Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden met acryll/gel nagels kom eens!!

Hoceima_Bella
12-10-2007, 12:43

[Ik heb het gistere dus voor het eerst gezet maar vind het maar irri!! wie weet hoe ik ze eraf kan krijgen :D ]

miss_ranya82
12-10-2007, 13:33
Echt waar, vind het zelf altijd mooi om te zien. Ga ze gauw ook weer eens laten zetten. Het beste is om gewoon bij dezelfde zaak, weg te laten halen. Of je moet bij de drogist 100% acneton kopen en daarin je vingers in laten weken.. En eraf vijlen, ongeveer een half uur dan ben je ze kwijt. Grt

Hoceima_Bella
12-10-2007, 13:53
Echt waar, vind het zelf altijd mooi om te zien. Ga ze gauw ook weer eens laten zetten. Het beste is om gewoon bij dezelfde zaak, weg te laten halen. Of je moet bij de drogist 100% acneton kopen en daarin je vingers in laten weken.. En eraf vijlen, ongeveer een half uur dan ben je ze kwijt. Grt ik ga morgen wel ff langs die zaak want ik vind het echt irri :jammer:

mizzapart
13-10-2007, 23:05
Echt waar, vind het zelf altijd mooi om te zien. Ga ze gauw ook weer eens laten zetten. Het beste is om gewoon bij dezelfde zaak, weg te laten halen. Of je moet bij de drogist 100% acneton kopen en daarin je vingers in laten weken.. En eraf vijlen, ongeveer een half uur dan ben je ze kwijt. Grt zonde!