Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MarocBoys die UiTgAaN!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LadyLo
25-10-2003, 00:18

he mensjes! wat vinden jullie ervan als je vriend uitgaat??? ik snap sowieso neit waarom ze uitgaan! kijk, als ze uitgaan naar de fillm of een feest dan is het wel leuk, maar naar de disco heeft echt iets goedkoops! ik wil echt niet dat mijn vriend daar rondhangt, (ook al luistert hij niet :rolleyes: ) dames, wat vinden jullie daarvan? en al helemaal als je als grapje maakt dat je zelf ook dit weekend uitgaat en dat hij dan zegt: ik breek je botten als je dat doet!( bedoelt hij natuurlijk niet letterlijk, maar hij keurt het absoluut niet goed) hij vindt dat je je moeder moet helpen met shebekia maken! maja, geef jullie mening!

ChOcOtOfFfF
25-10-2003, 00:22
belachelijk, dit slaat toch nergens op hij wel jij niet? Wat heeft hij daar trouwens te zoeken? Zeg me niet dat hij alleen lol wil hebben met zijn vrienden want dat kan ook ergens anders dan een discotheek. Of je gaat samen of je gaat allebei niet. Zo denk ik erover :zwaai:

guppie
25-10-2003, 00:22
Origineel gepost door LadyLo he mensjes! wat vinden jullie ervan als je vriend uitgaat??? ik snap sowieso neit waarom ze uitgaan! kijk, als ze uitgaan naar de fillm of een feest dan is het wel leuk, maar naar de disco heeft echt iets goedkoops! ik wil echt niet dat mijn vriend daar rondhangt, (ook al luistert hij niet :rolleyes: ) dames, wat vinden jullie daarvan? en al helemaal als je als grapje maakt dat je zelf ook dit weekend uitgaat en dat hij dan zegt: ik breek je botten als je dat doet!( bedoelt hij natuurlijk niet letterlijk, maar hij keurt het absoluut niet goed) hij vindt dat je je moeder moet helpen met shebekia maken! maja, geef jullie mening! Ik heb nooit een vriend gehad... Maar zou ik er een nemen zou ik niet een door de knie jongen nemen...(gladjanus) Die in ieder stadje een ander schatje heeft... Ik zou t niet accepteren, wat gaat hij daar in die discotheek doen... Ik denk zijn potlood slijpen, want daar hoeft ie bij mij niet mee aan te komen..

LadyLo
25-10-2003, 00:26
ik wil sowieso niet uitgaan! mn ma maakt me dood en ik lig liever lekker in mn bedje dan me voor anderen uit te sloven op hoge hakken! maar als ik uit zou willen gaan dan luister ik sowieso echt niet naar hem hoor! hij gaat met zn vrienden lol maken!pizza eten of zo en dan ff dansen en lachen en dan naar huis! hij drinkt niet en rookt ook niet en gaat inderdaad met zn vrienden! maar toch wil ik m daar niet hebben! niet dat ik me nou in deze situatie verkeer, maar ik heb wel in deze situatie gezeten! zouden jullie het erg vinden als jullie vriend uitging!

Najib26
25-10-2003, 00:28

Origineel gepost door LadyLo he mensjes! wat vinden jullie ervan als je vriend uitgaat??? ik snap sowieso neit waarom ze uitgaan! kijk, als ze uitgaan naar de fillm of een feest dan is het wel leuk, maar naar de disco heeft echt iets goedkoops! ik wil echt niet dat mijn vriend daar rondhangt, (ook al luistert hij niet :rolleyes: ) dames, wat vinden jullie daarvan? en al helemaal als je als grapje maakt dat je zelf ook dit weekend uitgaat en dat hij dan zegt: ik breek je botten als je dat doet!( bedoelt hij natuurlijk niet letterlijk, maar hij keurt het absoluut niet goed) hij vindt dat je je moeder moet helpen met shebekia maken! maja, geef jullie mening! Tja krijg je ervan als je niet volgens de islam leeft. En zulke dwalende mensen uitkiest. Maar goed: soort zoekt soort. Als jij de islam goed zou praktiseren dan zou je geen haramrelatie zijn begonnen. Misschien hard. Maar de waarheid is hard.

LadyLo
25-10-2003, 00:29
hij heeft niet in ieder stadje een schatje! hij gaatecht met vrienden eerst eten en dan dansen en zo! maar ik vind het laag als hij naar zo'n plaats zou willen gaan! en ik bijt zn potlood eraf als hij die wil slijpen!

