Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederland is Marokko

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
24-10-2003, 13:27

Paar vraagjes aan de niet-Marokkanen. Wat is iemand die in Nederland is geboren en Nederlandse ouders heeft? Wat is iemand die in Nederland is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Nederland woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Nederland is geboren en Marokkaanse ouders heeft ?.

rnaj
24-10-2003, 13:31
Origineel gepost door Yahya Paar vraagjes aan de niet-Marokkanen. Wat is iemand die in Nederland is geboren en Nederlandse ouders heeft? Wat is iemand die in Nederland is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Nederland woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Nederland is geboren en Marokkaanse ouders heeft ? De antwoorden zijn: iemand die in Nederland is geboren en in Marokko woont! iemand die in Marokko is geboren en in Nederland woont! iemand die in Marokko is geboren en in Marokko woont! iemand die in Nederland is geboren en Marokkaanse! graag gedaan :p

Willemien
24-10-2003, 13:37
Origineel gepost door Yahya Paar vraagjes aan de niet-Marokkanen. Wat is iemand die in Nederland is geboren en Nederlandse ouders heeft? Wat is iemand die in Nederland is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Nederland woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Nederland is geboren en Marokkaanse ouders heeft ? Dat zijn 5 wereldburgers, 5 mensen, 5 aardbewoners, 5 medemensen. Je wilt natuurlijk het antwoord op de 5e weten... ik zou zeggen: nederlander nederlandse marokkaan marokkaanse nederlander marokkaan nederlander van marokkaanse afkomst Maar aangezien ik niet spreek over zeeuwse nederlanders, friese nederlanders etc., vind ik de term "marokkaan" voor marokkaanse nederlanders en nederlanders van marokkaanse afkomst, zo slecht nog niet. Dat gebruiken de meeste marokkaanse nederlanders zelf ook vaak, noemen zichzelf vaak marokkaan. Dus waarom zou ik dan roomser dan de paus willen zijn.

Willemien
24-10-2003, 13:48
Ne·der·lan·der (de ~ (m.), ~s) 1 staatsburger van Nederland => Hollander, kaaskop Ne·der·lan·der·schap (het ~) 1 Nederlands staatsburgerschap Turk (de ~ (m.), ~en) 1 staatsburger van Turkije 2 Turks restaurant U hebt gezocht op marokkaan: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies Jullie bestaan niet volgens vandale :confused:

babyvanbelisma
24-10-2003, 13:49

Helemaal mee eens yahya

Willemien
24-10-2003, 14:01
Origineel gepost door Yahya Een Marokkaan is uniek, je kan een Marokkaan niet beschrijven. Ze zijn allemaal uniek en zeer complex en speciaal. Goh, het zijn net mensen he. Allemaal uniek en speciaal :cool:

rnaj
24-10-2003, 14:04
Hmmmm, voel me toch een beetje miskend :huil:

Willemien
24-10-2003, 14:14
Origineel gepost door Yahya Haha Nee een Nederlander is toch niet Uniek en speciaal ? Beschrijving van een Nederlander: - Eet kaas - Is gierig - Is een barbaar - Is een rascist - Had familie in de NSB - Heeft of Pim gestemd. Of is dat niet waar ?? ;) Gaan we spelletje vooroordeeltje doen :D ik doe ff gezellig mee ;) Beschrijving van een Marokkaan - kan niet tegen kritiek, en dat noemen ze dan "de eer bewaren" - lopen continu elkaars moeder te beledigen als ze boos worden - houden elkaar continu in de gaten (kennelijk geen eigen leven) - vinden marokkanen per definitie beter dan ieder ander, maar neeeee, da's toch niet racistisch of zo !!! - heeft een broer die zielig loopt op te scheppen over "al die meiden die ie kan krijgen" - heeft een zus die "een h.o.e.r." wordt genoemd als ze 5 minuten alleen buiten is geweest - houdt Nabil Marmouch het handje boven het hoofd Kan ie er een beetje mee door ... :zwaai:

Mouhajir
24-10-2003, 14:16
Origineel gepost door Yahya Paar vraagjes aan de niet-Marokkanen. Wat is iemand die in Nederland is geboren en Nederlandse ouders heeft? Wat is iemand die in Nederland is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Nederland woont ? Wat is iemand die in Marokko is geboren en in Marokko woont ? Wat is iemand die in Nederland is geboren en Marokkaanse ouders heeft ? dat zijn eikels.................

