Bekijk originele versie : Belgische marokaan noemde mij Schoon ...
Fitfwyuh
24-10-2003, 13:52
Een keer zat ik in een bus in marokko en er was een belgische marokaan die door aan te pappen met mijn kleine onschuldige broertje probeerde te sjansen met me ..op een gegeven moment zei hij met een zwoele blik in z'n ogen ..'ik vind u een schone vrouw '...maar WALLAHBILA ik wist niet in die tijd wat dat betekende omdat ik nooit in aanraking was geweest met belgische marokanen ...DUS IK KEEK HEM BOOS AAN EN IK DACHT :toink: : Die GOZER IS ZIEK< WAT DENKT IE WEL NIET < NATUURLIJK STINK IK NIET ...dus ik antwoorde 'waarom noem je me schoon wat bedoel je ?' hij : ik zou graag contact met je willen hebben en brieven met je schrijven '
Yah Belg ?? :confused: ik: ja maar waarom zeg je dat ik schoon ben ?
eindelijk begreep ie het en legde het mij in geur en kleur uit ...helaas ik was allang afgeknapt ..
:jammer:
chicamaroquia
24-10-2003, 13:54
:hihi:
:maf2:
In geur en kleur... :D
Domme belgen whahaha :D :D :D
Origineel gepost door missbrabander
belgen zijn eenmaal zo
Domme belgen geef mij maar een hollander :Iluvu: :Iluvu:
JanetJFB
24-10-2003, 14:53
Wallah Billah ik heb precies het zelfde meegemaakt in Maroc!!!!!!!! Maar dat was niet in de bus, bij mij in de straat! Ik dacht toen ook: NATUURLIJK BEN IK SCHOON, IK KOM NET VAN HET STRAND EN GING GELIJK DOUCHEN!!!!!!!!!
nassirarifia
24-10-2003, 16:42
Origineel gepost door Kadisha
Domme belgen whahaha :D :D :D
belgen? wij zijn geen belgen meid, ben jij een nederlandse??? ik denk het niet....
WIJ ZIJN MAROKKANEN...
Najmatje
24-10-2003, 17:55
whahaha ziek ouwe!!:hihi::hihi:
:bril:=Najmatje=:bril:
Lady_moi
24-10-2003, 17:58
tfoe dan ne nederlanders dan ne soort yehla sem..kidayrin...
M_ROCPOWER
24-10-2003, 18:18
Is leuk zo'n Vlaams accent :) Altijd wel leuk om Antwerpen een bezoekje te brengen alleen jammer dat de Echte Belgen In antwerpen zo onvriendelijk zijn(jeanetten :D )
anoniem_girl
24-10-2003, 18:19
Communicatiestoornis :maf2:
Origineel gepost door M@ROCPOWER
Is leuk zo'n Vlaams accent :) Altijd wel leuk om Antwerpen een bezoekje te brengen alleen jammer dat de Echte Belgen In antwerpen zo onvriendelijk zijn(jeanetten :D )
Janetten bedoel je :hihi:
SweetRose
24-10-2003, 19:30
Ik gebruik ook altijd het woordje 'schoon' als k dermee bedoel da k et mooi vind...
Ge moet niet altijd alles negatiefs opneme a kiekens...
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.