je helaas teleurstellen tot de dag van vandaag is er nog geen nieuwe hack mogelijkheid voor versie 3.52
Je zal echt moeten wachten tot er een hack voor komt.
RonaldinhoXY
15-10-2007, 14:20
En als je me niet gelooft kijk deze forum waar ze alle downgrade vragen kunnen stellen. Iemand had een topic geopend om hulp te vragen over het downgrade van versie 3.52 waar andere ook op antwoorde dat het niet mogelijk is.
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/540619
Maroc_4_ever
15-10-2007, 14:37
Wahad mattie van me heeft em voor 10 euro in marokko omgebouwd...
P.S: Kost die PSP 170 euro?
Wel als je de 3.50 versie had. Want dan kan je em zeg maar naar versie 1.5 zette en van daaruit een gehackte 3.XX versie zette. Maar ik moet je helaas teleurstellen tot de dag van vandaag is er nog geen nieuwe hack mogelijkheid voor versie 3.52
Ik geloof je wel. Ik had al zo'n vermoeden want ik heb bijna het hele internet ondersteboven gehaald. Er is wel een groep die beweert het wel te kunnen maar dat kost wel 20 euro. Dat vind ik dan wel een vreemde zaak. Maar het schijnt wel te kunnen met een pandora batterij ofzo. Dat vind ik vreemd.
Bedankt voor je reactie in iedergeval :goedzo:
RonaldinhoXY
15-10-2007, 15:02
Ik geloof je wel. Ik had al zo'n vermoeden want ik heb bijna het hele internet ondersteboven gehaald. Er is wel een groep die beweert het wel te kunnen maar dat kost wel 20 euro. Dat vind ik dan wel een vreemde zaak. Maar het schijnt wel te kunnen met een pandora batterij ofzo. Dat vind ik vreemd.
Bedankt voor je reactie in iedergeval :goedzo:
Er is 1 mogelijkheid en dat is een modchip erin zetten. DAt kan ook maar dat neemt de nodige risico's met zich mee;)
Er is 1 mogelijkheid en dat is een modchip erin zetten. DAt kan ook maar dat neemt de nodige risico's met zich mee;)
Nee hardwarematig dingen gaan wijzigen of bijplaatsen doe ik echt niet meer. ik had dat keer laten doen op het begin van ps2 en dat heeft hem echt gesloopt. ik moest toen noodgedwongen een harde schijf inzetten.
RonaldinhoXY
15-10-2007, 15:15
Nee hardwarematig dingen gaan wijzigen of bijplaatsen doe ik echt niet meer. ik had dat keer laten doen op het begin van ps2 en dat heeft hem echt gesloopt. ik moest toen noodgedwongen een harde schijf inzetten.
Precies dus beste is gewoon nu afwachten tot er een downgrade komt voor deze versie. Heb zelf ook een psp die van mij heeft de 3.71 M33. Kan alle games op afspelen die ik download. JE kan ook je thema's veranderen. Dus als je em een x gehackt heb raad ik je aan die erop te zette;)
Precies dus beste is gewoon nu afwachten tot er een downgrade komt voor deze versie. Heb zelf ook een psp die van mij heeft de 3.71 M33. Kan alle games op afspelen die ik download. JE kan ook je thema's veranderen. Dus als je em een x gehackt heb raad ik je aan die erop te zette;)
Ik heb een Nederlandse vriend van me gemailt die het misschien wel kan.
Ewa inchaALLAH heb ik geluk en kan hij hem ombouwen. Hij zou het toen gratis voor me doen alleen toen was de psp nog wel versie 3.51 als hij het met 3.52 kan dan vindt ik dat knap.
AlHoceima_Boy
15-10-2007, 16:48
Hej ik heb een 3.50. Waar kan ik em laten ombouwen dan?
Gewoon fftjes wachten, wie weet hebben ze binnenkort een downgrader.
ILI_Amazigh
16-10-2007, 08:26
garantie is ook weg omdat ze m dan open hebben gemaakt toch.:p
RonaldinhoXY
16-10-2007, 15:25
Hej ik heb een 3.50. Waar kan ik em laten ombouwen dan?
DAn moet je de volgende stappen ondernemen:
http://www.gameparty.net/forum/showthread.php?threadid=50604
Enne je hebt zekr 1 groot probleem je moet namelijk het spel luminees unpatched versie hebben. Dat is dus zeg maar een van de eerste versies van het spel. Die zijn nergens meer te krijgen alleen via marktplaats waar ze heel wat voor vragen. Zonder dat spel kan je 3.50 niet downgraden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.