Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom vinden jullie dit!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Chyhaan
24-10-2003, 23:18

De meeste vinden dat vrouwen achter het aanracht behoren.. En al die onzin erop en eraan!!! Een vrouw heeft ook rechten.. plichten... Wie vind dat een vrouw geen carriere mag/ kan hebben??? En waarom??? Motiveer je antwoord uitgebreid... Kom met goede standpunten!!!

adiltje
24-10-2003, 23:20
Deze lieve huisman, zegt dat vrouwen gerust mogen werken.... :D :zwaai:

Chyhaan
24-10-2003, 23:21
Origineel gepost door adiltje Deze lieve huisman, zegt dat vrouwen gerust mogen werken.... :D :zwaai: :) oke

adiltje
24-10-2003, 23:28
ik zal gelijk maar mezelf adverteren.... deze lieve huisman kan: * koken *afwassen *marmita maken *couscous maken *strijken *heel lief zijn *heel grappig zijn *en nog veel meer dus als er nog gezeligge mimoena's aanwezig zijn........ :stout: jullie weten m'n pm te vinden..... gloetjes.... :zwaai:

misSanae
24-10-2003, 23:29

Ik vind dat het wel kan zie daar niets verkeerds in. Hoe moet het dan met een vrouw die geen man heeft ofzo? En het is gewoon een feit dat het steeds beter gaat met de marokkaanse meiden, ze doen het goed op school, vind dat wel iets om trots op te zijn:)

oem_roekaya
24-10-2003, 23:30
salaam eleykoem tegenwoordig word er gadaan of dat is schandalig is om alleen maar te koken envoor de kinderen te zorgen...het is een prachtige taak die de islam heeft bepaald om te laten vervullen door een vrouw...en geloof me er kunnen slimmen vrouwen achter het aanrecht staan en wie is nou eigelijk slim een advocaate die het eurospeese rechtsisteem steunt en tevens liecht dus niet volkomen de islam praktiseerd of een vrouw die haar kinderen opvoed en elke dag de salaat op tijd vericht en zorgt dat haar man en kinderen niet te kort komen?? wie is hier nu werkelijk de slimste vrouw??? walikom salaam

misSanae
24-10-2003, 23:31
Origineel gepost door adiltje Deze lieve huisman, zegt dat vrouwen gerust mogen werken.... :D :zwaai: :goedzo: thats te spirit

Chyhaan
24-10-2003, 23:32
Origineel gepost door TONYMONTANA mn toekomstige vrouw mag van mij werken ;) maar zodra er kinderen komen gaat ze voor de kinders zorgen ik wil niet dat mn kinderen worden op gevoed door n kinder creche ofzo iets iz toch n redelijk voorstel he :) Nou ik heb zelf een dochter zoals je weet en de tweede is op komst, en werk sport en doe daarnaast nog meerdere dingen... Mijn dochter krijgt de juiste aandacht en voor haar vaardigheden gaat ze 3 dagdelen per week naar de cresh... Ik ben het er niet zo mee eens!!! Maar ja ieder zijn denkwijze..

Amsterdamned
24-10-2003, 23:33
Origineel gepost door Chyhaan De meeste vinden dat vrouwen achter het aanracht behoren.. En al die onzin erop en eraan!!! Een vrouw heeft ook rechten.. plichten... Wie vind dat een vrouw geen carriere mag/ kan hebben??? En waarom??? Motiveer je antwoord uitgebreid... Kom met goede standpunten!!! Ik vind zelf dat vrouwen zeker hun diploma moeten halen, dan is er tenminste iets waar je op terug kunt vallen. Maar ja dat je gaat zeggen dat ze carriere gaat maken...wie gaat er zorgen voor de kinderen, voor haar echtgenoot...dit kan nu eenmaal niet allemaal tegelijk... Verder wil ik zeggen dat de meeste meiden die het hardst roepen dat een vrouw vooral carriere moet maken...zelf niet echt ver eindigen....

