Bekijk originele versie : is het mijn schuld dat ik ontmaagd ben
some_marocgirl
24-10-2003, 12:17
heyz mensen ik ontmaagd ik was 7jaar ik kon er niks aan doen toen woonde ik nog in marokko in de bergen daar en de jongens namen je altijd mee en deden het daar
ik wist niks ik was nog maar 7jaar en nou denk ik dat het mij schuld is klopt dat zeg a.u.b van niet hoemoet het als ik moet gaan trouwen willen jullie me a.u.b helpen geef me advies als je wil als ik het aan me ouders zou vertellen zouden ze me NOOIT geloven help meeeeee
Fantasie slaat op hol :D :D :D
some_marocgirl
24-10-2003, 12:23
het is echt waar
Origineel gepost door some_marocgirl
het is echt waar
Correctie het is niet waar :D je verhaal is zo ongeloofwaardig ;) Wat je moet doen? Aan je ouders zeggen zeker.
bailagirl
24-10-2003, 12:27
ALLES LIGT IN DE HANDEN VAN ALLAH (SWT)
BEN JE OP HET RECHTE PAD, DAN HOEF JE NIET BANG TE ZIJN.
ALLAH (SWT) GEEFT & NEEMT........
SUCSES.......
some_marocgirl
24-10-2003, 12:28
maar hun zouden het nooit geloven en als jij mij niet wilt geloven moet jij het weten maar ik zweer het het is waar
some_marocgirl
24-10-2003, 12:29
dank je wel maar is het mijn schuld ik kan je mijn hand in de vuur zetten dat mijn verhaal waar is
bailagirl
24-10-2003, 12:33
LIEVERD, WIE ZEGT DAT IK JE NIET GELOOF?
IK WEET HOE HET ER IN DE MAROKAANSE BERGEN AAN TOE GAAT. ECHT WAAR. HOE OUD BEN JE ALS IK VRAGEN MAG?
HOE ZIJN JE OUDERS? ZOU JE HET TER SPRAKE KUNNEN BRENGEN? OF NIET?
LIEFS
Lalasoussia20
24-10-2003, 12:39
Je had het al veel eerder moeten vertellen aan je ouders. Dan hadden ze je gelijk geloofd. Ik bedoel, je weet toch wel waar je grenzen liggen, ook al je zo jong bent. En waarom lieten je ouders je meegaan met die bende jongens?? Ik vind het ook de schuld van je ouders, want ze hadden je beter in de gaten moeten houden.
Als je inshallah gaat trouwen, vertel het je verloofde. Praat erover met hem.
Ik wens je veel succes meid.
Soussia
some_marocgirl
24-10-2003, 12:39
hey ja ik ben 16 jaar nou me ouders hun zijn niet streng maar ik weet 100% zeker dat ze dit nooit geloven je weet hoe ouders zij als het om dit soort dingen gaat :( dank je wel bailagirl
some_marocgirl
24-10-2003, 12:40
me vader was hier in nl ik en me broer en me zus en moeder waren in marokko
bailagirl
24-10-2003, 12:46
LIEVE SCHAT GRAAG GEDAAN. IK WIL GRAAG HELPEN MAAR, HET IS ZO VERDOMD MOEILIJK OMADAT, IK (ALHAMDOLILAH) NOOIT IN ZO'N SITUATIE HEB GEZETEN.
HOE IS JE BAND MET JE MOEDER? PRAAT MET HAAR ALS HET KAN.
LEG HAAR ALLES ZO GOED MOGELIJK UIT. BESCHRIJF HOE DIE JONGENS ERUIT ZAGEN.. UITEINDELIJK BEN JIJ HET DIE EEN KEUZE MOET MAKEN... WEL VERTELLEN?... NIET VERTELLEN?....
IK ZOU ER NIET AL TE LANG MEE WACHTEN (HET IS NATUURLIJK MAKKELIJKER GEZEGD DAN GEDAAN) WANT, HOE LANGER JE ER MEE WACHT HOE MOEILIJKER HET WORDT..
VEEL SUCSES
LIEFS....
some_marocgirl
24-10-2003, 12:49
ja ik weet maar me zus is met een nl getrouwd dat vondt me moeder al erg genoeg en me vader natuurlijk hoe zullen ze dit vinden denk je ik zou bij god niet meer weten hoe die *** uitzag maar als ik het wist ik zou hem echt vermoorden ik wil het heel graag vertellen maar waar het mij omgaat is als ik ga trouwen en het komt het uit denken die mensen allemaal waat een **** ik ben echt dom ik weet het niet maarik wil me ouders niet nog een schande bezorgen
Twarkellah
24-10-2003, 12:50
salaam moehalaikoem wr wb,smeglie zuster maar ik denk dat zoiets vertellen aan je ouders heel moeilijk is hoor,je hebt je eer verloren vergeet dat niet he!ik zou zeggen als de tijd jgebroken is en je gaat trouwen praat daar over met je man en ik vind dat de ouders dat niet moeten weten!zo denk ik erover...en vooral vergiffenis vragen aan Allah swt ...moge Allah swt je vergeven zuster...AMIEN :) :zwaai:
some_marocgirl
24-10-2003, 12:51
amien dank je wel daarom ik hoop dat me toekomstige man dat zal begrijpen ik vertel hem alles maar de vraag is ja of hij het ook wil geloven :(:'(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.