Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koken!!!!!

Pagina's : [1] 2

Alabama
20-08-2002, 00:27

Lovely Ladies, Bij deze een oproep...willen alle marokkaanse vrouwen....wiens kookkunsten uit meer bestaat dan ...rottie kip....zich hier melden! Uitleg zal later volgen....toch najib26? Bigga kiss, Alabama

beppie_truus
20-08-2002, 00:29
koekoek hier is ze dan. :zwaai: :zwaai:

UndercoverAngel
20-08-2002, 00:30
Het is nog net geen verotte kip :D Maar even serieus ..ik weet in ieder geval dat ik niet zal doodhongeren als ik alleen in huis ben ;)

Alabama
20-08-2002, 00:33
Najib....het is niet eerlijk....want ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen, dat alle keukenprinsessen voor middennacht vertrekken!

DangerousChick
20-08-2002, 00:34

hier heb je een bijna complete keukenchick

Alabama
20-08-2002, 00:40
Ja heellllooooo!!! Ik heel wijs doen tegenover najib....om wat?...om hem nu zijn gelijk te moeten geven? Lieg mij part!!!!!

yasmine85
20-08-2002, 00:44
hier nog zo een... Najib, je hebt ongelijk... kiss

Alabama
20-08-2002, 00:52
Hahaha...meid....je hebt het dus nog niet door he? Als je niet kunt koken...zal er geen sprake zijn van huwelijk....laat staan van een huwelijkovereenkomst! Bigga kiss,

SaraZena
20-08-2002, 00:55
Origineel gepost door Alabama Hahaha...meid....je hebt het dus nog niet door he? Als je niet kunt koken...zal er geen sprake zijn van huwelijk....laat staan van een huwelijkovereenkomst! Bigga kiss, er bestaat altijd nog zoiets als een pizzeria en een snackbar :D mannen kunnen tegenwoordig ook koken hoor. btw, ik kan heel lekker koken ;)

chadia_b
20-08-2002, 01:58
Origineel gepost door Alabama Lovely Ladies, Bij deze een oproep...willen alle marokkaanse vrouwen....wiens kookkunsten uit meer bestaat dan ...rottie kip....zich hier melden! Uitleg zal later volgen....toch najib26? Bigga kiss, Alabama ikke

The_Jackal
20-08-2002, 02:13
jullie moeten niet vergeten dat het om marokaase gerechten gaat, ik kan ook kip voorbereiden en een pizzaatje zelf maken en spaghetti maken en koffie en thee zetten en aardapelpuree maken en .... hij bedoelde waarschijnlijk de echte marokkaanse gerechten

Alabama
20-08-2002, 13:23
Origineel gepost door The_Jackal jullie moeten niet vergeten dat het om marokaase gerechten gaat, ik kan ook kip voorbereiden en een pizzaatje zelf maken en spaghetti maken en koffie en thee zetten en aardapelpuree maken en .... hij bedoelde waarschijnlijk de echte marokkaanse gerechten Lovely jackal, Ik zei ook....uit meer dan rotti kip!!! Bigga kiss, Alabama P.S ....rotti kip vind ik al een zware opgaven! :D :D :D

True_angel
20-08-2002, 13:38
ja hier nog een............

The_Jackal
20-08-2002, 23:33
Origineel gepost door Yasmi Ik ben de keukenprinses herself. Ben dol op koken. Ik heb veel vriendinnen uit andere landen (Turks, Surinaams,Nederlands, Antilliaans etc) en leer zodoende ook andere gerechten te maken dan alleen Marokkaanse. Mijn specialiteiten zijn de Mexicaanse en de Italiaanse keuken............................................ .................................................. .................................................. .....Dus als jullie een keer lekker willen eten, ikh oor het wel! Kusjes, Yasmi ik zou het geen twee keer zeggen of jackal staat al aan je deur met een bord en bestek :D

Alabama
21-08-2002, 00:08

Origineel gepost door rebel Dan maar importeren, toch! Want ze zijn heel goed in het bereiden van ezelsoren....ze smaken zoals ze kraken! Ooohhh....dus dat was het...en ik maar denken...wat is dit voor gerecht!! :D Dikke zoen Alabama

Pagina's : [1] 2