Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zware dissen Overhere

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

nestania
24-10-2003, 19:36

Hallo allemaal zehma blije mensen. Het wordt eens tijd om achter die facade te komen en eens de ware aard van jullie te laten zien. Dus ik zoek naar harde uitspraken of sms berichten wat het hart effe stil doet staan en NIET omdat het positief is. Hoe harder de uitspraak, hoe harder ik zal lachen. Dus geen ik hou van je , of ik kan niet zonder je , of oohh de wereld vergeet te draaien als je naar me kijkt. Nee , ik wil dat de zon effe vergeet onder te gaan bij JOU uitspraak. Dus voor de mensen die het nog niet helemaal begrepen, herhaling!!! Gelieve harde uitspraken of sms berichten waar je van denkt, kan beter dood gaan dan dit tegen mijn hoofd aan te krijgen.

Lady_moi
24-10-2003, 19:53
egyptian das oud konde nix beters kopiere?..en nestania das te zien tege wie da ge bezig zijt..ge moe de gevoelige plekke uithale van diegene..ma hiere?..da ga moeilijk gaan se..

EgYpTiAn_EyEs
24-10-2003, 19:53
:watte?: ooooooooooooooooow omdat het oud is is het niej meer goed ga ga ga ga

Lady_moi
24-10-2003, 19:55
jah oud..gij zijt de kwee nie hoeveelste die da hier plaatsde ..dus..JA OUD..ma goed..

nestania
24-10-2003, 20:02

Aaaiii aaiiii gaan we nu al beginnen met elkaar te dissen neee nee nee ik wil eerst verschillende dissen horen daarna just go and knock yourselves out peace out

adiltje
24-10-2003, 20:15
Origineel gepost door nestania Aaaiii aaiiii gaan we nu al beginnen met elkaar te dissen neee nee nee ik wil eerst verschillende dissen horen daarna just go and knock yourselves out peace out Het leven is hard, dat is wat ze zeiden al ik me niet vergis.. Ik begin met een dis voordat ik op je pis....... Jij trol denken dat niemand z'n ware aard laat zien dan heb je het helemaal mis.... Jij misgelopen...., ik vertel je dit....het is wat het is.... Verlaat je dit conflict door de achterdeur, wees dan nog maar blij.. Want dit conflict kan eindigen met een kogel in je zij..... Met nog een hele rij kogels wachtend op een commando van mij... dit was het ben je nu blij........ :zwaai:

nestania
24-10-2003, 21:05
Woordjes vullen jou tanden niet , maar dissen heeft zijn style, de jouwe heeft zich verscholen. Een kogel kan iedereen krijgen maar ben je een kogel wel waard, of is de kogel nog liever zichzelf ergens anders in kwijt. Het leven is hard, maar dan moet je eerst een leven hebben, tik tak time is over you lose Dont even knock cause EXIT is my respons

MissBlaBla
24-10-2003, 21:12
Origineel gepost door Lady_moi egyptian das oud konde nix beters kopiere?..en nestania das te zien tege wie da ge bezig zijt..ge moe de gevoelige plekke uithale van diegene..ma hiere?..da ga moeilijk gaan se.. Kun je ook normaal Nederlands/Belgisch typen? Ik bedoel, alle andere belgen typen normaal en begrijpelijk (ik kan ze goed en duidelijk volgen). Als ik jouw reacties wil lezen moet ik het echt langzaam doen en soms herhalen zelfs. Anders weet ik echt niet wat er staat... BlaBla

adiltje
24-10-2003, 21:13
Het hebben van een leven is iets wat je van Allah hebt gekregen..... Dus oordeel geen anderen, doe eerst jou leven maar veranderen... Mijn style zit verscholen??? Geef dan terug b.... je hebt het gestolen..... je hebt het weggenomen, maar ik vertel je aan mij kun je niet ontkomen... Want ik vertel je nog genoeg kogels voor je in de rij.... De demper die z'n werk doet en niemand die het horen moet.... Meid je bent verloren.... Dus please wil je me niet meer storen.... I'm out....

Lady_moi
25-10-2003, 11:35
Origineel gepost door MissBlaBla Kun je ook normaal Nederlands/Belgisch typen? Ik bedoel, alle andere belgen typen normaal en begrijpelijk (ik kan ze goed en duidelijk volgen). Als ik jouw reacties wil lezen moet ik het echt langzaam doen en soms herhalen zelfs. Anders weet ik echt niet wat er staat... BlaBla kga me nie aan u gaan beginne aanpasse omda die andere belge da ook doen se..ik typ hoe da ik wil..Like it or Bite it..I dont care..

Lady_moi
25-10-2003, 11:51
ow da was een goeie haha..

Nadia_
25-10-2003, 22:14
Origineel gepost door hoceimachica20 sweet_esma jij hebt zoveel puisten, dat als je ze uitdrukt een internationale mayonaise fabriek kan beginnen :D :haha:

Sweet_Esma
25-10-2003, 22:24
Origineel gepost door hoceimachica20 sweet_esma jij hebt zoveel puisten, dat als je ze uitdrukt een internationale mayonaise fabriek kan beginnen :D Moet jij zo nodig zeggen,een mayonaise fabriek kan er nog wel bij he,bij jou,want jij bent degene die haar hele lichaam met een hele zeep wast....

Sweet_Esma
25-10-2003, 22:30
Origineel gepost door hoceimachica20 sweet_esma als jij je 1x omdraait ben je alweer jarig!, maar esma je bent zo dik he, dat wanneer jij opstrand ligt, greenpeace je automatisch weg sleept, ze denken een aangestrande walvis!! :giechel: Jij hebt echt geen stijl meid.....hoe kon je dat doen!!! :kwaad: naar een bruiloft gaan... je mooie teksita aan... en daar onder rolschaatsen... wajoow had je zo 'n haast....

Sweet_Esma
25-10-2003, 22:45

Origineel gepost door hoceimachica20 hahha esma hahahaha, zelf verzonnen??? maar eeh wist je dat jou hoofd zo dik en rond is, dat de luchtwegen politie je toelaat als LUCHTBALLON HAHAHA :giechel: hahaha goeie... Maar jou ko.nt heeft zo 'n wijde spleet,zo open,het is gewoon door je broek heen te zien,de ene helft aan die kant en de andere helft hangt aan de andere kant,hangt he... en je weet heel goed waardoor dat komt he,chica.... Door je ijzeren stringssss ... oew

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11