Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me

Pagina's : [1] 2 3

Nadia80
24-10-2003, 12:51

Salaam Ik heb een heel groot probleem. Ik ben nu al enkele jaren samen met een jongen en toen ik hem ongeveer een half jaar kende vroeg hij me om met hem naar bed te gaan. Ik wou dit niet want het is tegen mijn principes maar hij had gezweerd dat als hij me ging ontmaagden hij met me zou trouwen. Nu ik heb daar spijtig genoeg mee ingestemd maar die dag dat het gebeurde kwam er bij mij geen bloed uit. Nu sinds die dag voelde ik me niet goed maar ik wist dat het mogelijk was dat je bij de eerste keer niet bloedt. Nu het ergste is mijn vriend gelooft mij niet en zegt tegen me dat iemand anders mij ontmaagd heeft. Maar ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij mijn eerste was maar hij gelooft het nog steeds niet. Hij zegt een meisje moet bloeden. Nu zegt hij tegen me je gaat mij de waarheid vertellen wie dit heeft gedaan of anders moet ik niets van je hebben. Ik ben nu echt heel depressief, ik ben dag en nacht aan het wenen ik eet niet meer. Ik weet niet hoe ik hem moet duidelijk maken dat hij de eerste was. Ik heb echt hulp nodig want ik ga eraan kapot. Ik wil gewoon met iemand praten die me raad kan geven hoe ik dit nu moet gaan aanpakken. Beslama

nassirarifia
24-10-2003, 14:14
oei.... ja meisje, je hebt je problemen zelf gezocht.... sex voor het huwelijk kan gewoonweg niet. nu ja, ik hoop dat hij je toch gelooft je bent nu al een paar jaar samen met hem? maar je hebt het al gedaan in het begin van de relatie? en na al die tijd gelooft hij je nog niet? laat staan je hand komen vragen meisje je zit met een probleem ik wil je niet ontmoedigen of nog slechter doen voelen maar het is de waarheid. als je wil praten of zo, mail me dan privé

happy1
24-10-2003, 14:25
Ik zou je heel erg graag willen helpen, maar ik zou niet weten hoe.. ik wens voor je dat het inshallah goed komt... sterkte.....

Twarkellah
24-10-2003, 14:40
salaam moehalaikoem wr wb,lieve zuster ik je zit in een moeilijke situatie,maar WALLAHI ik begrijp jullie BEIDEN niet.wat voor een onzin verteld hij nu;pas als hij je ontmaagd gaat hij met je trouwen????dat is iets nieuws zeker??En ik denk dat hij je voor de gek houd,want een jongen voelt het wel aan hoor..wat je nu moet doen lieve zuster?vraag vergiffenis aan Allah swt!!!maak deze fout niet meer!Moge Allah swt je vergeven en je steunen in deze moeilijke periode...ma3asalama xXx

Atlas_Gebergte
24-10-2003, 15:32

Sorry meid, maar je weet zelf wel dat je geen geslachtgemeenschap mag hebben voor je huwelijk en met je 24 jaar zal je wel denken dat je verstand hebt. Ik vind dit echt niet normaal meer, gelijk de bed induiken met een jongen, waar gaat dit heen mensen? denken we nog ook aan de islam??????????????? Allah Jehfed zeg. Wa Salaam Alikoum

Kadisha
24-10-2003, 15:38
Van een brug springen? Of nee ga een rund slachten heb je bloed :D :D

Twarkellah
24-10-2003, 15:48
Kadisha?????????

boss
24-10-2003, 17:04
Origineel gepost door Nadia80 Salaam Ik heb een heel groot probleem. Ik ben nu al enkele jaren samen met een jongen en toen ik hem ongeveer een half jaar kende vroeg hij me om met hem naar bed te gaan. Ik wou dit niet want het is tegen mijn principes maar hij had gezweerd dat als hij me ging ontmaagden hij met me zou trouwen. Nu ik heb daar spijtig genoeg mee ingestemd maar die dag dat het gebeurde kwam er bij mij geen bloed uit. Nu sinds die dag voelde ik me niet goed maar ik wist dat het mogelijk was dat je bij de eerste keer niet bloedt. Nu het ergste is mijn vriend gelooft mij niet en zegt tegen me dat iemand anders mij ontmaagd heeft. Maar ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij mijn eerste was maar hij gelooft het nog steeds niet. Hij zegt een meisje moet bloeden. Nu zegt hij tegen me je gaat mij de waarheid vertellen wie dit heeft gedaan of anders moet ik niets van je hebben. Ik ben nu echt heel depressief, ik ben dag en nacht aan het wenen ik eet niet meer. Ik weet niet hoe ik hem moet duidelijk maken dat hij de eerste was. Ik heb echt hulp nodig want ik ga eraan kapot. Ik wil gewoon met iemand praten die me raad kan geven hoe ik dit nu moet gaan aanpakken. Beslama Die vrouwen van tegenwoordig geloven ook echt alles. Of ben je blond. :jammer:

