Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geld

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
20-08-2002, 00:21

ik ben op zoek naar een zak geld wie kan mij helpen met het vinden van deze zak.

UndercoverAngel
20-08-2002, 00:23
Origineel gepost door beppie_truus ik ben op zoek naar een zak geld wie kan mij helpen met het vinden van deze zak. Als je mijn kant op komt lopen vind je het zeker ..nu moet je alleen nog weten waar ik zit :D

Sheraz
20-08-2002, 00:24
Wat voor zak was het?Misschien kan ik je wel helpen

Hanaetje
20-08-2002, 00:25
Sorry, ........Ik ben zelf lui om naar mijn eigen zak "geld" te zoeken laat staan van een ander :-) :-) MAAR toch.......Véél geluk naar het vinden van je zak , en als je het vindt vergeet hem niet naar mijn adres te sturen. :) Thalla, Hanaetje

beppie_truus
20-08-2002, 00:26

Origineel gepost door UndercoverAngel Als je mijn kant op komt lopen vind je het zeker ..nu moet je alleen nog weten waar ik zit :D dan vraag ik het gewoon even toch zeg waar zit jij? :D

beppie_truus
20-08-2002, 00:26
Origineel gepost door Sheraz Wat voor zak was het?Misschien kan ik je wel helpen helemaal gevuld met euro's

beppie_truus
20-08-2002, 00:27
Origineel gepost door Hanaetje Sorry, ........Ik ben zelf lui om naar mijn eigen zak "geld" te zoeken laat staan van een ander :-) :-) MAAR toch.......Véél geluk naar het vinden van je zak , en als je het vindt vergeet hem niet naar mijn adres te sturen. :) Thalla, Hanaetje dacht het niet ik heb geleerd dat wat je vindt mag je zelf houden :D

UndercoverAngel
20-08-2002, 00:28
Origineel gepost door beppie_truus dan vraag ik het gewoon even toch zeg waar zit jij? :D Als ik het zeg ben ik niet meer Undercover :confused: ..dus dat gaat niet :D

yasmine85
20-08-2002, 00:29
is dit ook goed?? http://www.funkhaus.de/charivari/images/geld.jpg kiss

Sheraz
20-08-2002, 00:30
Origineel gepost door beppie_truus helemaal gevuld met euro's Ooooh met Euro's, degene die ik gevonden had zat vol met Dollarbiljetten$$$$$$$$$ Vast niet van jou , want die van jou staken er Euro's in :D

beppie_truus
20-08-2002, 00:30
Origineel gepost door UndercoverAngel Als ik het zeg ben ik niet meer Undercover :confused: ..dus dat gaat niet :D he wat jammer ik dacht mischien trap je erin maar nee nu moet ik op zoek gaan naar jou. :(

UndercoverAngel
20-08-2002, 00:33
Origineel gepost door beppie_truus he wat jammer ik dacht mischien trap je erin maar nee nu moet ik op zoek gaan naar jou. :( Als jij op zoek gaat naar mij en ik naar jou vinden we de zak halverwege elkaar (nu moeten we alleen nog de goede kant oplopen) :D

Miss_Banana
20-08-2002, 00:47
Origineel gepost door beppie_truus ik ben op zoek naar een zak geld wie kan mij helpen met het vinden van deze zak. Beppie... meis... ben je nou alweeeeeeeeeeeer op zoek naar geld? Echt een geldwolf, he! Ik zei toch dat je je euro terug zou krijgen op de meeting! Safira en ik zorgen ervoor dat alles goed gaat komen... Don't worry, be happy!

Sista
20-08-2002, 09:08
GIVE ME GIVE ME GIVE ME ALL YOUR MONEY MONEY MONEY HIHIHIHI DOE ZOALS MIJ ZOEK EEN FORTIS BANK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA

LieveMeisje
20-08-2002, 10:10

Origineel gepost door Sista GIVE ME GIVE ME GIVE ME ALL YOUR MONEY MONEY MONEY HIHIHIHI DOE ZOALS MIJ ZOEK EEN FORTIS BANK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA IK GA ZO BEROVEN....... CHEMIEEEEEE ga je me helpen????? ABN AMBRO IN BREDA HMMMM VLAKBIJ STATION IK WEET HETNIET MEER HOE DAT HETTE (STRAAT) OF VIND JE GATAARLIJK OM DAAR TE BEROVEN :D

Pagina's : [1] 2