Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hellupppppppp

fiefje
11-10-2007, 13:48

Ik ben bezig met een word bestand, alleen zie ik geen bladzijdes???? aub hellup.. moet het zo inleveren. aub helluppppppp

Sabrina_MocrO
11-10-2007, 13:55
Bij je Word bestand ga je naar Invoegen bovenaan. Daaronder staat het kopje paginanummers et voila!

fiefje
11-10-2007, 14:04
Bij je Word bestand ga je naar Invoegen bovenaan. Daaronder staat het kopje paginanummers et voila! hartelijk bedankt voro t beantwoorden :sjans: ALLEEEEEEEn zie ik het niet staan. :traan1:

fiefje
11-10-2007, 14:14
anaybody??????? :verdriet:

Sabrina_MocrO
11-10-2007, 14:29

Als je je word bestand voor je hebt. Helemaal bovenaan, heb je een balk met: bestand, invoegen, extra, help etc. Dan klik je op invoegen, krijg je een rijtje met allemaal dingen waar 'paginanummers' bij staat, dat is 'm.

fiefje
11-10-2007, 14:32
Als je je word bestand voor je hebt. Helemaal bovenaan, heb je een balk met: bestand, invoegen, extra, help etc. Dan klik je op invoegen, krijg je een rijtje met allemaal dingen waar 'paginanummers' bij staat, dat is 'm. ja that i knew:p alleen kan dus die paginanummers nergnes tussen vinden Dan klik je op invoegen, krijg je een rijtje met allemaal dingen waar 'paginanummers' bij staat, dat is 'm...:kweetnie: Bij mij staat hij r niet tussen:verdriet: sukran :sjans:

fiefje
11-10-2007, 16:46
iemand??????? heb het nog niet gevonden:-(