Bekijk originele versie : Rai party
mocro207
20-08-2002, 11:07
Wie weet wanneer er weer een rai party wordt gehouden.
Want ik wil er een keertje naar toe.
saidaaatje
20-08-2002, 12:00
bij ons in limburg,maastricht wordt er best vaak zon feest gegeven maar kweenie wanneeer er weer zon party is ik wil ook gaan doesss
OKTOBER IN 013 IN TILBURG
DECEMBER MAASPOORT DEN BOSCH MET.... SENHAJIIIIIII!!!
Gruwwwwww Feestje wordt dat :D
Origineel gepost door Kenitrya
Pffff...lange rit...:(
Al3afriet
selmasoussia
20-08-2002, 12:02
Wanneer ik December als ik mag vragen komt Senhajiiii.
Weet ik nog niet, maar in die wintermaanden schijnen ze naar maaspoort te komen...
Via via via viavia connecties vernomen :)
mocro207
20-08-2002, 12:04
tilburg/maastricht veelste ver voor mij ik zoek iets dichter bij huis
Origineel gepost door FarD
Ik zou jullie eerlijk gezegd afraden naar zulke feestjes te gaan. Je hoort er alleen negatieve dingen over en maakt alleen maar dnoeb.. Natuurlijk is dit niet wat jullie willen horen en is de keuze aan jullie.. Maar wilde het toch even kwijt.
Eerst kijken...welluke organisatie...;)
Al3afriet
Hahaha.......moi is zeker van de partij :D Samen met Larachia gaan we rwiena maken ;)
xxxxx :zwaai:
selmasoussia
20-08-2002, 12:16
Ik weet dat er zijn die geen drank etc. toestaan... Maar wat daar allemaal kan gebeuren en de doenoeb die je sowieso maakt door naar zo'n feest te gaan... Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.. :)
Een vraag meid, ben jij nooit naar een feest geweest?
selmasoussia
20-08-2002, 12:17
Origineel gepost door saidaaatje
bij ons in limburg,maastricht wordt er best vaak zon feest gegeven maar kweenie wanneeer er weer zon party is ik wil ook gaan doesss
He meid ik kom ook uit limburg :p ;)
Ik weet dat er zijn die geen drank etc. toestaan... Maar wat daar allemaal kan gebeuren en de doenoeb die je sowieso maakt door naar zo'n feest te gaan... Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.. :)
I know...ieder zijn keus...:)...
Al3afriet
selmasoussia
20-08-2002, 12:21
Origineel gepost door Al3afriet
I know...ieder zijn keus...:)...
Al3afriet
Precies Al3afriet ieder zijn keus ;)
mocro207
20-08-2002, 12:23
Ik zou jullie eerlijk gezegd afraden naar zulke feestjes te gaan. Je hoort er alleen negatieve dingen over en maakt alleen maar dnoeb.. Natuurlijk is dit niet wat jullie willen horen en is de keuze aan jullie.. Maar wilde het toch even kwijt.
maar dat ligt ook aan je zelf, als jij je te snel laat over halen door jongens ja dan is het je eigen schuld
selmasoussia
20-08-2002, 12:26
Hoi, ik ben nooit naar een rai party geweest.. Vroeger weleens naar gewone feesten die in onze stad voor de Marokkaanse bewoners werd gehouden. Nu ik steeds meer praktiseer weet ik pas hoe 'slecht' het eigenlijk is, en heb ik spijt dat ik uberhaupt een feest (gemengd/muziek/elkaar versieren (waar ik niet aan meedeed)) heb beozcht. Daarom gaf ik ook aan, ik weet dat dit niet is waar mensen op te wachten staan, maar wilde het toch even kwijt.
Leg me eens uit meid wat er zo slecht is aan een feest dat wil ik toch wel eens weten hoor ik bedoel ik ga graag naar feesten maar dan ga ik om lol te hebben en om te dansen en om de gezelligheid dus leg het me maar eens uit wat er slecht aan is?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.