Bekijk originele versie : liefde op het eerste gezicht
eyesonly
24-10-2003, 23:27
ik ken en meisje en de dag dat ik haar eerst zag was is al meteen verliefd en ik heb al kennis gemaakt en zij schaamde heel erg en ik voel gewoon dat er wat speciaals is tussen ons maar ik heb nog niet lang met der gepraat of zo.
ze staart de heletijd naar me en ik ook maar ik weet niet wat ik moet doen ik ben zoooo verliefd :Iluvu: :Iluvu:
Busy_Lady
26-10-2003, 01:21
Das lief, veel succes, ik zou niet weten wat je zou moeten doen, zet de eerste stap zou ik zeggen, spreek haar eens aan of zo,
big kiss van Sarah xxxxxxxxxxxxx
stap op haar af en maak maar praatjes met haar en tja,,,,blijf dat maar doen en komt vanzelf wel en als zij niet verlieft op jou was zou ze niet je de hele tijd aanstaren en je moet vooral niet dingen te snel doen want ze is verlegen toch in iedere geval Veellllllllll Sucses
eigenlijk is het Echt Grappig..... :D
SweetRose
26-10-2003, 10:41
Vraag haar ten huwelijk
miss_saliha
26-10-2003, 12:01
het beste is haar ten huwelijk vragen....als je echt :verliefd: bent..
dus grijp je kans voor het te laaat is... :D
xxx saliha
AhSamiraIno
27-10-2003, 05:48
Origineel gepost door eyesonly
ik ken en meisje en de dag dat ik haar eerst zag was is al meteen verliefd en ik heb al kennis gemaakt en zij schaamde heel erg en ik voel gewoon dat er wat speciaals is tussen ons maar ik heb nog niet lang met der gepraat of zo.
ze staart de heletijd naar me en ik ook maar ik weet niet wat ik moet doen ik ben zoooo verliefd :Iluvu: :Iluvu:
ZOzo :D
liefde op het eerste gezicht :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.