Bekijk originele versie : 8 maanden getrouwd
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Salaamoen 3alaikoem zusters en broeders,
Ik schaam me diep om deze vraag, mededeling.
Ik ben al 8 maanden getrouwd met een schat van een man, maar ik durf maar geen sex met hem te hebben.
Elke keer weer stel ik het uit. We hebben er steeds ruzie over, en dan begin ik elke keer t huilen en zeg ik dat het nu echt wel gaat gebeuren en of ie me alstublieft niet naar huis wilt sturen.
Nu hebben we een deal gemaakt.
Als het met het suikerfeest niet gebeurt, stuurt ie me terug naar me moeder. Maar ik hou van hem en wil helemaal niet terug naar me moeder.
Help me a.u.b of geef me een goede Nasee7a.
Salamoen 3alaikoem,
Een zuster.
fatima32
11-10-2007, 09:12
waar ben je bang voor ,
ghabiba82
11-10-2007, 09:15
Ja, meid waar ben je bang voor!! Heb je slechte ervaring in het verleden gehad!! Weet je nie hoe het moet..
Nee ik heb elhamdoelillah nooit slechte ervaring gehad. Juist helemaal GEEN ervaring. Maar je moet denk ik toch een beetje comfort liggen en niet dat ie beiden bene in de lucht houdt en hem dan erin wilt doen. Als ie gewoon op me komt liggen gaat zijn penis er niet in. WAllah heb radeloos.
Sorry voor de details ben ik ben echt ten einde raad.
Ik bedoel BEN radeloos, i.p.v heb
wassila83
11-10-2007, 09:44
meid, waar ben je bang voor???
vraag of hij het rustig aan wil doen neem er de tijd voor, het is niet een kwestie van erin en eruit....sorry voor deze zin....
maar doe t anders stap voor stap doe er romantiek bij, voorspel en dan komt alles vanzelf...
je moet blij wezen dat hij het 8 maanden heeft volgehouden ben je nu niet ook bang dat hij het ergens anders gaat halen???? hoop van je te horen pm me anders kunnen we verder praten meid... hoop incha allah dat het goed komt
cj_tetuani
11-10-2007, 10:36
Salaamoen 3alaikoem zusters en broeders,
Ik schaam me diep om deze vraag, mededeling.
Ik ben al 8 maanden getrouwd met een schat van een man, maar ik durf maar geen sex met hem te hebben.
Elke keer weer stel ik het uit. We hebben er steeds ruzie over, en dan begin ik elke keer t huilen en zeg ik dat het nu echt wel gaat gebeuren en of ie me alstublieft niet naar huis wilt sturen.
Nu hebben we een deal gemaakt.
Als het met het suikerfeest niet gebeurt, stuurt ie me terug naar me moeder. Maar ik hou van hem en wil helemaal niet terug naar me moeder.
Help me a.u.b of geef me een goede Nasee7a.
Salamoen 3alaikoem,
Een zuster.
Waarom gaan jullie beiden niet naar de huisarts en die kan jullie verwijzen naar een seksuoloog.............
nog een persoonlijk vraag ...........hoe houdt hij zo vol 8 maanden lang...........zonder seks.................?
je geeft hem aanleiding om vreemd te gaan.................
smahlie
wens ik jullie beide veel sterkte.............
ga hulp zoeken...............blijf niet te lang mee w8ten..............
caramela
11-10-2007, 11:07
8 maanden mij God
Ik geef je maar een raad
heb je ooit gehoord van hypnose
die mensen kunnen je wel helpen
moch je niet uit komen stuur me email
Ik weet zeker dat je wel uitkomt
want ik ben zelf bezig met de opleiding en hoop over 2 jaar klaar mee te wezen;
Groetjes MED:hadj:
SweetRose
11-10-2007, 11:46
als je erover wilt praten, pm me maar....
