Bekijk originele versie : abortus of niet?????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
samira_magrabi
14-10-2007, 17:49
salaam zusters en broeders,ik wil jullie iets vertellen.
ik heb een vriendin en zij heeft een grote fout gemaakt.
ze is een ongehuwde vrouw maar is ongewenst zwanger geraakt en wil het weghalen. maar haar vriend wil met haar trouwen IS HET DAN NIET BETER OM HET TE LATEN LEVEN??????????????????????????????????????? MAAR ZE IS BANG DAT HAAR OUDERS ER ACHTER KOMEN aangezien ze nog thuis woont. GEEN DOMME OPMERKINGEN!!!!!!!!!!
marakech_girl
14-10-2007, 17:59
lieve zuster
abortus is haraam ja ze heeft een fout begaan ongehuwd en zwanger en ze is bang voor haar ouders maar ze heeft wel het geluk dat vriend met haar wil trouwen dan vind ik dat een beste oplossing lieve zuster zorg dat zij het kind niet weghaalt want anders begaat zij twee grote fouten in haar leven gemaakt zina en abortus ik keur het niet goed maar als allah tawba accepteert wie zijn wij om haar te berechten
denk je werkelijk dat die jongen met haar wil trouwen ???
al was het zo wanneer zou hij komen om haar hand te vragen .... dan kan het never nooit 9 maanden zijn na het trouwen ....... ik zeg het liever niet .... abortus is haram walakien ze woont thuis en om al die shit te voorkomen .... weg halen ookal zegt die man laat leven ik verzorg hem .... mannen zijn rare wezens ineens op een dag is de "papa" weg sta je er alleen voor plus al die gezeik van je ouders
samira_magrabi
14-10-2007, 18:07
ze is nu 3 maanden zwanger.. ze heeft geen huis en haar vriend kan ook nog geen huis krijgen jullie weten hoe het hier gaat... ik vind het zielig voor het kindje....
samira_magrabi
14-10-2007, 18:09
haar vriend wil echt met haar trouwen...maar is een probleem haar ouders willen niet dat zij met hem trouwt...
dat is het LOT van ****** buiten het huwelijk!!! en vooral ZONDER CONDOOM!,, als je het dan al doet neuk dan met condoom!
snowwhite24
14-10-2007, 18:25
NEE, GEEN ABORTUS.
Alleen jammer dat mensen achter af in eens beseffen dat ze een zonde hebben begaan en voor heen niet.
En voor de rest laat ik ALLah3 oordelen onze heer weet wat er gaat gebeuren.
Ik hoop wel voor je vriendin dat ze haar'' verstand'' gebruikt om geen abortus te plegen.
HAAR VRIEND is ook medeplichtig.....
Laat leven, wat leeft en moord niet.
zina....kan allah je vergeven als je ooit oprecht berouw toont...
of je word er voor gestraf..
maar,]moord is regelrecht de hel in.
mocht ze het kind willen afstaan...ik ken een marokkaansgezin.
die geen kinderen kunnen krijgen..wie weet iets voor adoptie...
val me aub niet aan...ik denk gewoon met je mee.
als haar ouders het niet willen, moet ze haar moeder of tante in vertrouwen nemen...als vertellen..wedden dat zij de bruidloft zullen betalen zelfs..
samira_magrabi
14-10-2007, 19:08
ewa ja..
ze doet het toch.. woensdag gaat het gedeuren..
lief van jullie dat jullie mee denken.. echt bedankt.. hoop dat allah jullie daar voor zullen belonen
snowwhite24
14-10-2007, 19:59
ewa ja..
ze doet het toch.. woensdag gaat het gedeuren..
lief van jullie dat jullie mee denken.. echt bedankt.. hoop dat allah jullie daar voor zullen belonen
Hey schat,
Probeer haar te overtuigen dat het echt net kan binnen islam is abortus streng verboden.
A.s. woensdag ga jij haar tegenhouden om niet te doen en als die jongen met haar haar wil trouwen moet ze het zeker doen.
Ze krijgt later spijt en psychische klachten en waarom dat haram e is. Daarom is relatie voor het huwelijk niet toegestaan binnen de islam.
En haar ''vriend'' staat hij er achter de beslissing?
Samira laat haar dat niet toe.
playette
14-10-2007, 20:43
niet doen dat is een onvergeeflijke zonde!! ze kan beter Allah swt vrezen dan haar ouders!!!
Amandel_Oogjes
14-10-2007, 20:48
Ze moeten gewoon zsm trouwen en gewoon bij zijn ouders gaan wonen.
Abortus is :maf2:
ze had eerder aan abortus moeten denken want de eerste 40 dagen dat ze zwanger is mag ze wel abortus plegen dan is t allah a3lam halal had ik gehoord en t kind zal allah yaster als een wald haram geboren .Ik had ook op tv gehoord dat als een meisje zwanger raakt door vekrachting dat ze t recht heeft abortus te plegen binnen 4 maanden omdat ze zelf onschuldig is en dat kind alleen maar problemen zal veroorzaken maar ik weet echt niet of dit allemaal geldt als je zwanger bent voor t huwelijk wa allah a3lam
alhoceima_chik
15-10-2007, 02:42
hou er tegen aubbb:verdriet: :verdriet:
LoCoMaRoC
15-10-2007, 03:26
salaam zusters en broeders,ik wil jullie iets vertellen.
ik heb een vriendin en zij heeft een grote fout gemaakt.
ze is een ongehuwde vrouw maar is ongewenst zwanger geraakt en wil het weghalen. maar haar vriend wil met haar trouwen IS HET DAN NIET BETER OM HET TE LATEN LEVEN??????????????????????????????????????? MAAR ZE IS BANG DAT HAAR OUDERS ER ACHTER KOMEN aangezien ze nog thuis woont. GEEN DOMME OPMERKINGEN!!!!!!!!!!
wrm moet het een ongeboren kind leiden voor de fouten van vrienden.
Ik snap niet hoe iemand kan overwegen zijn eigen kind te vermoorden.
En voor der ouders kan zicht verstoppen maar Allah(SwT) ziet alles
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.