Bekijk originele versie : mar. meisjes
elmoemien
24-10-2003, 15:12
doen het in het onderwijs schijnbaar toch niet beter dan de jongens zoals velen dachten. ik wijt dat aan het gedrag van die spijbelende mar. meisjes die alle party's en disco's in het land de revue laten passeren:D
Womantjuh
24-10-2003, 15:13
Origineel gepost door elmoemien
doen het in het onderwijs schijnbaar toch niet beter dan de jongens zoals velen dachten. ik wijt dat aan het gedrag van die spijbelende mar. meisjes die alle party's en disco's in het land de revue laten passeren:D
Hier word ik nou zo moe van...
:rolleyes:
elmoemien
24-10-2003, 15:14
heb je dat rapport niet gelezen van het SCP (sociaal cultureel planbureau)?
pfffffffffffffff je begon goed maar ja eindigt weer op t oude liedje
elmoemien
24-10-2003, 15:39
oude liedjes zijn wel feiten:D tja de waarheid is hard eh:p
ehm nee hoor want t is geen waarheid dat jij iedereen zo afschildert, ik zeg toch ook niet dat jij omdat je een marokkaanse gozer ben dat je dealer of ****** bent of elke avond een ander pakt, nee dat zeg ik niet want ik oordeel niet over iemand die ik niet ken! en dan nog kan je niet alle gasten of vrouwen over een kant kammen, dus waar was de waarheid?
elmoemien
24-10-2003, 15:48
heb ik ergens gezegd dat dat geldt voor alle wijven? nee, inderdaad:D
kariagirl
24-10-2003, 15:57
ik hoor alleen marokkaanse meisjes je hoort bijna nooit marokkaanse jongens
je spreekt in meervoud , of weet je niet wat dat is
elmoemien
24-10-2003, 16:01
ja meisjes die spijbelen:D evident dat het een meervoudsvorm is:D ja jij moet eens gaan leren lezen, je weet wel begrijpend lezen op de illegalenschool:p
miss_sweety
24-10-2003, 16:01
jah jongens mogen meer zo et zien jongens zit egt zo bij hun van dat en dat is bij ons hala en bij de meiden haram maar jongens het egldt voor beiden wat voor jullie halal is is voor ons ook halal en het tegenovergestelde ook en het si ook vaak van heeft een jongen 3 meisjes dan is hij the man hebben de meiden 3 jongens is zij een **** bij marokanen is 1 genoeg dan al wordt je **** genoemd hahah
ik ben slim & marokkaans... :lekkerpuh kennen we van jou niet zeggen hejj :D
:lekkerpuh
elmoemien
24-10-2003, 16:05
jij slim? ga jij nou maar je geiten hoeden, want je bakt er hier helemaal niks van stommerd:D
oh en jongens spijbelen niet, damn wie probeer je hier voor schut te zetten ik heb een andere mening dan jouw kan je verw8en als je een topic begint, maar kennelijk ben je niet genoeg gestudeerd dat je dat begrijpt dat er mensen zijn die anders denken, en even voor jouw duidelijkheid met je illegalenschooltje ik studeer, en nog wat als je spijbelt betekend dat partyen disco? disco overdag?????je zal t wel weten je ben een man toch? hahahahahaha
Origineel gepost door elmoemien
jij slim? ga jij nou maar je geiten hoeden, want je bakt er hier helemaal niks van stommerd:D
je bent gewoon jalours :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.