TASSOUNAT
11-10-2007, 16:56
meid ik heb het zelfde meegemaakt en het is echt iets psychische het heeft te maken met vertrouwen , prober elke avond met te spelen en laat hem je elke dat een beetje vingeren todat je het gevoel hebt dit is ok dan kan je hem weer ietsje verder laten gaan , praten tegen elkaar helpt lieve dingen en hoe veel je van elkaar houdt ik wens je het beste
Umm_Benjamine
11-10-2007, 18:59
meskiena echt zielig...
happygirl18
11-10-2007, 19:30
meskiena echt zielig...
Hier nog een doukaliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D
zo grappig d8 dat we zeldzaam waren hier in Nederland:p
terug sturen naar je moeder....,? wat een gestoorden manier van je problemen samen oplossen.
bespreek het met je man en anders met een specalist.
Gr Chemka
je bent zwaar in overtreding. als ik jou was zou ik allah vergevenis vragen. het staat in veel boeken. op huwelijksnacht moet je alle angst en schaamte opzij zetten en doen.
Het weigeren van het hebben van geslachtsgemeenschap
Vraag:
Ik heb een vraag over de overlevering van de Profeet (vrede zij met hem) waarin hij zegt dat als een vrouw haar man weigert, de Engelen haar tot de ochtend zullen vervloeken. Hoe dient deze overlevering gelezen te worden? Geldt deze overlevering in alle situaties of zijn er ook uitzonderingen wanneer een vrouw haar man kan weigeren? Stel dat de vrouw gewoon een keer geen zin heeft, is ze dan toch verplicht gehoor te geven aan zijn behoeften?
Vraag ontvangen op 29 maart 2004
Antwoord:
Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.
Zonder twijfel is één van de doelen van het huwelijk het bewaken van elkaars kuisheid. De vrouw in het bijzonder heeft de taak om haar man te beschermen tegen het vervallen in al-Haraam. Vandaar ook dat de Islam de vrouw opdraagt om de man te gehoorzamen op het moment dat hij haar uitnodigt naar het bed, tenzij zij hiervoor een geldig excuus heeft. Zo zei de Profeet (vrede zij met hem): “Als een man zijn vrouw uitnodigt naar zijn bed (voor het hebben van geslachtsgemeenschap) en zij weigert, waarna hij boos op haar gaat slapen, dan zullen de engelen haar vervloeken totdat zij in de ochtend opstaat.” (al-Boechari en Moeslim)
Ook zei hij (vrede zij met hem): “Van drie mensen wordt het gebed niet geaccepteerd. Het zal niet opstijgen naar de hemel en het zal niet verder komen dan hun hoofden… En een vrouw die door haar man in de nacht wordt uitgenodigd, terwijl zij hem weigert.”
(Sahih Targhieb wa Tarhieb van al-Albaani)
Geldige excuses zijn bijvoorbeeld de menstruatie- en kraamperiode. Het hebben van gemeenschap gedurende deze perioden is immers niet toegestaan. De vrouw mag in dit geval geen gehoor geven aan de uitnodiging van haar man. Wanneer de vrouw zodanig ziek is waardoor zij niet in staat is om gemeenschap te hebben met haar man, dan is hier ook sprake van een geldig excuus. Heeft zij daarentegen gewoon geen zin, dan moet zij haar man toch gehoorzamen en hem beschermen tegen het vervallen in al-Haraam en uiteindelijk ontucht.
Tenslotte: mocht de man een sterkere libido hebben dan zijn vrouw, dan zou het trouwen met een tweede vrouw wellicht een oplossing kunnen zijn.
En Allah weet het beter.
Wat jij nu schrijft kan waar zijn maar ik vindt het heel vrouw onvriendelijk, als de topicstarter bang is, kan je niet tegen haar zeggen wat jij nu uit de koran haalt.
Verder vind ik je gedachte nogal bekrompen en kleinerend.
Gr Chemka
:confused:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.