Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkracht [Jou Hulp Begint Hier]

PrinceMysterio
13-10-2007, 19:53

http://img410.imageshack.us/img410/3503/verk2222si8.jpg Beste zusters Voor degenen die ooit hun nachtmerrie werkelijkheid is geworden wil ik het volgende zeggen,weet dat Allah alles gezien heeft.En Elke daad zal vergolden worden en geen mens zal onrecht worden aangedaan. Laat ze nu vluchten,maar de dood zullen ze niet ontvluchten,en Allah weet het beste. De Vrees voor de dader Vrees niet de dader,maar vrees Allah,jij hebt iets ergs meegemaakt,jij hebt pijn,verdriet,boosheid,en je weet niet ermee om te gaan,weet dat alleen Allah jou kan helpen. Als eerste moet je niet de dader vrezen maar Allah.Laat zien als je nog contact hebt of hem ziet dat je niet bang voor hem bent. La Ilaha Ila Allah ! La Ilaha Ila Allah ! La Ilaha Ila Allah ! Vrees Allah,Hij is het die je moet vertrouwen dat Hij je gaat helpen. Trauma opgelopen en nu ? Je zult er altijd aan moeten denken,en mannen niet meer vertrouwen,je zult je vies voelen en je hulpeloos voelen.Weet dat de hulp van Allah nabij is. Jou hulp is :Het gebed,de geduld en de Smeekbeden Deze 3 dingen zullen jou sterker maken, * Met het gebed heb je directe contact met Allah *Met het geduld bewijs jij jezelf dat je Allah vertrouwt *Met de smeekbeden vraag je Allah om een Gunst om je pijn te verzachten Waarom jij ? Weet dat niks jou zal treffen behalve wat in Het boek staat, dat wil zeggen dat je wel een tegenslag in je leven zou krijgen,Allah ou 3lem wat dat toen zou zijn maar weet dat je VANAF dat moment al je in een test bevind. Zal ik tenondergaan en geen hulp aan Allah vragen?Zal ik niet bidden omdat ik toch hopeloos ben? Beste zuster,stel je vertrouwen opm Allah Hij is het die alles zag,Hij is het die jou op de Dag des Oordeels jou rechtvaardig zal behandelen wat betreft wat je is overkomen. http://img267.imageshack.us/img267/1342/verk23333yj1.jpg Dader is een Familie lid / bekende Hoe moeilijk dit ook is je zult degene met Allah moeten confronteren,behalve als jij ziet dat het je zal schaden. Je kunt wel zeggen het is een familielid straks geloven ze me niet of straks laten ze me vallen Beste zuster,dit is een slechte gedachten,dit wil zeggen dat jij je familie meer vreest dan Allah?Denkje dat Allah niet heeft berekent hoe en wat er met je verder zal gebeuren indien je familie je niet gelooft of verstoot? Allah weet alles en Allah weet het beste. Hij zegt ook : Voorwaar,degenen die er van houden dat de gruweldaad zich verspreid onder degenen die geloven:voor hen is er een pijnlijke bestraffing op de wereld en in het Hiernamaals.En Allah weet, terwijl jullie niet weten. soerah an'noer 24:19 Dus confronteer degene met de woorden van Allah,laat zien dat je Allah vreest en dat het een schande is. En mocht het je weer willen treffen,schreeuw Allah Ou Akbar,laat de Engelen op bevel van Allah de dader treffen. Allah Ou Akbar! Zij komen er niet mee weg want Allah zegt : http://img509.imageshack.us/img509/786/alwetrr0.jpg Ik ben bang dat mijn aanstaande me niet wil Je bent bang dat je aanstaande je niet meer wil,of je bent straks bang voor geslachtgemeenschap,of je bent bang dat hij je afwijst,weet dat ook hiervoor Allah het beste heeft uitgerekent dus stel je vertrouwen op Hem. Er bestaan zoveel smeekbedens die je kunnen helpen. En Allah weet het beste en Hij zal je een persoon in je leven inshallah schenken die jou wel goed zal behandelen en je geen onrecht aandoet! De smeekbedens “Allaahoemma rah’mataka ardjoe falaa takielnie ielaa nafsie tharfata ‘ayn, wa aslieh’ lie sha-enie koellah, laa ielaaha iellaa ant”. vertaling: O Allah ik vraag Uw genade en stel me tijdens geen enkel moment verantwoordelijk voor mijn ziel. Maak al mijn zaken oprecht. Er is geen God dan U [2]. “Allaahoemma iennie ‘abdoeka, bnoe ‘abdoeka, bnoe ametiek, naasieyatie bieyadiek, maadhien fiyya h’okmoek, ‘adloen fieyya qadaa-oek, as-aloeka biekoellie iesmien hoewa lak, sammayta biehie nafsak, aw anzaltahoe fie kietaabiek, aw ‘allemtahoe ah’adan mien khalqiek, awie sta-etharta biehie fie ‘ielmie al-ghaybie ‘iendak, an tadj’ala al-qor-aan rabiee’a qalbie, wa noeera sadrie. wa djalaa-a h’oznie, wa dhahaaba hammie”. vertaling: O Allah, Ik ben Uw dienaar, de zoon van Uw dienaar, van Uw dienares. Mijn lot [1] is in Uw handen. Uw oordeel over mij is zeker. Gerechtigheid over mij berust op Uw bevel. Ik vraag U bij elke Naam die U voor Uw zelf hebt genomen, die in Uw Boek hebt geopenbaard of die U aan een ieder onderwezen hebt of datgene wat U in de kennis van het onwaarneembare hebt gezet om de Qor-aan de bron van mijn hart en het licht van mijn borst, de verlosser van mijn verdriet en de ontheffer van mijn wanhoop [2]. “Allaahoemma iennie a’oedhoe bieka miena al-hammie wal-h’azan, wa-l’adjzie wa-lkassalie wa-lboekhlie wa-ldjoebnie wa dhala’ie addaynie wa ghalabatie arriedjaal”. vertaling: . O Allah, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen bedroevigheid en bezorgdheid, tegen onvermogen en luiheid, tegen gierigheid en lafheid, tegen verzwakking door leningen en tegen dominantie van anderen [3]. Tenslotte Tenslotte beste zuster Tawakkoel Allah...vertrouw op Allah en maak je sterk en Allah doet de rest van het werk! Moge Allah jullie helpen amin Prince

fatima32
14-10-2007, 09:55
ga zo door , ik lees elke dag jou verhaaltjes . ik begrijp elke woord , elke dag wacht ik op je nieuwe verhaal ,ga echt zo door , moge allah jou belonen, amin

PrinceMysterio
15-10-2007, 20:25
Shokran zuster