Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje! alle moslims ff hierkomen!

BoubkerC
24-10-2003, 19:52

Bismillah irahman irahim Salaam alikoum ik heb een vraagje aan jullie? zijn jullie eingelijk bang voor de dag des oordeels? nou ik wel ik heb veel overgehoord ik ga je een klein verhaal vertellen: Een profeet (ik weet niet wie) heeft een muur gebouwt tussen een soort wezen soort dwergen en de mens in de Qor'aan staat het en dat ze mischien al een gaatje hebben geopend in die muur als ze de muur breken dan begint de dag des oordeels. ze vernietegen echt alles geen genade van mier tot Olifant echt iedereen vermoorden ze en er komt dan ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dunne man te voorschijn echt heel erg dun je ziet echt zijn skelet en die dunne man GAAT DE KAÄBA VERNIETEGEN!! ik kan het niet geloven maar niemand houdt hem tegen echt niemand als we dood zijn dan komen we niet in een soort rechtzaak met Allah (swt) we komen bij een gast die zegt GA MET ME MEE of BRAND IN HELl!!!!!! als je nee zegt dan zegt hij het nog 1x GA MET ME MEE OF BRAND IN HELL!!!!!! als je weer nee zegt dan snijd hij je doormidden. en dan je hebt ergere honger dan gaat hij met kinderen of nepkinderen je jaloers maken hij geeft ze melk brood enzovoort. als je met hem mee gaat dan klaar dan brand je in hel want je soort vreemd je keert Allah de rug om. even later komt Isa die is nooit doodgegaan echt nog nooit Allah (swt) heeft een man die percies op hem leek gemaakt en snel naar de Aarde gestuurd en toen de echte ISA naar hemel. Isa gaat die gast vermoorden met stenen ofzo die gast kan niet verstoppen als hij achter een boom zit dan zegt die boom tegen Isa (as) HIJ IS ACHTERME! of achter een steen zegt die steen HIJ IS ACHTERME dan gaat hij dood. Dit verhaaltje was alvast een waarschuwing Je moet in Allah geloven ook al leid je honger blijf in Allah geloven! hij zal je dag belonen. en ook niet zoeen beetje ook!

Liloesh
24-10-2003, 19:55
Mashallah!! Moge Allah(swt) je belonen voor het plaatsen van dit bericht!! :goedzo:

nefissa
24-10-2003, 20:02
Eigenlijk horen we niet bang te zijn voor de dag des oordeels. We weten allemaal wat ons te wachten staat en we kunnen er Nu voor werken. Als je dat NIET doet, is dat je eigen keuze en dan zal Allah je daarvoor ook ''belonen'' Ik weet dat het moeilijk is, omdat iedereen fouten maakt, immers, fouten maken is menselijk.... Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een oprechte moslim niet bang is voor de dag des oordeels, maar er juist naar uitkijkt. :)

BoubkerC
24-10-2003, 20:08
nefissa tja we moeten eingelijk bang zijn voor Allah maar sorry dat ik het zeg maar ben jij dan niet bang om gewoon onder een truck te springen Ik probeer om alleen vrees aan Allah te geven en voor niks maar het lukt met niet :S

nefissa
24-10-2003, 20:15

Origineel gepost door BoubkerC nefissa tja we moeten eingelijk bang zijn voor Allah maar sorry dat ik het zeg maar ben jij dan niet bang om gewoon onder een truck te springen Ik probeer om alleen vrees aan Allah te geven en voor niks maar het lukt met niet :S Ja ik begrijp je wel dat we vrees voor Allah hebben, maar als je als een oprechte moslim in deze wereld 'leeft', dan hoef je niet bang te zijn voor de dag des oordeels. Ik ben ook bang voor Allah, en ik weet dat ik nog niet helemaal 100%( wie wel ?) voldoe als een goede moslima, maar ik werk eraan en doe mn best. Zolang je ''imaam'' en vrees voor hebt, zal Allah je leiden naar het rechte pad Incha Allah :) Maar voor een truck springen, is jezelf van het leven beroven, en dat is niet toegestaan in de Islam. Begrijp je waar ik een beetje op doel?

