Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kom allemaal

Pagina's : [1] 2

AZC
11-10-2007, 17:25

Binnenkort namelijk 1 NOVEMBER Wordt er een lunchroom geopend in den haag genaamd: Mc La ( betekenis: eten in het marokaans ) De broeders die hebben pas de zaak overgenomen en hebben grote plannen namelijk allereerst een heel breed menu en lage prijzen. Je kan er elk dagdeel van de dag komen ontbijt, middageten, en avondeten je kan begrijpen dat een zaak die pas opent vaak moeilijk op gang komt vandaar deze topic help de broeders en kom 1 november langs Ik kan je garanderen dat als je eenmaal bent geweest je altijd blijft terugkomen adres: brouwersgracht gelijk tegenover tram 6 te den haag je kan het niet missen

jamal007
11-10-2007, 18:15
macha alah..ik hoop dat het een goed lopende zaak word inshalah... adverteer ook even in zo een weekblad wat huis naar huis word verspreid..

AZC
11-10-2007, 18:16
morgen komen er ook insha allah flyers maar we weten allemaal dat mond op mond reclame het beste is insha allah zal het draaien

Nihad99
11-10-2007, 23:40
Dat hadden wij nou net nodig in Den Haag. Ik hoop het allerbeste voor jullie. Ik zal zeker eenhapje komen doen en iedereen vertellen dat ze ook langs moeten gaan. Elgirh Inschallah

brownie74
12-10-2007, 17:59

Binnenkort namelijk 1 NOVEMBER Wordt er een lunchroom geopend in den haag genaamd: Mc La ( betekenis: eten in het marokaans ) De broeders die hebben pas de zaak overgenomen en hebben grote plannen namelijk allereerst een heel breed menu en lage prijzen. Je kan er elk dagdeel van de dag komen ontbijt, middageten, en avondeten je kan begrijpen dat een zaak die pas opent vaak moeilijk op gang komt vandaar deze topic help de broeders en kom 1 november langs Ik kan je garanderen dat als je eenmaal bent geweest je altijd blijft terugkomen adres: brouwersgracht gelijk tegenover tram 6 te den haag je kan het niet missen wat zijn de specialiteiten ? de naam is wel goed gevonden...goede concurrent voor de mc do...kan je tenminste hallal een cheese burger bestellen zoals in marokko eten:hihi:

hivisu
12-10-2007, 18:22
die naam heb ik zo'n 6 maanden geleden hier gepost.. iemand vroeg om een naam.. ik poste toen Mac-la :D http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1386785&highlight=mac-la hoe zijn jullie erop gekomen :D

06_aug
13-10-2007, 00:04
Echt grappig ik woon zoooo vlakbij maar heb geen idee waar het zit...bij de kapper in de buurt?

TnawieMocro
13-10-2007, 08:58
goeie naam. En inderdaad Hivisu had hem als eerst hier op marokko.nl bedacht. Was er zelf bij hahah. Dus je mag een deel van de omzet opeisen jongen. Commisiekosten

hivisu
13-10-2007, 09:51
goeie naam. En inderdaad Hivisu had hem als eerst hier op marokko.nl bedacht. Was er zelf bij hahah. Dus je mag een deel van de omzet opeisen jongen. Commisiekosten ik had wel een licentie moeten aanvragen :hihi: maar geen probleem.. inshallah in de toekomst hebben we ook een eigen halal-food keten..

AZC
13-10-2007, 09:57
die naam die heeft mijn schoonzus verzonnen omdat ze dacht aan mc do en eten maar die zaak zit tegenover die kapper aan de overkant en wat betreft de specialiteiten we hebben dus echt marokaans eten zoals kafta sossit shwaaa shoarma enz maar we hebben ook gewoon snacks en natuurlijk samengestelde menu's

S7aab_DH
13-10-2007, 11:55
Ik kom er zeker eten, en neem al mijn vrienden mee. heel rdam en vlardingen :gniffel:

Hello_Kitty
11-03-2009, 10:24
Is deze zaak nog ooit geopend?? Ik zie em nergens...

zuidholland
11-03-2009, 11:23
hahahahahhahaha ze heeft het bij gezet waar het ligt kijk maar die zaak zit tegenover die kapper aan de overkant en wat betreft de specialiteiten we hebben dus echt marokaans eten zoals kafta sossit shwaaa shoarma enz maar we hebben ook gewoon snacks en natuurlijk samengestelde menu's ik woon daar niet dus weet het zelf niet hahahaha succes meid,

rachied
11-03-2009, 11:53
ik zal het ook doorgeven aan familieleden vrienden enzo inschallah veel succes

Fargh
11-03-2009, 11:55

schat, gaan we vanavond eten bij de Mac ?

Pagina's : [1] 2