Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Nog Eens Je Moslimzusters!!!!

Liloesh
24-10-2003, 19:32

Salaam, De brief is geschreven...ik zou graag nu ook een petitie starten...Wat moet er allemaal op staan??? Ik moet degene die ik om handtekening vraag kunnen overtuigen... De petitie vind plaats op school, dus alle leerlingen: belg,marokkaan,turk,etc.... ps: kun je niet volgen, check out my topic ------> http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=160578&perpage=15&display=&highlight=moslimzusters&pagenumber=1 Alle hulp is welkom, Choekran Ma3asalaam

BoubkerC
24-10-2003, 19:33
liloesh helpt het niet? tja ga verhuizen naar Rotterdam of naar Amsterdam dan kan je naar een school gaan waar je MOET hoofddoek dragen :)

Liloesh
24-10-2003, 19:38
Origineel gepost door BoubkerC liloesh helpt het niet? tja ga verhuizen naar Rotterdam of naar Amsterdam dan kan je naar een school gaan waar je MOET hoofddoek dragen :) grapjas....ff serieus

amianis
24-10-2003, 20:08
Voor die ene petitie (remember Sarah?) moesten we toch gewoon naam en adres opschrijven? Is dat niet genoeg? :)

Liloesh
24-10-2003, 20:09

Welke petitie?

BoubkerC
24-10-2003, 20:11
Liloesh ga verhuizen naar Amsterdam ga naar ICA dan zijn al je leiden verlost :P nou niet helemaal ik besta nog :P

Liloesh
24-10-2003, 20:13
ff serieus gekkie ;)

amianis
24-10-2003, 20:39
Origineel gepost door Liloesh Welke petitie? Van dat meisje Sarah (beetje hipieachtig) over die mannne die waren aangehouden in de VS...

Liloesh
24-10-2003, 20:41
Origineel gepost door amianis Van dat meisje Sarah (beetje hipieachtig) over die mannne die waren aangehouden in de VS... Oooh ja, i rememeber...Ze had er wel bijstaan waarover het ging, dat wil ik ook doen, en dan gewoon naam + klas is goed(adres is neit echt nodig) het is binnen de school toch??

amianis
24-10-2003, 22:44
Origineel gepost door Liloesh Oooh ja, i rememeber...Ze had er wel bijstaan waarover het ging, dat wil ik ook doen, en dan gewoon naam + klas is goed(adres is neit echt nodig) het is binnen de school toch?? da's meer dan voldoende :D

Liloesh
24-10-2003, 22:48
Ok dan :D moet wel lukken dan, als de school democratisch is zoals ze zegt te zijn :D

ChOcOtOfFfF
24-10-2003, 23:05
Liloesh ik had die brief van je gelezen maar ik vind dat er wat in mist. Je hebt het vooral over grondrechten enz. Maar je moet duidelijk maken waarom het een probleem is als moslimmeisje dat je je niet wilt tonen etc. En dat je dit niet zomaar opzij kan leggen in de gymles. Zeg dat je begrijpt dat hun het beste met je voor hebben, en dat het onder het mom van veiligheidsredenen gaat, en kom dan zelf met de oplossing(sporthoofddoek) op tafel. Probeer het wat positiever te brengen in eerste instantie en zeg dat jullie samen rond de tafel kunnen gaan zitten voor een goede oplossing zodat beide partijen tevreden kunnen zijn. Lukt het niet dan kan je altijd nog op je strepen gaan staan.

Liloesh
25-10-2003, 09:12
Rond tafel zitten hebben we al gedaan, lukt niet..we doen het nu zo

Liloesh
25-10-2003, 10:36
Safi, is dat je hulp??? :verdriet: ik verwachte meer van je ougti