Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen bij mij buik!! heb een buikje gekregen........:huil:

Xx_SchatJe_xX
13-10-2007, 14:56

Kapot lelijk!! Ik moet echt afvallen geef me tips.:o

Biitchhh__
13-10-2007, 15:09
ga veel rennen en lekker zweten :hihi: en buik oefeningen doen

dri0uchia
13-10-2007, 16:36
...up...

smisha_V_maroc
14-10-2007, 01:07
Hey meid, haha Ik heb het ook gekregen komt eigenlijk door de ramadan. Ik was gewend 3 a 4 dagen per week te gaan trainen. Maar was heel mijn ritme kwijt. Wat ik je aanraad is: drink minimaal 1.5 liter water per dag Je moet veel bewegen. En gezond eten En als je wilt afvallen dan is de regel. Je moet meer bewegen dan dat je eet Meer info vraag dan maar raak ;)

amsterdamgirl
14-10-2007, 01:09

Kapot lelijk!! Ik moet echt afvallen geef me tips.:o Hhahahah welcome to the club. Ik doe dood buikspieren, maar hij gaat niet weg, word alleen harder en sterker, maar de buikspieren zie je niet, omdat het vet blijft. Het gaat eigenlijk alleen echt weg als je cardio gaat doen, en ja zoals iemand hier al zei, meer bewegen dan dat je eet, en tja dat lukt mij niet.

smisha_V_maroc
14-10-2007, 01:13
Hhahahah welcome to the club. Ik doe dood buikspieren, maar hij gaat niet weg, word alleen harder en sterker, maar de buikspieren zie je niet, omdat het vet blijft. Het gaat eigenlijk alleen echt weg als je cardio gaat doen, en ja zoals iemand hier al zei, meer bewegen dan dat je eet, en tja dat lukt mij niet. Jawel meid gaat je wel lukken. Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar dat komt omdat ik geen discipline had. Ik heb me een tijdje geleden wat belooft. En als je veel water drinkt dan heb je minder zin in eten dus val je sneller af. En bewegen is heel belangrijk:goedzo:

01LaHbIbAh09
14-10-2007, 09:16
Salaam dames haha, Ik heb hetzelfde probleem.... Sinds ik getrouwd ben heb ik een klein buikje gekregen wat ik echt heel jammer vind, ik vind dat ik van mezelf een heel mooi figuur heb echt zonde. En hoe kom ik er vanaf dames, ik wil ook niet afvallen ofzo alleen dat buikje wil ik kwijt haha. En nee kom niet aanzetten met minder eten, ik kan er niks aan doen ik hou eenmaal van eten, hou het toch niet vol :(, weet iemand nog een andere manier??? Groetjes jullie zuster met een klein buikje :hihi:

Xx_SchatJe_xX
14-10-2007, 10:28
ga veel rennen en lekker zweten :hihi: en buik oefeningen doen Ben ik mee bezig.:hihi: Hey meid, haha Ik heb het ook gekregen komt eigenlijk door de ramadan. Ik was gewend 3 a 4 dagen per week te gaan trainen. Maar was heel mijn ritme kwijt. Wat ik je aanraad is: drink minimaal 1.5 liter water per dag Je moet veel bewegen. En gezond eten En als je wilt afvallen dan is de regel. Je moet meer bewegen dan dat je eet Meer info vraag dan maar raak ;) Dank je voor je tips schat,ja het komt zeker door de ramadan in de ramadan was je ook te lui om te bewegingen denk ik.:haha: Hhahahah welcome to the club. Ik doe dood buikspieren, maar hij gaat niet weg, word alleen harder en sterker, maar de buikspieren zie je niet, omdat het vet blijft. Het gaat eigenlijk alleen echt weg als je cardio gaat doen, en ja zoals iemand hier al zei, meer bewegen dan dat je eet, en tja dat lukt mij niet. Hahaha als ik buikspier oefeningen zou doen denk ik dat het me wel lukt,maar weet je wat het is ik ben echt overal normaal dun maar ik heb een buikje komt niet mooi uit als ik een jurkje aantrek of zo :( Salaam dames haha, Ik heb hetzelfde probleem.... Sinds ik getrouwd ben heb ik een klein buikje gekregen wat ik echt heel jammer vind, ik vind dat ik van mezelf een heel mooi figuur heb echt zonde. En hoe kom ik er vanaf dames, ik wil ook niet afvallen ofzo alleen dat buikje wil ik kwijt haha. En nee kom niet aanzetten met minder eten, ik kan er niks aan doen ik hou eenmaal van eten, hou het toch niet vol :(, weet iemand nog een andere manier??? Groetjes jullie zuster met een klein buikje :hihi: Hahah ik hou ook van eten maar je moet er af zien te komen.:hihi: Anders moet je gezond eten.:o

R_berkaniia
14-10-2007, 10:49
Ramadanverschijnselen.:wat?!:

ouafaetoen
14-10-2007, 13:03
buikoefeningen (voor wat hoort wat)