Bekijk originele versie : Mensen gezocht voor nieuw Band
Soukaynaa
24-10-2003, 12:43
Ahlan,
Hallo allemaal we zijn bezig om na de Ramadan inshaallah een nieuwe band op te richten. We hebben al enkele belangrijke personen binnen de nieuwe band die heel wat ervaring in de muziekwereld hebben en de juiste contacten in de muziekwereld hebben. Kortom het kan snel gaan!
Nou ik ben op zoek naar mensen die zelf teksten kunnen schrijven misschien kunnen we ideeën uitwisselen. Maakt niet uit in welke taal! Heb je schrijftalent dan wordt er een melodie op jouw liedje ontwikkend en gaan we je liedje in de studio opnemen, heb je zelf een goede stem dan mag je het zelf inzingen.
Heb je alleen een goede stem en wil je graag zingen dan kan je eigen opgeven voor featurings of misschien wil je onze nieuwe band versterken. Maar je kunt de band niet zomaar versterken je zult wel bepaalde kwaliteiten moeten hebben, maar de band wil serieus bezig zijn.
Kan je niet zingen niet schrijven, maar heb je wel een goed muzikale gevoel en bespeel je bijvoorbeeld een instrument of kan je melodie ontwikkelen en heb je interesse om ons band te versterken of een keer samen wat te bespelen, ben je ook welkom.
De band weet nog niet wat voor muziek het gaat maken, we staan voor alles open maar het licht ook wat de perceptie van andere toekomstige bandleden.
Kortom heb je interesse probeer dan de antwoorden op de volgende vragen naar me te mailen mij mail adres: soukayna_s@hotmail.com
Naam?
Leeftijd?
Woonplaats in Nederland en Marokko?
Bespeel je instrument(en), zo ja welke?
Schrijf je teksten, zo ja in welke taal?
Heb je ervaring in het maken van melodie via bepaalde programma(‘s)? Zo ja welke programma(‘s)/ instrument(en)?
Wat voor soort muziek zou jij willen maken? Geef eens een voorbeeld van je favoriete nummer(s)?
Vertel eens in het kort wat over je eigen?
Waarom heb je op topic gereageerd?
Wilt u zelf nog iets kwijt…………
Natuurlijk hoef je niet elke vraag te beantwoorden, niks is verplicht het zou wel mooi zijn zodat we een beter beeld van je verkrijgen.
Heb je zelf nog vragen dan kun je ze altijd mailen.
Hopelijk ontvang ik vele reactie.
Beslama
Soukayna
lijkt me wel leuk.
maar ik woon in belgië....
ik wens je veel succes toe, en doe 't goed...
:zwaai:
Faicel_magreb
27-10-2003, 12:54
Ahlan,
Goed idee en veel succes zou ik zeggen.
Soukaynaa
10-11-2003, 15:55
:Iluvu: :giechel: :zwaai: :verliefd:
sweetberber
10-11-2003, 16:17
salaam ,
ik zelf heb een paar jaar in twee bands gespeeld , maar ik had op een gegeven moment geen tijd meer vandaar dat ik gestopt ben , maar ik mis het wel
ik speelde slag instrumenten < darboukgha, tamtam , drum, en was begonnen aan viool , maar die bespeel ik nog niet zo goed.>
wij hebben best wel veel optredens gedaan .
en we speelden van alles berbers, arabisch, charki, en zelfs soms engelse muziek.
ik zelf heb wel gevoel voer schrijven van nummers , want heb er wel een paar geschreven.
maar jammer genoeg door tijdnood en mijn toenmalige relatie ben ik gestopt , omdat het volgens haar een schande was om muziek te bespelen.
maar ben wel weer van plan om het weer te doen , en heb met de jongens van mijn oude band weer gesproken en we gaan weer aan tafel zitten om weer alles op te pakken.
maar als je iets wilt weten of een keer iets afspreken om samen te doen met de jongens waar ik bij speel dan hebben we altijd interesse.
maar weet wel dat je niet zo maar muziek kunt maken ,het heeft echt veel tijd nodig en energie.
en je moet tegen komentaar kunnen , van publiek maar het ergste van je bandleden want jammer genoeg zijn wij marokkanen moeilijk.
ik hoop dat het wat word met jullie en mischien kunnen we nog iets voor elkaar betekenen.
het beste , sweetberber
Najmatje
18-11-2003, 14:27
k ken wel zingen!!:boogie: :cool:
:bril:=Najmatje=:bril:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
ik heb het gehoord Ayliah...Met die stomme MSN kloek...:p
Ze gaat jullie demo's verpesten met haar Msn geluidjes...:D
:lol: hahaha....:giechel: was het maar 1 keertje vergeten uit de doen! gekkie!! psssttttt..... niet verpesten voor mij :hihi:
in welke taal gaan jullie zingen en wat voor muziek gaan jullie maken en heb je jullie al een studio of moet dat allemaal nog komen........
ik kan helpen als jullie in adam wonnen
ik ken mensen die heel goed instrumenten spelen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.