LadyLo
25-10-2003, 00:31
Origineel gepost door Najib26 Tja krijg je ervan als je niet volgens de islam leeft. En zulke dwalende mensen uitkiest. Maar goed: soort zoekt soort. Als jij de islam goed zou praktiseren dan zou je geen haramrelatie zijn begonnen. Misschien hard. Maar de waarheid is hard. thanx for the information!!! :rolleyes:

guppie
25-10-2003, 00:31
Origineel gepost door LadyLo hij heeft niet in ieder stadje een schatje! hij gaatecht met vrienden eerst eten en dan dansen en zo! maar ik vind het laag als hij naar zo'n plaats zou willen gaan! en ik bijt zn potlood eraf als hij die wil slijpen! Precies... Ik bijt em er alleen niet af.. De tandarts is zo duur... En die vulling lijkt me ook niet zo lekker... Ik zaag m er wel af :giechel:

ChOcOtOfFfF
25-10-2003, 00:32
Origineel gepost door LadyLo ik wil sowieso niet uitgaan! mn ma maakt me dood en ik lig liever lekker in mn bedje dan me voor anderen uit te sloven op hoge hakken! maar als ik uit zou willen gaan dan luister ik sowieso echt niet naar hem hoor! hij gaat met zn vrienden lol maken!pizza eten of zo en dan ff dansen en lachen en dan naar huis! hij drinkt niet en rookt ook niet en gaat inderdaad met zn vrienden! maar toch wil ik m daar niet hebben! niet dat ik me nou in deze situatie verkeer, maar ik heb wel in deze situatie gezeten! zouden jullie het erg vinden als jullie vriend uitging! ik neem geen vriend voor het huwlijk maar dat is een ander verhaal, het gaat erom dat wat voor de een geldt ook voor de ander geldt, dat bedoel ik met of je gaat samen of je gaat niet.

Najib26
25-10-2003, 00:32
Zijn vrienden gaan naar de disco voor de vrouwen en misschien wel voor de drank. Jouw vriend moet sterk in zijn schoenen staan wil hij niet door sjataan worden verleidt. Aangezien de imaan van iemand met een haramrelatie erg laag is, is de kans groot dat ie zijn handen niet thuis weet te houden.

LadyLo
25-10-2003, 00:33
Origineel gepost door guppie Precies... Ik bijt em er alleen niet af.. De tandarts is zo duur... En die vulling lijkt me ook niet zo lekker... Ik zaag m er wel af :giechel: ahahahah ja man! hoe laag kun je zinken! maar voor alle duidelijkheid mensen, dit is mn vriend niet meer! hij was mn vriend! in de tijd dat we wat hadden ging hij vaak uit en ik had daar zo'n hekel aan, ik vond het zooo goedkoop, en we hadden er vaak ruzie over! maar wat kun je er tegen doen, hij mag van zn ouder, hij is 22 en dan ga ik opeens baasje spelen! ik probeerde het wel, en hij ging daarom ook veeeel minder uit! maar toevallig belde hij vandaag en ik moest eraan terugdenken en was benieuwd wat jullie ervan vonden!

Najib26
25-10-2003, 00:33
Origineel gepost door LadyLo thanx for the information!!! :rolleyes: Sluit je ogen maar voor de waarheid: de islam. Eens zul je spijt krijgen van je zonden.

ChOcOtOfFfF
25-10-2003, 00:36
Origineel gepost door Najib26 Zijn vrienden gaan naar de disco voor de vrouwen en misschien wel voor de drank. Jouw vriend moet sterk in zijn schoenen staan wil hij niet door sjataan worden verleidt. Aangezien de imaan van iemand met een haramrelatie erg laag is, is de kans groot dat ie zijn handen niet thuis weet te houden. helemaal gelijk!

LadyLo
25-10-2003, 00:37
Origineel gepost door Najib26 Sluit je ogen maar voor de waarheid: de islam. Eens zul je spijt krijgen van je zonden. bedankt voor de toelichting! hoe moet ik anders mijn future husband leren kennen??? of gewoon op goed geluk???? ik doe niks verkeerds voor alle duidelijkheid! ja doe wel wat verkeerd, maar ik blijf een nette meid en weet waar mn grenzen liggen, en ik kan je zeggen dat ik mn grenzen niet zo ver liggen! je moet iemand leren kennen en na een tijdje komt ie om jouw hand vragen! zo gaat dat! als jij een betere oplossing hebt om iemand goed te leren kennen, laat het me dan weten want dan doe ik het zeker! ik vast, ik bid, ik lieg niet, ik draag normale kleren, ik gehoorzaam mn moeder, ik doe mn best op school, en ben altijd aardig voor iedereen!!! dus doe alsjeblieft niet alsof je me kent en dat je het beter weet!

Najib26
25-10-2003, 00:41

Origineel gepost door LadyLo bedankt voor de toelichting! hoe moet ik anders mijn future husband leren kennen??? of gewoon op goed geluk???? ik doe niks verkeerds voor alle duidelijkheid! ja doe wel wat verkeerd, maar ik blijf een nette meid en weet waar mn grenzen liggen, en ik kan je zeggen dat ik mn grenzen niet zo ver liggen! je moet iemand leren kennen en na een tijdje komt ie om jouw hand vragen! zo gaat dat! als jij een betere oplossing hebt om iemand goed te leren kennen, laat het me dan weten want dan doe ik het zeker! ik vast, ik bid, ik lieg niet, ik draag normale kleren, ik gehoorzaam mn moeder, ik doe mn best op school, en ben altijd aardig voor iedereen!!! dus doe alsjeblieft niet alsof je me kent en dat je het beter weet! Klik hier maar. Weer een meisje dat dood is vanwege een haramrelatie. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=2926372#post2926372

Pagina's : [1] 2 3 4