Bekijk originele versie : S7oer (mmmm ik zou het maar lezen)
Hoi Hoi,
Je hoort vaak verhalen dat mensen (mannen en vrouwen) s7oer gebruiken om de man of vrouw van hun dromen te krijgen, en dan die jongen of meid laten beheksen zodat hij of zij toch verliefd op haar of hem wordt?
Wie heeft dit meegemaakt? Of kent er verhalen erover? Wat gebeurt er dan met zon persoon?
Gr.
Mogli
jkaah...heb het ook gebeurt maar je mag er niemand van beschuldigen als die persoon het neit zelf heeft gezegt ik heb welvermoedens...van waarvan ik d8 dat het onmogelijke huwlijke waren...maar jaah.....Allah ziet alles dus....
Origineel gepost door moiself
jkaah...heb het ook gebeurt maar je mag er niemand van beschuldigen als die persoon het neit zelf heeft gezegt ik heb welvermoedens...van waarvan ik d8 dat het onmogelijke huwlijke waren...maar jaah.....Allah ziet alles dus....
Ik heb het ook gehoord. Ik kon het niet geloven, maar het gaat om een meisje uit Sous.
Ze wilde een rijke knul hebben,omdat ze een geldwolf was. Maar die jongen kon haar niet luchten of zien. Op een dag ging ze voor hem brood bakken, ze was er heel lang mee bezig. Toen zei ze schat eet maar, maar toen het meisje weg was, heeft hij haar brood weggegooid en zei tegen zijn vriend en diens vriendin van: wedden dat ze s7oer heeft gedaan.
Jaren later komt dus die vriendin van die jongens vriend dat meisje uit Sous tegen en guess what met die jongen (dus de vriend van haar ex) is nu met die Soussia getrouwd. En hij was gedwee als een hond, alsof hij er niet helemaal erbij was. Die vriendin zei hij haatte haar, hij walgde van haar, als hij haar zag dan kotste hij gal en lever. En nu is hij met haar getrouwd.
Wat vind je van dit verhaal?
Gr.
Mogli
Allah (swT) ziet en hoort alles......
Dit is dus zon geval van een onmogelijke huwelijk. Niemand had het verwacht en zo zie je maar weer. Maar het is ook een heks van een meid hoor. Maar het zijn toch vaak de meiden (zonder dignity) of de jongens (die hun zin altijd willen hebben) die het doen.
Maar denk je dat vrouwen het eerder toepassen dan de mannen?
Het gebeurt vaker dan we denken.
gr.
Mogli
Mijn neef vertelde heel lang geleden een verhaal over zijn beste vriend.
Hij had een meisje leren kennen, dat meisje was helemaal idolaat van zijn vriend. Maar die jongen vond haar niets aan. Op een gegeven moment ging die jongen continu dat meisje bellen, tegen zijn zin in, maar het leek wel alsof hij haar moest bellen. En elke keer als hij haar gebeld had, voelde hij zich steeds slechter en zieker worden. Hij was bezeten van haar, maar walgde tevens van haar. Het was zo obsessief dat hij op een gegeven moment elke dag bij haar wilde zijn. Terwijl hij tegen mijn neef en zijn vrienden zei, ik haat haar, ik walg van haar, maar ik word toch naar haar toegetrokken tegen mijn wil.
Ze zijn toen naar iemand gegaan en toen bleek dat ze bij hem s7oer hadden gedaan. Het bleek dat ze onder een tegel bij zijn voordeur een verroeste spijker hadden gevonden, met iets eraan,want ze hadden ook gezegd dat daar iets lag. Dus elke keer als hij over dat tegeltje liep, werkte de beheksing. Ze wisten ook wie het gedaan had. Maar konden het niet natuurlijk niet tegen die persoon zeggen, want ze zou het zeker ontkend hebben.
Maar eind goed al goed, hij is er over heen gekomen.
Gr.
Mogli
Origineel gepost door missbrabander
ja dat gebeurt wel vaker dan we denken ,want eesrt geloofde k het ook niet maar k heb nu wel me lesje geleerd toen het met een bekende was gebeurt
groetjes....
wat is er dan bij je bekende gebeurd????
gr.
Mogli
Damnn scary johhhhhhhhhhhhhhhh? Ken je dat, dat je iemand aan de lijn krijgt, dat je een naar gevoel er aan overhoudt, een soort unheimlich gefuhl. Beetje een scary kippenvel gevoel. Je hoort al die tijd niets van een persoon opeens belt de persoon weer zo uit het niets. En jij denkt damnnnnnnnn vluchten, vervolgens zegt de persoon ik bel je nog wel, belt 5 min later weer. damn denk je dan,wat is dit???
Gr.
Mogli
Origineel gepost door missbrabander
nou meid weetje wat mij pas kippenvel gaf als iemand je om de twee min belt en dan niet overdag maar integendeel juist en als je niet weet wie het is dat doe je geen oog dicht
groetjes......
kan me goed voorstellen..........ik houd er ook niet van....maar echt je hebt iemand al heel lang niet gesproken, je wilt de persoon niet spreken. en belt je vervolgens op. en je hebt al een gevoel van iemand die not very nice is, gaat je bellen. je praat met de persoon en denkt wajauwwwwww wat een creep. hij zegt ik bel je morgen, en belt je 5 min later weer. jij geeft geen antwoorden en zegt hij dan ik bel je morgen.
damn.........dat voorgevoel al he.....scary.
gr. mogli
ik zal het de volgende keer tegen hem zeggen van aub bel niet meer.
gr. mogli dank je voor je tip.
wat ik bedoelde is : je krijgt vantevoren al het gevoel ik krijg zo een creepy telefoontje. op het moment dat je de persoon hoort, dan denk je shit dat voelde ik dus straks.
mogli
Lady_moi
25-10-2003, 11:27
echt erg die verhalen..ik hoor er zoveel..wat jaloezie en haat allemaal nie kan doen..mja..laister denya kemla tis al wat ik kan zegge...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.