BerberLayD
24-10-2003, 20:38
ik vrees voor Allah swt maar niet voor mijn ondergang...k moet nu voor mijn hemel werken, en anders is het mijn schuld...

Liloesh
24-10-2003, 20:50
Origineel gepost door BerberLayD ik vrees voor Allah swt maar niet voor mijn ondergang...k moet nu voor mijn hemel werken, en anders is het mijn schuld... :goedzo:

anagigi
24-10-2003, 21:32
Een van die aanwijzingen is het aangeven welke tekenen we kunnen verwachten, door deze kennis is het mogelijk ons voor te bereiden. Kleine tekenen De komst van de Profeet . Splijten (delen) van de maan. De dood van de Profeet . De verovering van Jeruzalem. De plaag van Amwaas (Palestina). De verovering van Constantinopel (Istanbul). Een oorlog tussen Moslims en een roodachtig volk met smalle ogen, die sandalen dragen gemaakt van haar (hier wordt de Mongoolse invasie in het Moslim territorium onder verstaan) Een speciale begroeting wordt gegeven aan de mensen die een hoge positie bekleden. De opkomst van de Onderdrukkers en hun helpers. Het gewoon worden van Muziek en zijde kleding voor mannen. Dat iemand via een stok (of een dergelijke vorm) zijn familie op de hoogte brengt dat hij thuis komt. (de mobiele telefoontjes worden kleiner en kleiner, dit lijkt erop dat het hiernaar verwijst, iemand die zijn familie belt). Het was overgeleverd door Abu Said dat de Profeet heeft gezegd: “Het Uur zal niet komen tot de tijd dat een man zijn huis zal verlaten en zijn schoen, zweep of stok hem zal vertellen wat er met zijn familie gebeurt sinds hij het huis heeft verlaten.”(Ahmad) Hoge posities zullen worden gegeven aan mensen die niet geschikt zijn voor die positie (bv door vriendjes politiek of onderdrukking of erving etc). Het wedijveren in het bouwen van prachtige moskeeën. Wilde dieren zullen tot de mensen spreken (als je ziet gorillas leren gebarentaal en communiceren zo met de mens, het begint er zo wel op te lijken maar Allahu Allem). Er zullen zware regenvallen komen die alles wegvagen (we zien dit in Amerika en in Azië, waar we volledige dorpen zien weg drijven door de zware regenval die stromingen en overstromingen veroorzaken). Aardverschuivingen nemen toe. Valse getuigenis zal normaal zijn. Homofilie zal toenemen (nou daar hoeven we verder niet op in te gaan). Roddelen neemt toe (ook daar hoeven we verder geen commentaar op te geven lijkt mij). De Eufraat zal een schat aan goud blootstellen en velen zullen erover vechten en er zullen vele doden vallen. Familie banden worden verbroken en het slecht behandelen van de buren. Graven worden veranderd tot Moskeeën (dus plaatsen van aanbidding, wat we dus ook veel om ons heen zien. Moslims onder anderen gaan op bedevaart naar graven van zogenaamde heiligen. Ze denken dat hun gebeden dan worden aanvaardt en zegeningen zullen krijgen terwijl de Profeet ons heeft gewaarschuwd de graven niet als gebedsplaatsen te nemen. Het is verboden in die plaatsen aanbidding te verrichten). Plotselinge dood die toeneemt. Haat in de harten van de mens. Toenemende regen maar afname in productie. De opkomst van Shirk (ongeloof) in deze Ummah. Toename van de Handel. Toename van grondverzakkingen. Grote tekenen De Mahdee. De Anti-Christ (Dajjal – Valse Messiahs). Het nederdalen van Eesah (Jezus). De Ghoeg wa Maghoeg. De 3 grote verzakkingen van de Aarde. Het verschijnen van Rook in de lucht. Het opkomen van de zon in het Westen. Het beest dat uit de Aarde komen (Daabbat ul-Ard) Het vuur dat de mensen bijeen zal drijven. Er zullen 30 valse Profeten (Dajjals) verschijnen. De tijd zal sneller voorbijgaan. well well well..

moiself
24-10-2003, 21:53
ik heb het gevoeldat de heillige oorlog elk moment kan aanbreken. En ik moet nog aan zo veel werken wil ik de hemel bereiken :(