Bekijk originele versie : haar straighten...!!!
mystery_fessia
14-10-2007, 15:00
mn zusje heeft een b0s kr0esh/krullend haar
en wil der naar een kapper brengen 0m een tijdje te laten straightenen
heb tips n0dig, waar kun je het beste laten d0en
graag 0mgeving utrecht
weetje meer pm me ;)
bij v0orbaat dank :goedzo:
mystery_fessia
14-10-2007, 15:07
0eeepp...!!!!
mystery_fessia
14-10-2007, 15:08
niemand :(
Miss_Zainab
14-10-2007, 15:14
Ik geef je een Tip en dat is
NOOIT DOEN!!!!!!!!!!!!!!
Mijn zusje en ik hebben de afgelopen zomervakantie ons haar gestrait. En nu hebben we echt haaruitval. En ik praat niet over een beetje, maar heeeeeeeeeel veel. Ik ben echt heel bang om mijn haar te kammen. Mn haren vallen gewoon zomaar er uit, je voelt gewoon helemaal niets. Mijn kussen zit gewoon onder het haar en wat de ergste is. Is dat een stuk van mijn pony gewoon weg is. Het is gewoon tehraq (verbrand). Gelukkig draag ik hidjaab, anders werd ik helemaal gek.
Dit is de eerste keer en de laatste keer Insha'Allah dat ik mijn haar strait.
Please, niet doen. Veel mensen hadden het me afgeraden, maar ik had het toch gedaan, zo kopig ben ik. Wees niet koppig en overtuig je zusje dat een bos krullen veel mooier is, dan een kop met zonder haar. :(:(
mystery_fessia
14-10-2007, 15:17
:lol:
0wh mij allah...:haha:
sirieus, klaar ben al 0vertuigd, ze gaat het niet meeerr d0en....!!!
Miss_Zainab
14-10-2007, 15:34
Gelukkig maar....
MOcROzINA
14-10-2007, 15:56
slegtttt
mystery_fessia
15-10-2007, 11:40
thank u :sjans:
Miss_Zainab heeft 100% gelijk
ik heb het ook zoooo vaak gehoord, het is echt slecht voor je haar!!!
NIET DOEN MEID!!!
Medinah_2006
15-10-2007, 15:20
Had eerst zoiets gekocht om het thuis te doen gelukkig was ik zo slim genoeg om eerst om anderen om n mening te vragen :o
Biitchhh__
15-10-2007, 21:15
hmm kennen jullie de CHI behandeling? wie o wie heeft dat gedaan bij een chinees voor styl haar, velen zeggen dat het wel goed is .
sabria2000
15-10-2007, 22:24
Check jouw pm!
sweet-angel
15-10-2007, 22:33
mn zusje heeft een b0s kr0esh/krullend haar
en wil der naar een kapper brengen 0m een tijdje te laten straightenen
heb tips n0dig, waar kun je het beste laten d0en
graag 0mgeving utrecht
weetje meer pm me ;)
bij v0orbaat dank :goedzo:
lieve meid ik heb zelf boskrullend haar. en ik vind me krullen geweldig maar ze zijn zoals een kapster zijn eigenwijs dus ze doen niet wat je wilt.
jaren geleden heb ik jaren laten straighten. straighten is chemisch en slecht voor je haar. mijn haar groeide nooit en je haar word droog zelf haar uitval.
ik ben uit eindelijk er mee gestopt want ik wilde me haar laten groeien en ik werd gek van het straighten die toch je haren kapot maakt. en vooral als je jaren doet moet je na gaan hoe het dan word
hamdoellah ben ik ermee gestopt het heeft echt geduurt voor dat er uitging. ik moest hem echt goed voeden en bijknippen. maar hamdoellah
mijn haar is gegroeit en ik heb zacht haar. alhoewel mijn krullen zijn niet hoe ik ze altijd wilt maar ik ben er bijna. kwestie van goede product vinden voor je haar.
ik weet niet wat voor haar je zusje heeft maar ik heb kleine krulletjes en nog een bos ook. met krullend haar kan je ook heel veel leuke kapsel mee doen.
als ik mijn haar gaat stylen dan doe ik dat met ga.ma het is een hele goede styler een van de beste maar ik gebruik het 2 jaar het is beter dan fohne en beter dan straighte
dus ik zou er heeeeeeeeeeel goed overnadenken
tenzij je echt maar ook echt kroes haar hebt.
p.s. kapster had me geadviseert om te ontkroezen zodat me krullen groter wordt ik zei dat het slecht voor je haar is en dat je haar niet groeit
ze zei het is inderdaad chemisch maar je krullen worden groter en het is minder pluizg en als het ware zwaarder. dus het vliegt niet alle kanten.
maar ik moet er niet aan denken ik hou van me krullen kwestie van geduld en goed verzorgen extra goed verzorgen en goede producten gebruiken.
zo dat was een verhaaltje zeg
sweet-angel
15-10-2007, 22:34
hmm kennen jullie de CHI behandeling? wie o wie heeft dat gedaan bij een chinees voor styl haar, velen zeggen dat het wel goed is .
het is ook slecht voor je haar ik heb enkele goede reactie gehoord maar meer slechte reactie ik heb het zelf nooit gedaan alleen van horen zeggen
shinigami
15-10-2007, 23:12
relaxen.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.