Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat irriteert jou??

Pagina's : [1] 2 3

yasmine85
20-08-2002, 00:06

zoals de titel zegt wat irriteert jou?? of waar kan je niet tegen?? ikzelf kan absoluut niet tegen kietelen... :) echt als iemand mij kietelt, schreeuw ik echt de hele wereld bij elkaar... maar wat irriteert jullie (mensen, gewoonten enz) en/of waar kan je echt niet tegen? Ben benieuwd! kiss

Junkie
20-08-2002, 00:21
Muggen, managers, huilende babies, klagende vrouwen, mannen die Frans praten, geloofsfanaten, moderne kunst, housemuziek, slappe koffie, een fiets die rare geluiden maakt, fruit, saaie topics, links die niet meer werken, racisten, overdreven politiek correcte mensen, mensen die te dronken zijn, geheelonthouders, rokers die succesvol gestopt zijn(de ergste antirokers), players, nerds, intellectuelen, domme mensen, kapotte geiser, onvoldoende saldo en nog oneindig veel meer.

yasmine85
20-08-2002, 00:21
is er niks wat jullie irriteert??!!! kiss

yasmine85
20-08-2002, 00:23
thank you Junkie... jij irriteert je echt aan veel dingen...! fruit?? waarom... i love fruit!! kiss

beppie_truus
20-08-2002, 00:23

mensen die niet duidelijk zijn in hun afspraken of te laat komen (alle marokanen)

SweetRose
20-08-2002, 00:28
ik irriteer me aan de mensen van midar.... xxx

Junkie
20-08-2002, 00:29
Origineel gepost door yasmine85 thank you Junkie... jij irriteert je echt aan veel dingen...! fruit?? waarom... i love fruit!! kiss Ik vind 't gewoon niets.Zeker die verdomde sinasappels die je zo moeilijk kunt pellen. Dat al dat gore wit zo blijft zitten.

yasmine85
20-08-2002, 00:32
Origineel gepost door zin 'n midar ik irriteer me aan de mensen van midar.... xxx :confused: zin 'n midar?? :p kiss

yasmine85
20-08-2002, 00:32
Origineel gepost door JunkieXL Ik vind 't gewoon niets.Zeker die verdomde sinasappels die je zo moeilijk kunt pellen. Dat al dat gore wit zo blijft zitten. en bananen en appels en dat soort dingen?? ik ben echt gek op fruit!!! vooral mango's!!! :Iluvu: kiss

SweetRose
20-08-2002, 00:34
Origineel gepost door yasmine85 :confused: zin 'n midar?? :p kiss De reden wil je echt niet weten hoor... xxx

yasmine85
20-08-2002, 00:36
ikke wel... :) kiss

Hanaetje
20-08-2002, 00:36
* Ik irriteer mij aan mensen , die zagennnnnn ECHT zeverennnnnnnn !!-* Ik irriteer mij ook aan mensen die bij een drukke weg , midden op het pad stoppen en ineens omdraaien en dan tegen u botsten ,dat haaaaaaaaaaat ik zoo hard. Je weet toch goed genoeg , dat er nog mensen achter u wandelen tfoeeee..... * Jongens die een NEE als JA nemen, en nog harder u aand8 vragen ...Een NEE is een NEE hé, als je dat al niet snapt ....wow! dat is dan maar erg zenne... *Ik irriteer mij ook aan mensen die u gesprek met iemand héél de tijd zit te volgen , dan denk ik van " Don't u have a life of ur on".... *Ik irriteer mij aan meisjes die al vijandelijk kijken terwijl je beide elkaar niet kent , maar gewoon stikkend jaloerzzzzz zijn.... Thalla, Hanaetje

yasmine85
20-08-2002, 00:41
Origineel gepost door Hanaetje * Ik irriteer mij aan mensen , die zagennnnnn ECHT zeverennnnnnnn !!-* Ik irriteer mij ook aan mensen die bij een drukke weg , midden op het pad stoppen en ineens omdraaien en dan tegen u botsten ,dat haaaaaaaaaaat ik zoo hard. Je weet toch goed genoeg , dat er nog mensen achter u wandelen tfoeeee..... * Jongens die een NEE als JA nemen, en nog harder u aand8 vragen ...Een NEE is een NEE hé, als je dat al niet snapt ....wow! dat is dan maar erg zenne... *Ik irriteer mij ook aan mensen die u gesprek met iemand héél de tijd zit te volgen , dan denk ik van " Don't u have a life of ur on".... *Ik irriteer mij aan meisjes die al vijandelijk kijken terwijl je beide elkaar niet kent , maar gewoon stikkend jaloerzzzzz zijn.... Thalla, Hanaetje kan ik me voorstellen dat je je daar aan irriteert, ik irriteer me er ook aan.. kiss

Junkie
20-08-2002, 00:51
Origineel gepost door yasmine85 en bananen en appels en dat soort dingen?? ik ben echt gek op fruit!!! vooral mango's!!! :Iluvu: kiss Ok, banana is wel lekker. Maar daar zit dan ook geen vitamine c in.;)

SaraZena
20-08-2002, 00:52

ik irriteer me aan : *aan mensen die liegen *aan mensen met kapsones *aan mensen die jaloers zijn *aan mensen die ondankbaar zijn *aan mensen die alles maar vanzelfsprekend vinden *aan mensen die naief zijn *aan mensen die invoegen op de snelweg, met een snelheid van 60 km p/u!! *aan mensen die staan te zoenen midden op straat *aan mensen die continu lopen te vloeken *aan vis met graatjes er in. zo, dit is het voor vandaag :D groetjes Sabrin :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3