Bekijk originele versie : homofilie
Graag wilde ik jullie meningen weten over homofilie. Ik heb bedacht dat er in de islam nogal bijzonder negatief over homofilie gesproken word. Dit vind ik zeer teleurstellend. Ik wil proberen dit recht te zetten met enkele anekdotes die ik later zal posten in deze discussie..
Lady_moi
25-10-2003, 11:54
ik keur het nie goed..echt nie..ik weet dat sommige homos echt lieve mensen zijn..maar die homo zijn..da kan ik nie aanvaarde..
samira_el
25-10-2003, 11:56
Ik keur het niet goed, ik denk in dat opzicht zoiets van NIMB
Ze moeten het zelf weten. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Moet Die Zelf Weten Is Niet Mijn Probleem
Abdel0095
25-10-2003, 14:20
Oh men, dit onderwerp is al uitgekauwd. Ga het nou niet weer herkauwen!!
Lady_moi
25-10-2003, 16:13
gekauwd,herkauwd en uitgespugt..
Allah en Allah alleen oordeelt.. ;)
Ik heb helemaal geen probleem met homo's! Ik behandel ze net als ik anderen behandel. Ik heb de neiging om voor ze op te komen, want als ik hoor hoe sommige mensen over ze praten! :jammer:
Niemand heeft het recht om over anderen te oordelen (lees mijn onderschrift).
Hij zonder zonden werpe de eerste steen!
Lady_moi
25-10-2003, 17:10
okey die laatste zin waar sta da in de koran?..
Lady_moi
25-10-2003, 17:39
ja toch..
laboudanda
25-10-2003, 17:40
Wacht wacht...ik ga zo naar de cafetaria en daar bestel ik wel zo'n HOMOFILET enzo..
NEXT!
Lady_moi
25-10-2003, 18:15
da betekend nie dat da zo is he..anders zouden we ook nie zo tegen homokes zijn..ma goed..
laboudanda mesgot waarom zijde nie online..
IK ken mijn beste vriend nou al bijna 4 jaar,hij heeft me onlangs verteld dat hij gay was.
ik denk dat hij het er moeilijker mee had dan ik,hij was vooral bang voor de reacties van zijn marokkaanse vrienden,wat overgens heel begrijpelijk is.
Ik zelf heb er helemaal geen problemen mee,in tegen deel.
Nu kunne we samen "jongens kijke" en beoordelen hahaha en hij heeft echt een goede kleding smaak,we gaan regelmatig samen winkelen,echt keigezellig!!! zonder t denken dat hij meer van je wil dan vriendschap.
Hij is echt te vertouwen en hij blijft mn beste vriend,ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moete......
Origineel gepost door nadyaaa
IK ken mijn beste vriend nou al bijna 4 jaar,hij heeft me onlangs verteld dat hij gay was.
ik denk dat hij het er moeilijker mee had dan ik,hij was vooral bang voor de reacties van zijn marokkaanse vrienden,wat overgens heel begrijpelijk is.
Ik zelf heb er helemaal geen problemen mee,in tegen deel.
Nu kunne we samen "jongens kijke" en beoordelen hahaha en hij heeft echt een goede kleding smaak,we gaan regelmatig samen winkelen,echt keigezellig!!! zonder t denken dat hij meer van je wil dan vriendschap.
Hij is echt te vertouwen en hij blijft mn beste vriend,ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moete......
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.