Willemien
24-10-2003, 14:23
Origineel gepost door Yahya Dus volgens jou moet je een NEDERLANDER zijn om volledig te mogen functioneren in de Nederlandse maatschappij. Als dat zo is dan raad ik je aan om Mein Kampf eens te lezen, misschien dat je tot je verbazing aardig veel overeenkomsten zult vinden tussen jou en Hitler. Ik voel me Marokkaan, misschien komt het door mijn Godsdienst de Islam. Dat is wat ik denk. De enige argumentatie daarvoor is dat Christenen hun geloof vrijwel helemaal verwaarloosd hebben en Moslims niet. Daardoor zal jij wel een ander soort gedachtengoed hebben dan mij. Door je gebrek aan geloof. Het is een non-discussie. Een nederlander is gewoon iemand die in nederland woont en/of als je het wat strikter bekijkt, iemand met een nederlands staatsburgerschap, wat wel zal betekenen een nederlands paspoort. Een marokkaan die in nederland woont, en zichzelf liever marokkaan noemt, die heeft gewoon als burger dezelfde rechten. Het is alleen maar een woorden-twist die geen enkele feitelijke inhoud heeft en m.i. helemaal nergens over gaat.

Willemien
24-10-2003, 14:24
Origineel gepost door Yahya Achja maar als Westerling kan je waarschijnlijk toch niet accepteren dat JIJ ongelijk hebt en een niet-Westerling WEL gelijk heeft. Oh dit doet me denken aan Hitler. Die was ook zo Superieur en tevens een Westerling. zeg yahya, tegen wie loop je nou steeds te praten :D

Willemien
24-10-2003, 14:32
Origineel gepost door Corrie Ach Yahya, je kan en mag je voelen wat je wil, maar als je hier geboren bent ben en blijf je een nederlander. Dat behoort nu eenmaal bij de door de mens verzonnen regeltjes, als je in een land geboren bent(of je neemt het paspoort aan) dan ben je officieel een inwoner van dat land, in dit geval dus een nederlander. Als je je aan de wetten van god houdt dan ben je in de eerste plaats een mens, daarna een moslim. Dan komen er helemaal geen rassen of landen ter sprake. Als iemand zich op basis van zijn culturele bagage en geloof, zich meer thuisvoelt bij de term "marokkaan", dan lijkt me dat toch niet een probleem. Een limburger die geen nederlander genoemd wil worden, mogen ze allemaal zelf weten van mij. Heb ik toch geen last van ? Als iemand zich graag wil manifesteren als "marokkaan" omdat dat zijn identiteit binnen nederland is ... ik snap het probleem niet zo, het is toch heel duidelijk en simpel te begrijpen wat ermee bedoeld wordt !

Willemien
24-10-2003, 14:34
Origineel gepost door Yahya Ik loop niet en ik praat niet. ;) Ik typ berichtjes naar degene die zin hebben om het te lezen. Tegen wie zit je nou de hele tijd te typen, da's misshien een betere ja ;) Voor de volgende keer zal ik 'm onthouden :D

rnaj
24-10-2003, 14:39
Origineel gepost door Yahya .......... En zei ik Marokko. Later zei ik af en toe ik kom uit Nederland, maar dan zeggen ze: Nee, uit welk land kom je echt ? Rare vragen he aan iemand die Hier is geboren en getogen. Maar dat is geen rascisme, dat is nieuwsgierigheid.

rnaj
24-10-2003, 14:40

Origineel gepost door Yahya Dat was niet serieus. Only a Joke. Misschien niet grappig maar wel een Grap. Denk niet dat Mikkel dat begrijpt, zijn context kwam hem beter uit En hij was best grappig, naar aanleiding van die opmerking van Willemien dan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6