Twarkellah
24-10-2003, 17:07
hahahahahaahhaha ik niet nee

Mocro4eva
24-10-2003, 18:08
Origineel gepost door Nadia80 Salaam Ik heb een heel groot probleem. Ik ben nu al enkele jaren samen met een jongen en toen ik hem ongeveer een half jaar kende vroeg hij me om met hem naar bed te gaan. Ik wou dit niet want het is tegen mijn principes maar hij had gezweerd dat als hij me ging ontmaagden hij met me zou trouwen. Nu ik heb daar spijtig genoeg mee ingestemd maar die dag dat het gebeurde kwam er bij mij geen bloed uit. Nu sinds die dag voelde ik me niet goed maar ik wist dat het mogelijk was dat je bij de eerste keer niet bloedt. Nu het ergste is mijn vriend gelooft mij niet en zegt tegen me dat iemand anders mij ontmaagd heeft. Maar ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij mijn eerste was maar hij gelooft het nog steeds niet. Hij zegt een meisje moet bloeden. Nu zegt hij tegen me je gaat mij de waarheid vertellen wie dit heeft gedaan of anders moet ik niets van je hebben. Ik ben nu echt heel depressief, ik ben dag en nacht aan het wenen ik eet niet meer. Ik weet niet hoe ik hem moet duidelijk maken dat hij de eerste was. Ik heb echt hulp nodig want ik ga eraan kapot. Ik wil gewoon met iemand praten die me raad kan geven hoe ik dit nu moet gaan aanpakken. Beslama Je maakt je druk om het feit dat hij je niet gelooft. Lieve meid je moet je over iets heel anders druk maken en dat is het feit dat je een zonde hebt begaan. Het spijt me dat ik zo reageer, maar jij bent nu al de zoveelste die hier komt klagen dat ze ontmaagd is voor het huwelijk. Dit gaat nu echt zwaar op mn zenuwen werken. Ik bedoel we leven niet in de bergen hoor, elk " een beetje nadenkend" moslimmeisje (ik ga er van uit dat je moslima bent) weet dat geslachtsgemeenschap voor het huwelijk verboden is en dat er veel players rondlopen die mooie praatjes hebben, maar ondertussen je leven MET JOU HULP verkrachten. Ik hoop echt voor je dat je je vriend zover krijgt dat hij met je trouwt. Denk na met wat je bezig bent. Niemand is heilig en iedereen maakt fouten en inshallah zal Allah ons onze zonden vergeven.

miszyiman
24-10-2003, 20:03
pffff...wel beetje je eigen schuld he..maaja liefde maakt zo te horen egt blind..als hij egt van je hield en van plan was om egt met je te trouwen..dan zou hij zeker weten w88 tot hij om je hand vraagt..dat vinden de jongens(mannen) een grotere eer..om hun vrouw te ontmaagden op de egte huwelijksn8..en ik weet je hebt niets aan de vooroordelen die hier om je oren vliegen..maar ik denk niet dat je hier een oplossing voor hebt..alleen voor jou te hopen en bid tot allah dat er een man komt die je gaat geloven als deze *** het niet doet.. beslama meid..en suc6

omaymaa
24-10-2003, 20:54
Origineel gepost door nassirarifia oei.... ja meisje, je hebt je problemen zelf gezocht.... sex voor het huwelijk kan gewoonweg niet. nu ja, ik hoop dat hij je toch gelooft je bent nu al een paar jaar samen met hem? maar je hebt het al gedaan in het begin van de relatie? en na al die tijd gelooft hij je nog niet? laat staan je hand komen vragen meisje je zit met een probleem ik wil je niet ontmoedigen of nog slechter doen voelen maar het is de waarheid. als je wil praten of zo, mail me dan privé Sorry , maar ik ben het ook eens met nssirarifia. Kom nou je gaat er toch niet aan beginnen. Mannen kunnen zoveel zeggen. Maar ja je kunt de tijd niet terugdraaien. Maarik vind het zo erg dat er nog steeds meiden zijn die daar toch weer in te trappen. In iedergeval ik zou het nooit doen. EN Trouwens mannen kunnen zo veel zeggen. Maar je wilt advies. Ik zou het steeds tegen hem zeggen dat hij de 1ste was en informatie zoeken waar stata dat een meid de 1ste keer niet ja je weet wel. Misschien gelooft hij dat dan wel. Maar meid Sterkte en ik hoop dat je inziet dat het verkeerd is wat je hebt gedaan!

Kadisha
24-10-2003, 21:08
Origineel gepost door Twarkellah hahahahahaahhaha ik niet nee Ik ook niet sommige mensen spreiden hier leugens No Life :zwaai:

zubair
25-10-2003, 00:08
Als je principes hebt dan is het als het ware dat je een belofte met Allah maakt dat je niet ontmaagd wil worden pas na het huwelijk. Je hebt je laten verleiden en dus je belofte verbroken en het kan zijn dat dit een straf voor je is. het is een standaard loverboy tactiek. Straks gaat hij je vertellen dat er maar 1 mogelijkheid is. dat je toch met niemand kan trouwen en dat hij wel met je gaat trouwen als je een tijd voor hem gaat werken. Je gaat zien dat hij dat tegen je gaat zeggen, hij heeft het ingepland. En als je dat doet, dan zegt hij tegen je dat hij niet gek is dat hij trouwt met iemand waar andere mannen ook aangezeten hebben. En dan verbreekt hij zijn belofte weer en zit jij met de gebakken peren. Je hebt een probleem, en ik denk dat je zelf een oplossing moet vinden. En ga niet aan het makkelijkste denken, want dat zijn de influisteringen van shaitan. Ga berouw tonen en keer terug naar het Ware pad en trouw met een willekeurige broeder waarvan jij weet dat hij de islam praktiseert zoals het moet. De meeste broeders zullen je niet vragen of je maagd bent of niet. Meestal vragen alleen marokkaanse jongens dat die elke week met een andere meisje gemeenschap hebben, dat zijn vaak de enige die het vragen. Denk goed na voordat je iets doet en weeg de voordelen met de nadelen. De truc die hij gebruikt is de favoriete loverboytruc.

Elfniewna
25-10-2003, 01:18

dat is zijn trucje meid!! Laat hem anders folders lezen over de maagdenvlies enzo, of neem hem mee naar de huisarts succes in ieder geval!!

Pagina's : [1] 2 3