Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help vele korans worden hier in NL vernield zonder dat we het weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lady_nl
24-10-2003, 22:41

Salam alikom, Vandaag heb ik flink gehuild omdat ik zonder dat ik het wist vele koranen worden mishandeld. Vandaag ging ik naar de biebliotheek in Den Haag. Ik was nieuwsgierig naar de Nederlands vertaalde Koran die in de bieb stond wilde het eventjes door lezen. Ik opende het boek en schikte het was de eerste keer in mijn leven dat ik schok van de Koran. De Koran open ik altijd met liefde en nieuwsgierigheid. Maar tot mijn verbazing was er in geschreven. Er stond in dat de Koran niet de waarheid was en dat Allah kinderachtig is De Koran was ook vervuild met vetvlekken. Stel je voor Allah waarvan je zoveel houd en de Koran die mijn leidraad is, is gewoon vernield. Gelukkig heb ik de vetvlekken eruit kunnen halen heb het schoongemaakt met een tissue. Heb de geschreven tekst er uitgescheurd. Het was gelukkig geschreven op de eerste bladzijde die blanco is. Vervolgens ben ik naar een medewerker gegaan hij was gelukkig ook moslim hij begreep mijn standpunt en verzocht mij een brief te schrijven naar de algemene directeur. Ik ga dat morgen doen inshallah Ik heb een verzoek aan mijn zusters aan broeders. Omdat ik niet langs iedere bieb kan komen door heel nederland vraag ik jullie te doen wat ik ook heb gedaan. Als je de Koran in de bieb ziet die vies is maak het als je blieft schoon en stel een klacht in. Mijn oplossing is namelijk dat er op de koran een soort brief moet geschreven dat de Koran niet viesgemaakt mag worden. Echt controleren kunnen ze niet maar we kunnen wel er iets proberen toch???. Het leek me ook een zaak dat de Koran niet buiten de bieb mag worden uitgeleend en in de Bieb blijft ter inzage. Begrijp me niet verkeerd vind het erg leuk dat Nederlanders een kans krijgen om de Koran te lezen. Dat is toch mooi dat iedereen de Koran kan lezen. Maar niet alle Nederlanders weten dat de Koran schoon moet blijven dus handen wassen na de wc als je de koran wil lezen en geen vetvlekken in de koran veroorzaken. Ik verwijt ze ook niets. Vind het wel jammer dat iemand zo iets moet schrijfen op de Koran Ik verzoek jullie ook om de directie in te lichten met absolute beleefdheid geen rellen schoppen dus. Islam is liefde en geen haat. Laat jullie maar zijn wat een echte moslim is. Mijn broeders en zusters hebben namelijk zelfvertrouwen en zijn zelfbeheersd en opgeleid. Dus kortsamengevat vraag ik jullie de korans schoon te maken en de directie er op te attenderen van deze zaak. Als jullie nog andere oplossingen hebben dan hoor ik het graag ik heb jullie hulp hard nodig. Als jullie opmerkingen of vragen hebben dan kunnen jullie contact opnemen op de volgende email adres sonia1@amrkhaled.net of hierop reageren natuurlijk. Al vast bedankt...................................

ilhame_m
24-10-2003, 22:58
wollah echt goed van je meid.. TOPPIE! ik zal je welhelpen.. in denbosch zal ik in iedere bibliotheek dat ik kom.. ff checken hoe de koran daar behandeld wordt..

lady_nl
24-10-2003, 22:59
Dank je wel je ik voel me meer opgelucht nu er iemand anders is die me helpt

rachidabella
24-10-2003, 23:01
Ik ga gauw ook langs een bieb in Utrecht!!

Amira_s
24-10-2003, 23:02

Origineel gepost door lady_nl Salam alikom, Vandaag heb ik flink gehuild omdat ik zonder dat ik het wist vele koranen worden mishandeld. Vandaag ging ik naar de biebliotheek in Den Haag. Ik was nieuwsgierig naar de Nederlands vertaalde Koran die in de bieb stond wilde het eventjes door lezen. Ik opende het boek en schikte het was de eerste keer in mijn leven dat ik schok van de Koran. De Koran open ik altijd met liefde en nieuwsgierigheid. Maar tot mijn verbazing was er in geschreven. Er stond in dat de Koran niet de waarheid was en dat Allah kinderachtig is De Koran was ook vervuild met vetvlekken. Stel je voor Allah waarvan je zoveel houd en de Koran die mijn leidraad is, is gewoon vernield. Gelukkig heb ik de vetvlekken eruit kunnen halen heb het schoongemaakt met een tissue. Heb de geschreven tekst er uitgescheurd. Het was gelukkig geschreven op de eerste bladzijde die blanco is. Vervolgens ben ik naar een medewerker gegaan hij was gelukkig ook moslim hij begreep mijn standpunt en verzocht mij een brief te schrijven naar de algemene directeur. Ik ga dat morgen doen inshallah Ik heb een verzoek aan mijn zusters aan broeders. Omdat ik niet langs iedere bieb kan komen door heel nederland vraag ik jullie te doen wat ik ook heb gedaan. Als je de Koran in de bieb ziet die vies is maak het als je blieft schoon en stel een klacht in. Mijn oplossing is namelijk dat er op de koran een soort brief moet geschreven dat de Koran niet viesgemaakt mag worden. Echt controleren kunnen ze niet maar we kunnen wel er iets proberen toch???. Het leek me ook een zaak dat de Koran niet buiten de bieb mag worden uitgeleend en in de Bieb blijft ter inzage. Begrijp me niet verkeerd vind het erg leuk dat Nederlanders een kans krijgen om de Koran te lezen. Dat is toch mooi dat iedereen de Koran kan lezen. Maar niet alle Nederlanders weten dat de Koran schoon moet blijven dus handen wassen na de wc als je de koran wil lezen en geen vetvlekken in de koran veroorzaken. Ik verwijt ze ook niets. Vind het wel jammer dat iemand zo iets moet schrijfen op de Koran Ik verzoek jullie ook om de directie in te lichten met absolute beleefdheid geen rellen schoppen dus. Islam is liefde en geen haat. Laat jullie maar zijn wat een echte moslim is. Mijn broeders en zusters hebben namelijk zelfvertrouwen en zijn zelfbeheersd en opgeleid. Dus kortsamengevat vraag ik jullie de korans schoon te maken en de directie er op te attenderen van deze zaak. Als jullie nog andere oplossingen hebben dan hoor ik het graag ik heb jullie hulp hard nodig. Als jullie opmerkingen of vragen hebben dan kunnen jullie contact opnemen op de volgende email adres sonia1@amrkhaled.net of hierop reageren natuurlijk. Al vast bedankt................................... :goedzo: A_s

lady_nl
24-10-2003, 23:03
Origineel gepost door Amira_s :goedzo: A_s Thanks Amira ga je ook kijken in jouw bieb?????

kickgirl
25-10-2003, 10:13
Origineel gepost door lady_nl Thanks Amira ga je ook kijken in jouw bieb????? Ik heb de Koran in mijn bieb wel eens gepakt ter inzage. Gelukkig trof ik het niet aan zoals jij het aantrof. Alleen zal ik het zometeen ook weer even gaan bekijken om te zien of het net zo mooi behouden is! :D

GangstaLovin
25-10-2003, 12:29
het was toch een vertaling :confused: