Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoezo mogen wij het niet en hun wel

Pagina's : [1] 2 3 4

miss_sweety
24-10-2003, 15:53

als ej een broer hebt dan heb je altijd iemand die op je let en wat ik niet snap is kijk hun mogen alles doen met een meisje maar jah wij mogen geen vriend dat nsap ik niet we zijn tog het zelfde kijk ik vroeg zo aan een jongen eerts stel je voor ej vriendin vraagt of ze bij jongen achter op mag wat is je natw zegt hij neeh ik zeg mag ik wel bij jou achter op zegt hij jah ik zo zehma voor mij hala en voor haram en was hij stil dus kijk andere meiden mogen alles maar eigen zusjees niet en voor jongens is het zeg maar halal voor ons harma we hebben tog zelfde rechte of niet..........behda zo denk ik er over

anouar_boukarie
24-10-2003, 15:55
Waar heb je leren typen???

moi21
24-10-2003, 15:56
Begreep ongeveer wat je schrijft maar ja meid heb je meer topics gelezen hier ?zulke imbecielen gasten zijn hier ook ze zijn overal ze denken ik ben een man ik mag alles en een vrouw mogen wij beoordelen als ze iets fout doet, of t zelfde als hun doen, ach dat is niks nieuwd leer er mee leven want die idioten veranderen nooit, enne er zijn ook mannen die t zelfde denken en vinden dat een vrouw net zoveel/ weinig als een man mag hoor

moiself
24-10-2003, 15:56
laat ze doen....................Het gaat om je zel wij weten onze rechten en onze plichten zij moeten ze nog bijwerken ze leven in een fantasie wereld....

elmoemien
24-10-2003, 15:58

er zijn genoeg wijven die zich daaraan ook schuldig maken, so wat is het probleem? :rolleyes:

moi21
24-10-2003, 16:02
jij begrijp heel die topic niet , t gaat hier niet om wie er iets fout doet maar waarom vrouwen dingen niet mogen die mannen wel doen, dat mannen het niet verbergen hoeven maar vrouwen wel, niet dat t goed is wat beide doen das waar maar waarom zo fel reageren elke keer, jevat heel die topic anders op

elmoemien
24-10-2003, 16:04
da's niet het geval, denk je dat de jongens wel mogen seksen van hun ouders? waar haal je vandaan dat de jongens niks hoeven te verbergen? jij begrijpt er wederom geen snars van. zoals ik al zei een cursusje begrijpend lezen op de illegalenschool zal je goed doen:D

RisLaine
24-10-2003, 16:04
Elmoemien, Jij Hebt Lef, Jezelf Elmoemien Noemen...:zweep:

Najib26
24-10-2003, 16:05
Neem een voorbeeld aan de praktiserende mannen, probeer hetzelfde als hun te doen. Je moet niet een dwalende man achterna willen en dezelfde dingen willen doen. Zo van: "hij gaat naar de disco, ik wil ook." NEE. Kom gewoon de islam na en dan is er geen probleem. Als je broer toch naar de disco gaat of een haramrelatie heeft, dan is het ZIJN probleem.

elmoemien
24-10-2003, 16:07
Origineel gepost door RisLaine Elmoemien, Jij Hebt Lef, Jezelf Elmoemien Noemen...:zweep: jij hebt lef dat je met jezelf kunt leven:zweep:

moi21
24-10-2003, 16:11
als jij zon goede moslim bent elmoemien dan oordeel jij in al je topics, en denk eerder dat jij op je illegalen schooltje moet leren lezen en moet begrijpen dat mensen een andere mening hebben . Enne najib26 je hebt gelijk zeg ook neit dat je als meisje dat na moet doen zeg alleen dat zulke gasten dan ook niet over andere mensen mogen oordelen, maar ja sommige mensen willen neit lezen en alleen maar iemand"proberen"voor schut te zetten, laag niveau

elmoemien
24-10-2003, 16:14
je staat wel verschut met je gebrekkige grammatica, dan heb ik het niet eens over het feit (idd een feit:D) dat je ook niet kunt lezen:p dus hup naar de illegalenschool voor een intensieve cursusje:)

Atlas_Gebergte
24-10-2003, 16:55
Het is voor allebei haram een relatie voor je huwelijk zowel voor een jongen als voor een meisje, en het betekend niet dat je broer een haram relatie aangaat, dat jij dat ook mag, iedereen word later voor zijn daden gestraft, dus probeer de weg van de islam te volgen. Wa Sallaam Allikoum

misstomaatje
24-10-2003, 17:20
Origineel gepost door miss_sweety als ej een broer hebt dan heb je altijd iemand die op je let en wat ik niet snap is kijk hun mogen alles doen met een meisje maar jah wij mogen geen vriend dat nsap ik niet we zijn tog het zelfde kijk ik vroeg zo aan een jongen eerts stel je voor ej vriendin vraagt of ze bij jongen achter op mag wat is je natw zegt hij neeh ik zeg mag ik wel bij jou achter op zegt hij jah ik zo zehma voor mij hala en voor haram en was hij stil dus kijk andere meiden mogen alles maar eigen zusjees niet en voor jongens is het zeg maar halal voor ons harma we hebben tog zelfde rechte of niet..........behda zo denk ik er over lees je tekst een keer door voordat je het plaatst :D

chuckYou
24-10-2003, 17:21

Origineel gepost door anouar_boukarie Waar heb je leren typen??? :lol::lol::lol::lol:......:jammer:........:lol:!!!

Pagina's : [1] 2 3 4