Bekijk volle/desktop versie : Henna art.



14-10-2007, 14:46
Iemand aanwezig die henna niet op de gebruikelijke wijze gebruikt zoals op de handen slash voeten, maar als kunst voor in huis als muurschildering, op lampen, schilderijen of houtwerk etc etc?

Om 'ff een verduidelijking te geven over hetgeen dat ik bedoel;



















Bron: Deviantart.com

25-10-2007, 08:38


Zou leuk zijn om zulke workshops te volgen, ik heb al een prachtige kader.

25-10-2007, 09:10
Wauw, dat vraag ik me ook wel af.

25-10-2007, 16:38
Woooow, reacties!

Zijn jullie zelf al bekend met de gebruikelijke henna op de handen of voeten of helemaal niet? Dit heeft veel meer voordelen voor diegene die het wil leren, want je kan je vooraf bedachte ontwerp eerst met potlood tekenen en daarna met henna eroverheen gaan én most important; hetgeen waarop je tekent trilt of beweegt niet dus geen 'zit nou stil' gesis.

En op gewoon papier, ergens midden in een schriftje, kan het ook heel mooi uitkomen.

Ik ben momenteel bezig met mijn bureaublad (niet desktop, maar gewoon bureau bureau -maf-), zodra ik klaar ben zal ik het resultaat met jullie delen, inshAllah.

25-10-2007, 17:31


Ik doe het zeg maar met inkt. Maar ik weet niet echt of je het hierbij zou kunnen zetten.


04-12-2007, 20:17
jah ik ben er een van..ik kan ontzettend veel hennamotieven in no time op papier zetten, ik heb de tijd er niet voor nodig er bij na te denken...
hierdoor lijkt me zeer interessant mijn werk er van te maken..
maar waar verwerk jij deze motieven dan allemaal nog meer op?

05-12-2007, 00:41
prachtig!

ik zou zeggen.. sta op en aan de slag. Ik denk dat het een gat in de (nederlandse) markt is. Als je zulk soort producten op de markt kan brengen ben je in no time binnen.

09-12-2007, 13:01

Citaat door Knuflook:
Ik doe het zeg maar met inkt. Maar ik weet niet echt of je het hierbij zou kunnen zetten.




Ziet er echt geslaagd uit, ook al is het met inkt.

09-12-2007, 13:03

Citaat door hmakkie:
jah ik ben er een van..ik kan ontzettend veel hennamotieven in no time op papier zetten, ik heb de tijd er niet voor nodig er bij na te denken...
hierdoor lijkt me zeer interessant mijn werk er van te maken..
maar waar verwerk jij deze motieven dan allemaal nog meer op?


Je zou het zo kunnen aanbieden dat mensen zelf kunnen kiezen waarop ze de motieven willen ... net als een tattoostore.

05-01-2008, 18:06
Ik doe veel aan hennaversieringen e.d. Ik heb er zelfs mijn hobby van gemaakt en dan heb ik het wel over het henna aanbrengen op handen en voeten enzovoorts. Echter teken ik ook ontzettend veel op blaadjes en in boeken en noem maar op! Het is een soort verslaving geworden.. Overal teken ik wel iets

Ik heb vandaag een canvas schilderij gekocht en ik ben van plan daar versieringen op aan te brengen, maar ik weet dat zodra de henna opgedroogd is, het er uiteraard van afbrokkelt. Weet iemand hoe het spul heet dat je erop aanbrengt als finish touch??


16-02-2008, 22:57
ja ik maak ook henne schilderijen.

----------

tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.

30-03-2008, 20:24
ik ben ook goed met henna ik moet zelf voor school iets resicelen ... ik ga gebruik maken van henna en er mee iets versieren als ik het af heb over 2 dagen ofzo dan zet ik het hier op

17-06-2008, 17:43



Citaat door Arte:
Ziet er echt geslaagd uit, ook al is het met inkt.


dank je wel