Chyhaan
24-10-2003, 23:36
Origineel gepost door Amsterdamned Ik vind zelf dat vrouwen zeker hun diploma moeten halen, dan is er tenminste iets waar je op terug kunt vallen. Maar ja dat je gaat zeggen dat ze carriere gaat maken...wie gaat er zorgen voor de kinderen, voor haar echtgenoot...dit kan nu eenmaal niet allemaal tegelijk... Verder wil ik zeggen dat de meeste meiden die het hardst roepen dat een vrouw vooral carriere moet maken...zelf niet echt ver eindigen.... Ik snap wat jij bedoelt, maar een vrouw moet toch ook haar ding hebben en niet alleen voor de kinderen zorgen en voor haar man als ie in de picture is... Een cresh is ook goed, dan gaat ze om met andere kinderen en zo ontwikkeld je kind mooie dingen... En ik zeg niet dat ik carriere heb gemaakt, maar werk wel en daarnaast zorg voor mijn dochter

tatouzient
24-10-2003, 23:37
je kunt als vrouw heel goe carriere maken, maar persoonlijk vind ik ni da carriere maken en trouwen samen gaan... of je gaat voor het ene of voor het ander... bisous xxx

Amsterdamned
24-10-2003, 23:41
Origineel gepost door Chyhaan Ik snap wat jij bedoelt, maar een vrouw moet toch ook haar ding hebben en niet alleen voor de kinderen zorgen en voor haar man als ie in de picture is... Een cresh is ook goed, dan gaat ze om met andere kinderen en zo ontwikkeld je kind mooie dingen... En ik zeg niet dat ik carriere heb gemaakt, maar werk wel en daarnaast zorg voor mijn dochter Een vrouw moet zeker haar ding hebben...het kan natuurlijk niet meer zo zijn dat een vrouw gewoon thuiszit terwijl zij voldoende capaciteiten bezit om een goede baan te hebben... Zowel om financiele redenen...(die euro is sjoo doer) Als om maatschappelijke redenen.... Maar een vrouw kan haar handen vol hebben aan de zorg van haar kinderen en man...dus als je op een gegeven moment je kinderen een goede opvoeding wilt geven, zal je naar mijn mening wel moeten kappen met werken...

misSanae
24-10-2003, 23:42
Origineel gepost door oem_roekaya salaam eleykoem tegenwoordig word er gadaan of dat is schandalig is om alleen maar te koken envoor de kinderen te zorgen...het is een prachtige taak die de islam heeft bepaald om te laten vervullen door een vrouw...en geloof me er kunnen slimmen vrouwen achter het aanrecht staan en wie is nou eigelijk slim een advocaate die het eurospeese rechtsisteem steunt en tevens liecht dus niet volkomen de islam praktiseerd of een vrouw die haar kinderen opvoed en elke dag de salaat op tijd vericht en zorgt dat haar man en kinderen niet te kort komen?? wie is hier nu werkelijk de slimste vrouw??? walikom salaam Is helemaal niet schandalig iedereen moet er zelf voor kiezen, of ie werkt of niet. Ik zal nooit zeggen dat het schandalig of raar is om huisvrouw te zijn, mijn moeder is er toch zelf ook 1. Maar het betekent niet dat als je studeert of werkt dat je niks aan je geloof doet. Soms is het zelfs noodzakelijk dat de vrouw er ook bijwerkt om te kunnen rondkomen. Het is niet altijd een keuze die vrouwen maken of ze werken of thuis blijven, tenminste dat zie ik hier veel in mijn omgeving.

Chyhaan
24-10-2003, 23:44
Origineel gepost door Amsterdamned Een vrouw moet zeker haar ding hebben...het kan natuurlijk niet meer zo zijn dat een vrouw gewoon thuiszit terwijl zij voldoende capaciteiten bezit om een goede baan te hebben... Zowel om financiele redenen...(die euro is sjoo doer) Als om maatschappelijke redenen.... Maar een vrouw kan haar handen vol hebben aan de zorg van haar kinderen en man...dus als je op een gegeven moment je kinderen een goede opvoeding wilt geven, zal je naar mijn mening wel moeten kappen met werken... Ik persoonlijk zou niet zo kunnen stoppen met mijn baan... Ik ben actief bezig... Dina is alles voor me en als ik merk dat ze me nodig heeft... dan zou ik mijn werk part time uitvoeren of anders thuis ana mijn werk gaan... Ik zou niet met me baan willen stoppen...

ChOcOtOfFfF
24-10-2003, 23:45

Ik zal echt blij zijn als ik niet meer naar school hoef en dus niet hoef te werken, en later voor mijn gezin zou kunnen zorgen. Dit is de zwaarste baan die er is, maar ook de mooiste :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4